خوان گاسپارت، رئیس سابق بارسلونا، معتقد است ماندن مسی در پی اس جی اصلا منطقی نیست و او باید به بارسا برگردد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناصرالدین شاه امامه را دوست داشت و تابستان‌ها چند هفته‌ای در آن اردو میزد و به تفرج و شکار در روستا مشغول می‌شد. در یکی از سفرها، ناصرالدین شاه در آنجا دختر چوپانی ۱۶ ساله به نام فاطمه را دید. پادشاه با او به گفتگو پرداخت و از بیان او خوشش آمد.
بیتا که صدایش می‌لرزید در برابر قاضی دادگاه ایستاد و با نشانه گرفتن انگشت اشاره به سوی پسری که چند صندلی آن طرف ترنشسته بود و دستبند بر دستانش بود، گفت: این پسر زندگی من را سیاه کرد. او با بهانه ازدواج با من دوست شد و بعد به بهانه اینکه مرا به یک جشن تولد می‌برد به خلوتگاه شیطانی خود که یک ویلای اجاره‌ای بود برد و در آنجا به من تعرض کرد و حالا از او شکایت دارم.
سپاهانی‌ها اصلا دوست ندارند اتفاقات سال‌های گذشته برای آنها تکرار شود.
گرانیت ژاکا به هواداران آرسنال گفت، همسرش نقشی در رفتن او از باشگاه ندارد. شایعه شده که همسر ژاکا دوست دارد آنها به آلمان برگردند.
وقتی به سراغ‌شان رفتیم با هم درگیر شدیم ضربه‌ای چاقو به حمید زدیم، اما قصدمان کشتن او نبود و وقتی ازآنجا فرار کردیم او زنده بود بعد به سراغ دوستش رفتیم که در نزدیکی آنجا بود گوشش را بریدیم بعد عکس گوش بریده شده را برای اینکه زورمان را نشان دهیم در پیج استوری خود گذاشتیم.
لوییس انریکه در جام جهانی به گروهی از ستاره‌ها اعتماد کرد که به نظر او دست‌نیافتنی بودند. اما گروهی از آنها اکنون در باشگاه‌هایشان فراموش شده‌اند.
کافه رستوران «خانه دوست» ‎که شروین حاجی پور برای کنسرت داماهی در آنجا حضور داشت، پلمب شد.
داریوش گفت: مهراد می‌خواست دستبند دوستم را به زور از او بگیرد. او خودش دعوا را به راه انداخت و، چون مقاومت مرا دید با قمه سه ضربه به سرم زد. حتی جای یکی از زخم‌ها هنوز روی پیشانی‌ام نمایان است. خون از پیشانی‌ام جاری شده بود و چشمانم جایی را نمی‌دید. من برای دفاع از خودم چاقویی را که همراه داشتم بیرون آوردم و با انتهای چاقو ۲ ضربه به پیشانی مهراد زدم. می‌خواستم هر طور شده آنجا را ترک کنم، اما او مانع فرار من شد. همان موقع ناخواسته تیغه چاقو به گردن او برخورد کرد و من اصلاً متوجه این ماجرا نشدم.
دو دوست که در خیابان در حال راه رفتن بودنند ناگهان اتاقک یک کامیون به سمت آنها واژگون شد که یکی از آنها با تیز هوشی دوستش را از خطر مرگ نجات داد.
کارلو آنچلوتی، مربی رئال، پس از صعود تیمش به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان گفت که دوست ندارد در این مرحله به میلان برخورد کنند.
سرمربی اسپانیایی تیم تراکتور می‌گوید آنها باید مالکیت توپ را داشته باشند تا به پیروزی برسند.
نماینده تهران: بعضی‌ها مدعی‌اند خدا را دوست دارند؛ این کافی نیست، باید دستورهای ‎ پیامبر(ص) یعنی احکام شرع را پیروی کنند تا خدا هم آنها را ‎ دوست داشته باشد.
متهم گفت: من در مغازه کیف و کفش حوالی میدان فردوسی مشغول به کار هستم. چند ماه قبل، این دختر برای خرید کفش به مغازه‌ام آمد و با هم آشنا شدیم. او چند سالی از من بزرگتر بود، اما دوست شدیم و باهم در تماس بودیم تا اینکه او به من مشکوک شد. خانم دکتر تصور می‌کرد که من با کسی در رابطه هستم و از این موضوع ناراحت بود. روز حادثه بعد از ظهر به مغازه‌ام آمد طبق قراری که با هم داشتیم به حوالی میدان آزادی رفتیم. در آنجا سر همین موارد باهم مشاجره لفظی پیدا کردیم که ناگهان خودش را از بالای پل به پایین پرتاب کرد.
به نظر می‌رسد هر بار که جام جهانی در آسیا برگزار می‌شود، با یک شگفتی بزرگ همراه است و این بار نوبت مراکش بود تا به جمع چهار تیم پایانی راه پیدا کند اما چقدر احتمال دارد بار دیگر آنها را در چنین موقعیتی ببینیم؟
اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی مشخص کرد، متهم پس از قتل پیروز، جسد وی را به همراه دوست خود با خودروی دنا به ایوانکی برده و جنازه را در آنجا دفن کرده است و در سرقت ۸ میلیارد تومان بیت‌کوین که در تلفن همراه مقتول بوده، ناکام مانده‌اند!
متهم گفت: ۱۴آبان امسال بود که با دوستم و همسرش به گردنه قوچک رفتیم. در آنجا نشسته بودیم که روبه‌رویم مردی سن بالاتر از من هم نشسته بود. او به من نگاه می‌کرد. من هم به او نگاه کردم. در نهایت گفت برای چی نگاه می‌کنی. همین باعث یک درگیری شد. من هم مشروب خورده بودم و او مرتب داشت مرا کتک می‌زد. برای همین من هم از چاقویی که در جیبم داشتم استفاده کردم و باعث قتل او شدم.
محسن تهرانی، پیشکسوت فوتبال گفت: آخرین بار وقتی به آن کمپ رفتیم، دوستم نبود. مددجویان آنجا برایمان شربت آوردند، ما هم شربت را خوردیم. ولی دیگر چیزی یادمان نمی‌آید و بیهوش شدیم. روز بعد در همان کمپ به هوش آمدیم، اما دیدیم که خبری از پول‌ها و طلاهایمان نیست. گوشی موبایل‌مان را هم سرقت کرده بودند. یک گردنبند طلا، ۱۲ میلیون تومان پول از کارت عابربانکم را دزدیدند، اما همه این‌ها یک طرف و دستبند مرحوم ناصر حجازی هم یک طرف. مرحوم ناصر حجازی آن دستبند را به من هدیه داده بود. آنجا بود که فهمیدیم ۳ نفر از افرادی که در کمپ بودند سرقت را اجرا کرده و متواری شده‌اند. با این حال فرار آن‌ها خیلی طول نکشید و در نهایت پلیس خیلی زود متهمان فراری را دستگیر کرد.
مسئولین فکر می کنند نفوذی های داخل سیستم که گاها ضربات حاصل از همکاری آنها با دشمن را تجربه کرده ایم چه کسانی هستند و چگونه همکار دشمن می شوند؟باید تاکید کرد که اصراری بر جلو گیری از تحصیل فرزندان و زندگی خانواده آنها در خارج نیست ولی باید اصراری هم بر دادن پست مدیریتی به این قبیل افراد نباشد.
میزان فشار بر جواد ظریف در اواخر به حدی رسیده بود که او در سفر آخرش به نیویورک حتی از عیادت همکار، دوست قدیمی خود و سفیر وقت ایران در سازمان ملل -مجید تخت‌روانچی که به علت ابتلای به بیماری در آنجا بستری شده بود- منع و مجبور شد ملاقات را از طریق ویدیوکال برگزار کند.
باشگاه پرسپولیس به دنبال این است تا با رعایت قوانین کمیته مصارف با مشکل باشگاه استقلال مواجه نشود.
برخی از کودکان واقعا در اوکراین یتیم یا رها شده بودند و زندگی در روسیه را ترجیح می‌دهند. نوجوانی از ماریوپل می‌گوید که هیچ خانواده‌ای در اوکراین ندارد. خانواده روسی که از او نگهداری می‌کنند، دوستش دارند و او نیز آنان را دوست دارند. اما بعضی مانند آنیا آرزوی بازگشت به اوکراین را دارند.
هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: فرزندان ۵۴۰۰ نفر از مسئولان دولت در خارج از کشور هستند. مسئولان ما حقوق و درآمد جمهوری اسلامی را دوست دارند ولی تابعیت کشورهای خارجی را می‌خواهند؛ اگر آمریکا دشمن است فرزندان مسئولین آنجا چه می‌کنند؟ آقای رئیسی گفتید اگر وزیری فرزندش تابعیت خارجی داشت خودش هم باید برود مامنتظر اجرا هستیم.
فرمانده سپاه گفت: شما جوانان فرزندان این مملکت هستید و ما وقتی از کشور دفاع می‌کنیم، برای همه دفاع می‌کنیم، حتی برای آن‌ها که به دلیل فریب و اغوای دشمن، ما را دوست ندارند، ولی ما آن‌ها را دوست داریم.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اظهار داشت: «ما برای تمجید از [استقلال‌طلبی]تایوان به آنجا رفتیم. ما به آنجا رفتیم تا دوستی خود را نشان دهیم، تا بگوییم چین نمی‌تواند تایوان را منزوی کند».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ