«ایلان ماسک»، مدیرعامل توییتر می‌گوید هر کسی که در شبکه اجتماعی توییتر جعل هویت کند، یعنی خود را به‌جای شخص دیگری جا بزند و به روشنی اعلام نکند که دارد به عنوان یک حساب «پارودی» فعالیت می‌کند، با مسدودیت دائمی از این پلتفرم مواجه خواهد شد. به نظر می‌رسد که این اقدام یکی از پاسخ‌های مالک جدید توییتر به مشکل ارائه تیک آبی با سرویس بلو باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر کشورمان در جمهوری آذربایجان از پنج کشور ساحلی خزر خواست تا فارغ از هر ملاحظه‌ای و قبل از وخامت بیشتر اوضاع و کم شدن آب این دریاچه و فاجعه زیست محیطی منطقه، چاره‌جویی کنند.
این افراد که عمدتا فاقد مجوز برای چنین فعالیت‌هایی بوده و مؤسسات یا دفاتر ثبت شده رسمی ندارند، بعضا خود را در ارتباط با ارگان‌های دولتی در جمهوری اسلامی ایران یا سلطنت عمان از جمله این سفارت، معرفی می‌کنند!
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: زمانی که در این عملیات ناو آمریکایی قصد ورود به آب‌های ما را داشت، به آن‌ها اعلام کردیم اگر یک وجب به سمت ما بیایی سیبل موشک‌های ما خواهید شد و پس از این هشدار ناو امریکایی به سرعت عقب نشینی کرد.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی، نوه امام خمینی(س) گفت: هر اتفاق تلخی هم که می‌افتد، در کنارش جوانه‌ها و نقاط مثبتی هست که انسان باید هشیار باشد و از آنها استفاده کند. برداشت من این است که در کنار اتفاق تلخی که سال گذشته در کشور ما افتاد، یک جوانه مهمی شروع به رشد کرد و آن این احساس در بدنه جامعه متدیّن و انقلابی ماست که ما کوتاهی کرده‌ایم.
برخی تصاویر جعل عمیق شده تاکنون چندین بار خبرساز و فراگیر شده‌اند، مانند ویدیویی که نشان می‌داد ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین به کشورش می‌گوید تسلیم روسیه شوند یا کلیپی از ایلان ماسک که برای تبلیغ سرمایه‌گذاری و البته برای کلاهبرداری بود.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: زیردریایی هسته ای آمریکا با هشدار نیروی دریایی، به روی آب آمد و مسیر خود را تغییر داد.
درحالیکه دنیای فوتبال به استقبال هوش مصنوعی می‌رود و این ورزش از ظرفیت بالایی برای استفاده از مزایای فناوری جدید برخوردار است اما نگرانی‌هایی جدی درباره پیشرفت‌های اخیر مطرح شده است.
امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه گفت:درباره اهمیت تداوم دسترسی ایران به آب رودخانه ارس اتفاق نظر داریم. کارگروه مشترک در این خصوص کار خود را پیش می‌برد.
خاتمی نوشت: مردم ناراضی و به‌خصوص جوانان عزیز که در این برهه از زمان حضور اعتراض‌آمیز خود را بیش از پیش نشان داده‌اند، بزرگترین قربانی این فضای دو قطبی هستند، قطبی که اصلا آن‌ها را نمی‌بیند و اگر ببیند آن‌ها را آشوبگر و اختشاشگر می‌داند و قطب دیگر که می‌کوشد از این ناخشنودی و اعتراض برای به زیرکشیدن رقیب (قطب دیگر) سوء استفاده و بهره‌گیری ابزاری کند.
نشریه آمریکایی «نیوزویک» خبر داد، دفتر نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل درباره هرگونه اقدام نظامی آمریکا و احتمال وقوع یک جنگ تمام عیار هشدار داد.
تمام نمایندگی‌های خودرو‌های تسلا در زمان فروش اشتراک «سیستم رانندگی خودکار»، به راننده و کاربران این سیستم هشدار می‌دهند که در تمام طول رانندگی، باید حواس خود را معطوف جاده کنند و حضور راننده در پشت فرمان، کاملا الزامی است.
امیرسعید ایروانی در این نامه عنوان کرده است: رژیم اسرائیل همچنان به نقض حقوق بین‌الملل و منشور سازمان ملل متحد علیه جمهوری اسلامی ایران ازطریق تهدید به استفاده از زور علیه ایران ادامه می‌دهد که جدیدترین آنها اظهارات جنگ طلبانه مقامات این رژیم است که آشکارا تهدید به استفاده از زور علیه برنامه‌های هسته‌ای صلح‌آمیز ایران کرده‌اند.
هری کین، کاپیتان و ستاره تیم ملی انگلیس مهارت خاصی در گرفتن خطای پنالتی دارند و مدافعان ایران باید مقابل او هشیارانه بازی کنند.
پس از آنکه ایلان ماسک پاسخی طعنه آمیز به درخواست سناتور اد مارکی برای اطلاعات بیشتر درباره سیاست های احراز هویت جدید توئیتر داد، او نیز درباره فرایند احراز هویت تیک آبی به ماسک هشدار داد.
هشدار ایلان ماسک درباره ورشکستگی توییتر
ثروتمندترین کارآفرین جهان و صاحب شرکت ماهواره‌ای «اسپیس‌ایکس» ضمن هشدار درباره هر گونه تعرض به امنیت روسیه، گفت که شبه جزیره کریمه بخش جدایی ناپذیر خاک روسیه و کلید امنیت آن است.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: تداوم حضور مسلحانه تروریست‌ها در کردستان عراق و تحرکات آنان علیه امنیت ایران را تحمل نخواهیم کرد.
امیر عبداللهیان: به آقای بورل صراحتا هشدار دادم اگر اتحادیه اروپا بر اساس اتهامات بی اساس و در جهت ترغیب آشوبگران و تروریستهایی که جان و مال مردم ایران را هدف قرار داده اند اقدام سیاسی شتابزده ای بکند، بداند پاسخ متقابل می دهیم.
نماینده ایران در آژانس عنوان کرد: جزئیات گزارش‌های مدیرکل، جلوه‌ای قوی از سطح بی‌سابقه شفافیت در برنامه و فعالیت‌های هسته‌ای ایران بر اساس موافقتنامه جامع پادمان با آژانس است.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان در پاسخ به ادعاهای سفیر رژیم صهیونیستی در باکو تاکید توطئه علیه تمامیت ارضی ایران خط قرمزی است که عواقب آن را خوب می دانید.
فاکوندو کنته، فوق ستاره تیم ملی والیبال آرژانتین بعد از مدتی دوری دوباره به این تیم بازگشته است.
در نامه ایران تاکید شده که جمهوری اسلامی ایران ضمن هشدار نسبت به هرگونه ماجراجویی نظامی رژیم اسراییل علیه ایران در راستای اجرای سیاست‌های شرورانه این رژیم در منطقه، حق مشروع خود را بر اساس حقوق بین الملل و منشور ملل متحد در پاسخ به این گونه اقدامات جنایتکارانه و تروریستی محفوظ می‌داند.
اخراج کارمندان IBM در روسیه
وزیر کشور در خصوص تیراندازی و درگیری روز گذشته مرزبانان افغانستانی با مرزبانان ایرانی گفت: بروز چنین حوادثی که مسبوق به سابقه نیز هست به نفع مسئولان افغانستان نیست، لذا به آن‌ها توصیه می‌کنیم که با توجیه مرزبانان خود از وقوع هرگونه درگیری، پیشگیری کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ