ایلان ماسک، مالک جدید توییتر که خود را مدافع سرسخت آزادی بیان می‌داند، درمورد بازگشت حساب کاربری ترامپ به توییتر نظرسنجی کرده بود و اکثر کاربران این شبکه اجتماعی به فعال شدن مجدد حساب ترامپ رای مثبت دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور گفت: باید معاونت پرورشی در آموزش و پرورش چه در بخش کلان و چه در مدارس و بخش‌های مختلف فعال شود.
وزیر دادگستری در دیدار با سفیر ترکیه در تهران فعال شدن کمیته مشترک اجرای موافقتنامه انتقال محکومین بین دو کشور را خواستار شد.
لوئیس سوارز به شایعات اخیر درباره انتقالش به اینترمیامی و همبازی شدن با مسی پاسخ داد و گفت او با گرمیو قرارداد دارد و فعلا چنین انتقالی غیرممکن است.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره نفوذ توده گردوخاک به استان، وقوع توفان لحظه‌ای و فعال شدن کانون‌های گردوغبار داخلی طی ۵ روز پیش رو هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
چین در نشست شورای امنیت از آمریکا خواست تمامی تحریم‌های یکجانبه علیه ایران را رفع کند.
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: دیپلماسی انرژی در دولت سیزدهم فعال شده و فروش نفت همراه با وارد کردن پول آن به کشور بوده است.
بندرعباس - وزیر اقتصاد خواستار فعال شدن مکانیزم اعلام هشدار فاسد شدن کالاها در بنادر کشور شد.
بهروز کمالوندی ادامه داد: فراهم شدن فضای سیاسی لازم برای پایان یافتن موضوع دو مکان تورقوزآباد و ورامین کافی است و مذاکرات با آژانس درباره این دو موضوع در حال انجام است.
خبرگزاری دولتی دمشق (سانا) دقایقی پیش از شنیده شدن صدای انفجار در حومه دمشق پایتخت سوریه خبر داد.
جانشین فراجا کشور از لزوم فعال شدن نگهبان محله را در شهرستان‌ها به منظور کاهش سرقت، جرم و جنایت خبر داد.
سازمان هواشناسی با پیش بینی فعالیت دو سامانه جوی، برای دریاها و سواحل شمالی و جنوبی کشور هشدار سطح زرد صادر کرد.
با صعودی شدن بازار سرمایه و داغ شدن بازار برخی از افراد که مردم را به صورت بی مهابا در سال ۹۹ به بورس دعوت می‌کردند دوباره فعال شده و به کارهای متعددی اعم از سیگنال فروشی مشغول شده اند.
آتشفشان ابکو جزایر کوریل روسیه، دست کم سه روز متوالی است که دود و خاکستر از آن خارج می شود. به گفته کارشناسان، وقوع فوران بسیار محتمل است.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: هم اکنون حفظ و نگهداشت واحدهای فعال اقتصادی و جلوگیری از غیر فعال شدن آنها و پیگیری برای فعال شدن واحدهای راکد در دستور کار قرار دارد.
رئیس جمهور گفت: زمینه‌های مناسبی برای به فعلیت رسیدن ظرفیت‌های متقابل ایران و اروگوئه وجود دارد که تحقق آنها، تلاش مضاعف مسئولان دو کشور را می‌طلبد.
عبدی نوشت: یکی از اشتباهات رسمی این بود که این اعتراضات را به توطئه بیگانگان تقلیل داد، این تقلیل دادن اعتراضاتی به این مهمی، ماهیت آن را تغییر نمی‌دهد، واقعیت را از میان نمی‌برد، فقط موجب محروم شدن تقلیل‌دهندگان از شناخت واقعیت می‌شود و، چون چنین شد، خط‌مشی خود را تغییر نمی‌دهند و منبع اعتراض و شورش همچنان فعال خواهد ماند و تردید نکنید که با این سیاست‌ها دوباره بخش بزرگی از عفوشوندگان یا افراد مشابه آنان را به زندان خواهید برد.
یکی از اعضای ارشد ائتلاف فتح عراق به موضع گیری درباره پرونده ترور فرماندهان پیروزی پرداخت و بر ضرورت فعال شدن مصوبه پارلمان عراق در اخراج نیروهای خارجی به طور کامل از اراضی عراق تاکید کرد.
مدیرکل دفتر آفریقای سازمان توسعه تجارت ایران گفت: شبکه‌ای از هشت مرکز تجاری در سرتاسر قاره آفریقا فعال شده و به ارائه طیف وسیعی از خدمات به شرکت‌های تولیدی و صادراتی می پردازند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن استقبال از فعال شدن اینترنت ماهواره ای در کشور گفت: استقبال از اینترنت ماهواره ای مشروط به رعایت قواعد سرزمینی جمهوری اسلامی ایران است.
این سریال از زمان انتشار تا کنون با حمایت بسیاری از چهره‌های سیاسی حاکمیتی مواجه شده و در مهم‌ترین برنامه‌های تلویزیونی مورد تمجید واقع شده و رویکرد‌های آینده‌نگرانه آن به کلی نادیده گرفته شده است. به عنوان مثال با فعال شدن هشتگ اعدام نکنید، سکانسی از سریال که کاراکتر خاتون معترض به کشته شدن دوست مبارزش پروین توسط عوامل زیردست شوهرش، در صفحات مجازی بار‌ها بازنشر شد.
این سریال از زمان انتشار تا کنون با حمایت بسیاری از چهره‌های سیاسی حاکمیتی مواجه شده و در مهم‌ترین برنامه‌های تلویزیونی مورد تمجید واقع شده و رویکرد‌های آینده‌نگرانه آن به کلی نادیده گرفته شده است. به عنوان مثال با فعال شدن هشتگ اعدام نکنید، سکانسی از سریال که کاراکتر خاتون معترض به کشته شدن دوست مبارزش پروین توسط عوامل زیردست شوهرش، در صفحات مجازی بار‌ها بازنشر شد.
نماینده مردم اهواز گفت: ما گوش شنوا داریم، اما مانند دنیا رفتار خواهیم کرد. آمریکا اخیرا یک فعال رسانه‌ای را برای اینکه اظهارنظری درباره کشته شدن دانش آموزان در مدارس را مطرح کرده بود تا تجارت اسلحه خود را داشته باشد، ۹۶۳ میلیون دلار جریمه کرد آیا این نوع رفتار با آزادی بیان و مهد آزادی است؟
منابع سوری از فعال شدن سامانه پدافند هوایی این کشور در استان حماه خبر دادند.
محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در این جلسه با تأکید بر اینکه احیای دریاچه ارومیه جزء طرح های جدی و اساسی دولت سیزدهم است، تصریح کرد: احیای این دریاچه جز با فعال شدن و مشارکت محوری مردم امکان پذیر نیست و باید تمام ظرفیت ها برای آگاه سازی مردم به کار گرفته شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ