شاخص میلیاردرهای بلومبرگ نشان می‌دهد ثروت خالص ایلان ماسک، بیش از دو برابر مارک زاکربرگ است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایلان ماسک در توییت جدیدی اذعان کرده است که طبق پیش‌بینی بسیاری از تحلیلگران، ایکس یا توییتر سابق شاید واقعاً شکست بخورد.
موفقیت عظیم وی‌چت در چین ایلان ماسک را شدیداً تحت تأثیر قرار داده است و او می‌خواهد ایکس را شبیه به آن کند.
ایلان ماسک در چند وقت گذشته تمام تمرکز خود را روی توییتر قرار داده و رسماً با تغییر لوگوی آن به X، از پلتفرم جدیدی رونمایی کرده است. حالا ماسک اعلام کرده که توییتر (یا بهتر است بگوییم X) در آینده فقط دارای «حالت تاریک» خواهد بود، زیرا این حالت از هر نظر بهتر است. ماسک در پاسخ به یکی از توییت‌ها که در آن با توجه به تغییر برند توییتر گفته شده بود وجود تیک مشکی می‌تواند مناسب‌تر باشد، نوشت: «این پلتفرم به زودی فقط حالت تاریک خواهد داشت. از هر نظر بهتر است.»
حامد یوسفی مالک جدید باشگاه سپیدرود رشت شد؛ او می‌گوید ماندن این تیم در لیگ دو، ظلم به فوتبال ایران است.
«ایلان ماسک»، مالک توییتر، در پاسخ به یکی از کاربران که پرسیده بود این شبکه اجتماعی روی چه ابزار‌های جدیدی کار می‌کند، پاسخ داده است که توییتر روی ویژگی جدیدی کار می‌کند که به کاربران امکان انتشار مقاله را در این پلتفرم می‌دهد.
متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با بیان اینکه دولت بایدن همچنان در تلاش برای آزادی آمریکایی‌های دو تابعیتی زندانی در ایران است، گفت که این موضوع اولویت مهمی برای ما است.
ماسک پیشتر چندین بار تاکید کرده بود که توسعه هوش مصنوعی باید متوقف شود و این بخش نیاز به وضع مقررات دارد. وی بارها در مورد پتانسیل هوش مصنوعی برای «تخریب تمدن بشری» ابراز نگرانی کرده است.
ماسک در تازه‌ترین ادعای جنجالی خود اعلام کرد فناوری خودران کامل تسلا (موسوم به FSD) همین امسال در محصولات کمپانی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
ایلان ماسک معتقد است که کشور چین در توسعه هوش مصنوعی در موقعیت قوی قرار دارد و این کشور در هر چیزی که به فکرش باشد عالی خواهد بود.
طرفداران ماسک، هواداران زاکربرگ و افرادی که عاشق دورنمای مضحک مبارزه‌ی قفس بین دو میلیاردر معروف هستند، با ترکیبی از میم‌های گیج‌کننده به اتفاقات اخیر درمورد این موضوع پاسخ دادند.
طبق اطلاعاتی که افراد مطلع در اختیار وال استریت ژورنال قرار داده‌اند، مدیرعامل تسلا در مهمانی‌ها دوز کامل کتامین را مصرف می‌کند.
زاکربرگ پیش تر در اولی تورنمنت جوجیتسوی برزیلی شرکت کرده بود. ایلان ماسک نیز در توئیتی گفته "من این حرکت عالی را دارم که آن را "والروس" می نامم جایی که فقط بالای سر حریفم دراز می کشم و هیچ کاری انجام نمی دهم". با چنین وضعیتی در صورت برگزاری نبرد درون قفس میان آن دو کدام یک برنده خواهد شد؟
دو تن از مطرح ترین میلیاردرهای فناوری جهان - ایلان ماسک و مارک زاکربرگ - توافق کردند که در یک مسابقه در قفس با یکدیگر مبارزه کنند.
مدیرعامل جدید باشگاه خیبر خرم‌آباد گفت: بعد از بیست و دو سال کار مداوم در لیگ می‌خواهم کمی استراحت کنم و به دلیل دوستی عمیقی که با مالک باشگاه خیبر دارم به پیشنهاد ایشان جواب مثبت دادم.
دلایل مشخصی برای تصمیم جدید توییتر از سوی مدیران آن ذکر نشده است؛ اما واضح است که این شرکت روز‌های چندان خوشی را از لحاظ مالی سپری نمی‌کند و می‌خواهد با کاهش هزینه ارسال پیامک، کاربران بیشتری را هم به استفاده از اشتراک پولی خود ترغیب نماید. طبق داده‌های منتشر شده در اواخر سال ۲۰۲۱، تنها ۲.۶ درصد از افراد، احراز هویت دو مرحله‌ای توییتر را فعال کرده بودند که ۷۴ درصد از آن‌ها، کد تایید را از طریق پیامک دریافت می‌کردند.
چند هفته اتفاقات فوتبالی علیه ما بود. به نظرم اگر در این بازی‌ها کمی خوش شانس تر بودیم، الان در رده دوم جدول قرار داشتم
بنابر گزارش ماه دسامبر دو نشریه بلومبرگ و فوربس که دارایی‌های ثروتمندان جهان را گزارش می‌کنند اکنون برنارد آرنو، مدیرعامل شرکت محصولات لوکس لویی‌ویتان جای ایلان ماسک را در صدر فهرست پولدارترین‌های جهان بگیرد.
در حال حاضر، شرکت فضایی متعلق به ایلان ماسک، 3500 ماهواره استارلینک نسل اول را به فضا پرتاب کرده و مجوز FCC را برای پرتاب 7500 ماهواره نسل دوم دیگر تا قبل از پایان این دهه دریافت کرده است.
ماسک گفت: دو کاربرد اول انسان که توسط دستگاه نورولینک مورد هدف قرار گرفته اند، در بازگرداندن بینایی و فعال کردن حرکت عضلات در افرادی است که نمی‌توانند این کار را انجام دهند؛ حتی اگر کسی هرگز بینایی نداشته باشد، مثل اینکه نابینا به دنیا آمده است، ما معتقدیم که می‌توانیم بینایی را بازیابی کنیم.»
ایلان ماسک فاش کرد که شب‌ها در کنار دو اسلحه و یک نقاشی از جورج واشنگتن می‌خوابد.
ماسک در آستانه انتخابات میان‌دوره‌ای گفت: «تقسیم قدرت بدترین تخلفات و نقض‌هایی را که می‌تواند از طرف هر دو حزب صورت بگیرد، مهار می‌کند، بنابراین با توجه به اینکه رئیس‌جمهور دموکرات است، توصیه می‌کنم به جمهوری‌خواهان رأی دهید.»
روسیه در پنجمین عملیات پرتاب فضایی خود طی دو هفته اخیر چند ماهواره ارتباطی را به مدار زمین فرستاد تا بتواند در آینده نزدیک اینترنت ماهواره ای اختصاصی خود را راه‌اندازی کند.
در همین راستا، مائو نینگ، سخنگوی وزارت امور خارجه چین گفت: "در درجه اول، موضوع تایوان یک موضوع داخلی چین است. موضع چین در این مورد منطقی و روشن است. ما به روند اصلی اتحاد مجدد صلح آمیز با تایوان و به اصل یک کشور و دو نظام برای آن متعهد خواهیم بود."
پدر ایلان ماسک که دو روز قبل در گفتگو با رادیو استرالیایی «The Kyle and Jackie O Show» گفتگو می‌کرد، در پاسخ به این سوال که که آیا به موفقیت‌های پسرش افتخار می‌کند، گفت: «نه... ما خانواده‌ای هستیم که کار‌های زیادی انجام داده ایم. اینطور نیست که ناگهان شروع به انجام کاری کرده باشیم.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ