ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی توئیتر اعلام کرد حساب های کاربری که چندماه غیر فعال بوده اند را حذف خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک منبع آگاه گفت، آن چه در توافق وجود دارد، خرید «کالا‌های غیر تحریمی» است و اصطلاحاتی همچون بشردوستانه یا غذا و دارو خلاف واقعیت است. ضمن این که این پول در حساب‌های ایرانی در بانک قطری ریخته می‌شود و این موضوع هم عرف و روال در استفاده از درآمد‌های ارزی ایران بوده است.
خط‌مشی گوگل برای حساب‌های غیرفعال، اکنون برای حساب‌هایی اعمال می‌شود که حداقل دو سال در همه محصولات این شرکت از آن‌ها استفاده نشده یا صاحب حساب وارد آن نشده است.
جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک گردشگری برگزار می شود. حداقل موجودی حساب های قرض الحسنه برای شرکت در قرعه کشی مبلغ یک میلیون ریال و مهلت شرکت در قرعه کشی تا پایان شهریور 1402 است.
به دنبال عملیات روز جاری پلیس آلبانی علیه کمپ اشرف ۳ گروهک تروریستی منافقین، بسیاری از حساب‌های کاربری منافقین در شبکه‌های اجتماعی غیرفعال شده است.
پس از توئیتر،ٖ گوگل نیز اعلام کرد حساب های کاربری که بیش از ۲ سال از آنها استفاده نشده را از ماه دسامبر ۲۰۲۳ میلادی حذف می کند.
آمازون و گوگل و دیگر تهیه کنندگان سرویس ابری غیر اروپایی که خواهان برچسب امنیت سایبری اتحادیه اروپا هستند تا داده های حساس را کنترل کنند، فقط باید با یک شرکت اروپایی همکاری کنند.
در ایستگاه های مترو تهران ماموران نیروی انتظامی از دختران و زنان بی حجاب می خواهند که برای عبور از گیت و سوار شدن به واگن ها، حجاب به سر کنند و در غیر این صورت اجازه عبور به آنها داده نمی شود.
امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی فراهم است
وزارت اقتصاد و دارایی اعلام کرد: از ۶۵۷دستگاه اجرایی که باوجود پیوستن به حساب واحد خزانه،نزد سایربانک‌ها حساب فرعی دارند،۲۹۷ دستگاه اجرایی نسبت به بستن تمام حساب‌های غیرمجازخوداقدام کرده اند
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، از قرائت گزارش خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری در جلسه آتی شورای شهر خبر داد.
حسینی همدانی گفت: مسوولی که در نظام اسلامی نسبت به امر به معروف و نهی از منکر بی تفاوت باشد به درد این دولت نمی خورد و با تحریم کنندگان فرقی ندارد؛ غیرت دینی داشته باشید و از غیر خدا نترسید، مسوول ترسو به درد نظام اسلامی نمی خورد و جایی که باید اقدام کند، نیست و باید مثل رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم وسط میدان باشید و از ارزش های دینی و انقلابی و اسلامی دفاع کنید.
عرضه ربع سکه طلا در بورس کالا به منظور از بین بردن حباب سکه و تعدیل انتظارات تورمی غیر واقعی ادامه می‌یابد.
اصفهان- براساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوای اصفهان همه مقاطع تحصیلی مدارس و دانشگاه‌ های اصفهان و ۱۲ شهر دیگر استان غیر حضوری و فعالیت کارمندان گروه‌های حساس ۱۳ و ۱۴ دی دور کاری شد.
اصفهان- براساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوای اصفهان همه مقاطع تحصیلی مدارس و دانشگاه‌ های اصفهان و ۱۲ شهر دیگر استان غیر حضوری و فعالیت کارمندان گروه‌های حساس ۱۳ و ۱۴ دی دور کاری شد.
وزیر اقتصاد در خصوص انضباط مالی دولت و استانداردسازی حساب‌های دولتی گفت: از همه دستگاه ها می‌خواهیم که تا پایان دی ماه، حساب های فرعی خود را به حساب واحد خزانه منتقل کنند.
فرار مالیاتی با راه‌های مختلف از جمله حساب های اجاره ای یکی از اموری است که در سال های اخیر به شدت رایج شده است.
وزارت اقتصاد اعلام کرد: با تفکیک حساب‌های تجاری و شخصی فشار مالیاتی از بخش رسمی اقتصاد کشور برداشته و به بخش‌های غیررسمی، نامنظم و مالیات گریز منتقل خواهد شد.
صالح آبادی گفت: ما اکنون این نگرانی را داریم که فردی با وجود فعالیت غیر تجاری برای بهره منده از مشوق‌های در نظر گرفته شده برای حساب‌های تجاری، نام خود را تجاری معرفی کند، چون در عین عدم پرداخت مالیات از مشوق‌های در نظر گرفته شده برای حساب‌های تجاری هم استفاده می‌کند.
صالح آبادی گفت: ما اکنون این نگرانی را داریم که فردی با وجود فعالیت غیر تجاری برای بهره منده از مشوق‌های در نظر گرفته شده برای حساب‌های تجاری نام خود را تجاری معرفی کند چراکه در عین عدم پرداخت مالیات از مشوق‌های در نظر گرفته شده برای حساب‌های تجاری هم استفاده می‌کند.
صالح آبادی گفت: ما اکنون این نگرانی را داریم که فردی با وجود فعالیت غیر تجاری برای بهره منده از مشوق های در نظر گرفته شده برای حساب های شخصی به نام خود را تجاری معرفی کند چراکه در عین عدم پرداخت مالیات از مشوق های در نظر گرفته شده برای حساب های تجاری هم استفاده می کند.
تبریز- وزیر اقتصاد و امور دارایی از پیگیری انتقال حساب های مالیاتی شرکت های بزرگ آذربایجان شرقی به این استان خبر داد.
وزیر اطلاعات از همان ابتدای پذیرش مسئولیت وزارت اطلاعات، بر همکاری و هم افزایی دستگاه های اطلاعاتی نظام برای تامین امنیت کشور و مبارزه با گروه های ترورویستی وخرابکار تاکید داشت و در همین راستا در یکسال گذشته، وی جلسات متعددی با سایر دستگاه های اطلاعاتی از جمله اطلاعات سپاه داشت.
رئیس کل دادگستری استان تهران در گفتگوی تفصیلی با مهر از تشدید مجازات عاملین ترس و وحشت در جامعه، رسیدگی به پرونده های مفاسد اقتصادی و حساب های مشکوک به پولشویی خبرداد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ