ایلان ماسک مالک ایکس (توئیتر سابق) اعلام کرد یک قابلیت حفاظتی که به کاربران اجازه می داد حساب های دیگر را بلاک کنند، حذف خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایلان ماسک مالک ایکس (توئیتر سابق) اعلام کرد یک قابلیت حفاظتی که به کاربران اجازه می داد حساب های دیگر را بلاک کنند، حذف خواهد شد.
اپلیکیشن گوگل مپ قابلیت‌های ویژه‌ای برای خودرو‌های برقی و هیبریدی شارژی دارد. این اپلیکیشن اطلاعاتی کاربردی از قبیل مکان ایستگاه‌های شارژ، نوع پورت و تعداد پورت‌های آزاد و سرعت شارژ را نمایش می‌دهد.
با نظر اکثریت قضات هیأت عمومی، قرارهای صادره در دادسرا از سوی سازمان بازرسی کل کشور با موافقت دادستان قابلیت اعتراض دارد.
این قابلیت به شما اعلام می‌کند که آیفون بیش از حد به چشم شما نزدیک است و برای ادامه استفاده از دستگاه خود، باید آن را به یک فاصله امن منتقل کنید. همچنین به شما یادآوری می‌کند که نگه داشتن آیفون خود در فاصله بازو برای بینایی شما مفید است.
کرج- معاون صنایع‌دستی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: روستای گلستانک البرز قابلیت تبدیل به روستای ملی صنایع‌دستی را دارد.
همان‌طور که گفته شد، به‌محض اینکه کاربر روی دکمه دریافت اپلیکیشن ضربه بزند، روند دانلود برنامه آغاز شده و مدت‌زمان بارگیری هم برای وی نمایش داده می‌شود.
‌با نظر اکثریت قضات هیأت عمومی دیوان عالی کشور، دعوی اعتراض ثالث نسبت به رأی دادگاه تجدیدنظر از سوی یکی از خواندگان دعوی بدوی که طرف دعوی تجدیدنظر نبوده است، قابلیت شنیده شدن را دارد.
اگرچه برای چت‌های حاضر در این فولدر نوتیفیکیشن نمایش داده می‌شود، اما این نوتیفیکیشن‌ها فاقد نام فرستنده و همچنین محتوای پیام هستند. برای استفاده از این ویژگی باید به پروفایل کاربر بروید و گزینه Chat Lock را فعال کنید. این چت درون یک فولدر در بالای صفحه اصلی چت‌ها قرار می‌گیرد، البته برای نمایان‌شدن این فولدر باید صفحه را به سمت پایین بکشید.
اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت جدیدی است که به شما امکان می‌دهد آهنگ‌هایی را به پست‌های چند اسلایده که در پلتفرم پست می‌کنید، اضافه کنید. مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، این خبر را در کانال اینستاگرامی خود اعلام کرد و این قابلیت جدیدی را در اختیار برخی از کاربران خود در کشور‌های مختلف قرار خواهد داد.
قابلیت تماس تصویری بدون اینترنت همراه اول چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از امکان ارسال پیام متنی و فایل بین پیام سان های ایرانی خبر داد و گفت: در فاز جدید قابلیت تماس صوتی و تصویری بین پیام رسان ها ممکن می شود.
سیستم عامل iOS همچنان قابلیت‌های زیادی دارد که گوگل می‌تواند آن‌ها را در سیستم عامل اندروید کپی کند.
رئیس‌جمهوری روسیه ضمن بیان اینکه "کشور‌های ناتو هم‌دست جنایات رژیم کی‌یف هستند"، گفت: وقتی این کشور‌ها چنین اقداماتی را در اوکراین انجام می‌دهند، من نمی‌توانم تصور کنم که ارتش آمریکا بخواهد از تاسیسات هسته‌ای ما بازرسی کند. چنین چیزی "واقعا مضحک" است.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ایران قابلیت تبدیل به قطب هسته‌ای شدن و صادرات محصولات به سایر کشورها را داراست.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: قابلیت «اینترکانکشن» یعنی رد و بدل کردن پیام بین پلتفرم های داخلی تا پایان سال عملیاتی می شود.
قابلیت مسدود کردن سریع مخاطبین در واتساپ، روند شناسایی و بلاک پیام‌ یا تماس اسپم را بسیار ساده‌تر و موثرتر از گذشته خواهد کرد.
ویل کت‌کارت، مدیر واتس‌اپ در متا اعلام کرد ویژگی پروکسی به پیام‌رسان واتس‌اپ اضافه شد. او به شکل مشخص به عدم دسترسی میلیون‌ها کاربر ایرانی به واتس‌اپ اشاره کرد.
مدتی پس از ارائه قابلیت نظرسنجی گروهی واتساپ، خبر‌هایی مبنی بر ارائه این ویژگی در مکالمات خصوصی منتشر شده است.
واتس اپ نسخه آپدیت جدید ۲.۲۲.۲۱.۱۶ را برای اندروید ارائه کرده که به کاربران اجازه می دهد در گروه ها نظرسنجی برگزار کنند.
واتساپ در حال توسعه ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد پیام‌های متنی ارسالی خود را ویرایش کنند.
اطلاع از وضعیت باتری یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی‌های هوشمند اپل است که گوگل اکنون در نسخه بتای عمومی اندروید ۱۳ این قابلیت را ارائه کرده است.
پلتفرم ویدئویی تیک تاک اخیرا افکت جدیدی به نام «AI greenscreen» را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است که امکان تبدیل پیام متنی کاربران را به تصویر فراهم می‌کند. کاربران سپس می‌توانند از این تصویر به عنوان پس زمینه تصاویر استفاده کنند.
از این پس برای استفاده از اپ جدید واتس اپ روی ویندوز نیازی نیست کاربر موبایل خود را به دستگاه مرتبط کند تا پیام ارسال و دریافت کند.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه گلوله‌های توپخانه ما به مهمات هوشمند تبدیل شده‌اند؛ گفت: همه موشک‌های ضد زره هوانیروز و یگان‌های محترک هجومی و واکنش سریع ما قابلیت نقطه‌زنی دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ