مائوریسیو پوچتینو معتقد است هر چقدر لیونل مسی بیشتر در زمین قدم بزند و انرژی ذخیره کند، به سود تیمش خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احتمال جانشینی مهدی طارمی به جای روملو لوکاکو در اینتر سوژه اصلی رسانه ورزشی کشور ایتالیا شده است.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان با بیان اینکه حضور پژمان درستکار اصلا به معنای دخالت او در کارش نبوده است، گفت: من خودم از او خواستم همراه تیم ما باشد و حضور او خیلی به ما کمک کرد.
عموی این کودک در مورد شرایط خانواده توضیح می‌دهد: «مادر و پدر او اصلا وضع روحی خوبی ندارند و دو، سه بار خواستند خودشان را از بالای یک پل به پایین پرت کنند و به زندگی‌شان پایان دهند.»
روبرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا، می‌گوید تصمیم این باشگاه برای انتخاب نکردن او به عنوان کاپیتان برایش مهم نیست.
لوئیس فرناندز گفت که کیلیان امباپه اصلا انتظار نداشت از تور آسیایی پی اس جی خط بخورد و حال روحی او خوب نیست.
پدری به شایعات علاقه لوئیس انریکه و پی اس جی برای انتقال او به پاریس واکنش نشان داد و این اخبار را تکذیب کرد.
اولی هوینس، رئیس سابق بایرن مونیخ، معتقد است که الیور کان بر خلاف دوران فوتبالش، نتوانست مدیر خوبی برای بایرن باشد و مشاوران بد او فضای باشگاه را خراب کردند.
ما به احیای برجام در کنار احیای روابط خود با کشور‌های منطقه احتیاج داریم. همچنین لازم است هر چه سریعتر به بازار‌های پررونق برگردیم. اگر چنین دیدگاهی (احیای برجام) پشت سفر سلطان هیثم نبود، اصلا دلیلی نداشت شخصا به ایران سفر کند؛ بنابراین امیدوارم شاهد تغییراتی در حوزه برجام باشیم. همچنین می‌توانیم آزادی زندانی بلژیکی (الیویه وندکاستیل) و تبادل او با زندانی ایرانی (اسدالله اسدی) با همکاری عمان را مقدمه‌ای مثبت در روابط بین المللی ایران ارزیابی کنیم.
شاید هیچ‌کدام از این موارد به جالبی تعداد گل‌های لورنسی رودریگس بازیکن تیم البطائه نباشد. او با زدن ۱۳ گل، پنجمین گل‌زن برتر لیگ امارات شد. اینجا سوژه اصلی مطلب است؛ اینکه تعداد گل‌های برترین گل‌زن لیگ ایران به اندازه گل‌هایی است که لورنسی در امارات زده، ولی به جایگاهی بهتر از رتبه پنجمی نرسیده است
زیدآبادی گفت: هرچند لاریجانی امروز قدرت مستقیم ندارد، ولی آن‌قدر هم از محوریت قدرت دور نیست که برای جریان‌های تندرو خطری به شمار نیاید.
آنتونیو کاسانو، ستاره سابق رئال و تیم ملی ایتالیا، در ادعای جنجالی دیگر خود گفت که ارلینگ هالند نمی‌داند چطور فوتبال بازی کند.
خوان گاسپارت، رئیس سابق بارسلونا، معتقد است ماندن مسی در پی اس جی اصلا منطقی نیست و او باید به بارسا برگردد.
دنی پارِخو شایعات انتقال احتمالی‌اش به بارسلونا و جانشینی سرخیو بوسکتس را رد کرد و گفت که اصلا با ژاوی در تماس نیست.
ظاهرا سال گذشته اصلا برای مدافع پرسپولیس خوب پیش نرفته و او از خاطراتش احساس نارضایتی دارد.
ژوزه مورینیو، سرمربی آاس رم در لحظه به ثمر رسیدن تک گل تیمش مقابل یوونتوس، واکنشی انجام داد که فقط می‌شد از خود او انتظار داشت.
دتمار هامان معتقد است ارلینگ هالند اصلا بازیکن مناسبی برای سیتی نیست و تیم با او 10 نفره است.
کریستیانو رونالدو که به همراه همسرش به رستورانی در شهر ریاض رفته بود وقتی با دوربین‌های متعدد مشتری‌های رستوران که در حال فیلمبرداری از او بودند روبرو شد واکنش جالبی نشان داد.
اوضاع برای کاپیتان ولز در بازی دوم اصلا مطابق انتظار پیش نرفت و او در پایان چهره‌ای مستاصل داشت.
پل اسکولز با انتقاد از برخی بازیکنان منچستریونایتد تندترین نقد را به رافائل واران وارد کرد و گفت او فوتبالیست خوبی نیست.
گابریل اسلونینا، گلر آمریکایی جدید چلسی، تصور می کرد اخبار انتقالش به چلسی شایعه هستند. اسلونینا حتی پس از تماس پتر چک هم فکر می کرد کسی در حال شوخی با او است.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در اعتراض به سئوالی که از او در خصوص تلاش برای شبیه سازی و گرفتن پنالتی صورت گرفت، مصاحبه‌اش را با شبکه پرتغالی نیمه تمام گذاشت.
معنوی‌نژاد کمتر به بازی گرفته شده شناخت زیادی نسبت به او وجود ندارد و اصلا بعید نیست که در تقابل با برزیل در ترکیب شروع‌کننده عطایی قرار بگیرد.
متهم گفت: وقتی شاکی به‌عنوان مسافر سوار ماشینم شد از او خوشم آمد. هیکلش درشت بود و من اصلا فکرش را نمی‌کردم ۱۲ سال داشته باشد. گمان می‌کردم حدود ۲۰ سال سن داشته باشد به همین دلیل قصد داشتم به او پیشنهاد دوستی بدهم و بعد از آشنایی به خواستگاری‌اش بروم
او با انتقاد از فضاسازی اشتباهی که درباره میزان درآمد اهالی سینما و همچنین مباحث مالیاتی پیرامون دستمردها مطرح شده است، بیان کرد: واقعیت این است که تنها چند سلبریتی محدود و انگشت شمار شاید وضعیت مالی خوبی داشته باشند و بیش از نود و پنج درصد فعالان صنوف مختلف هنری و سینماگران فاقد فعالیت مستمر شغلی در طول سال هستند و با مصائب بیکاری، فقر، فقدان ثبات اقتصادی و رفاه نسبی دست و پنجه نرم می‌کنند. قوانین مالیاتی نباید به شکلی باشد که معیشت اکثریت قریب به اتفاق سینماگران که درآمد خوبی ندارند را تضعیف کند زیرا آسیب بیشتری به این گروه وارد خواهد شد. پیشنهاد می دهم کمک کنید تا قانون اخذ مالیات از هنرمندان بازنگری و اصلاح شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ