دتمار هامان معتقد است ارلینگ هالند اصلا بازیکن مناسبی برای سیتی نیست و تیم با او 10 نفره است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روبرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا، می‌گوید تصمیم این باشگاه برای انتخاب نکردن او به عنوان کاپیتان برایش مهم نیست.
مراسم معارفه ایلکای گوندوگان در بارسلونا برگزار شد و او در نشست خبری پس از مراسم در مورد مسائل مختلف از جمله ال‌کلاسیکو و احتمال انتقال امباپه به رئال حرف زد.
حرف های اخیر میرسلیم، این پیرمرد پرحاشیه ، یادآور خاطره دوستی است که تعریف می کرد که در یکی از مساجد اصفهان، می خواستند آیاتی را دور محراب نوساز آن کاشیکاری کنند. هیات امنا، آیاتی را برای این کار در نظر داشت و روحانی مسجد، دوست داشت آیات دیگری دور محراب نقش ببندد. این که نهایتاً چه شد، مهم نیست؛ شاهد مثال ماجرا این است که در آن دعوا، روحانی مسجد برای این که حرف خود را به کرسی بنشاند، از رهبری هزینه می کرد! چگونه؟! این گونه: من منصوب رییس سازمان تبلیغات استان اصفهان هستم، او منصوب رئیس سازمان تبلیغات کشور و ایشان هم منصوب رهبری است. پس من با دو واسطه منصوب رهبری ام و این که می گویم فلان آیات باید نوشته شوند، همانند این است که رهبری چنین نظری دارند! بنابراین شما مخالف رهبری هستید!
رئیس دولت اصلاحات از منحرف شدن انقلاب سخن راند و با صراحت تاکید کرد که رویه کنونی، گام برداشتن در مسیر خودبراندازی است. مهم نیست که اشارات خاتمی تا چه اندازه حقیقت دارند یا منطبق با واقعیات است. نکته مهم این است که محور‌های جدی مطرح شده از سوی او در جدال میان منتقدان و طرفداران، مورد کنکاش و بررسی قرار بگیرد
لیونل اسکالونی، مربی تیم ملی آرژانتین، گفت اهمیت نمی‌دهد لیونل مسی در چه باشگاهی بازی می‌کند؛ فقط مهم این است که او خوشحال باشد.
شکیرا، خواننده سرشناس کلمبیایی، بار دیگر جرارد پیکه را هدف طعنه‌‌هایش قرار داد و به خیانت او در ازدواجش اشاره کرد.
الکس فرگوسن، مربی اسطوره‌ای منچستریونایتد، هرگز راضی نمی‌شود تیمش از تاتنهام بازیکن بخرد اما به نظر می‌رسد نظر او برای اریک تن هاخ مهم نیست.
روبرتو مارتینز دعوت از رونالدو به تیم ملی پرتغال را تصمیمی راحت عنوان کرد و گفت که سن رونالدو برایش مهم نیست.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، در نشست خبری امروز خود به اظهارنظر جنجالی دیروز برادر مسی واکنش نشان داد و یک بار دیگر به لالیگا حمله کرد. او در مورد آخرین روند احیای سوپرلیگ نیز حرف زد.
جوردی آلبا شب گذشته گل اول بارسا را به سویا زد. گلی که برایش بسیار مهم بود اما تاکید کرد که گل او پیامی خاص به همراه نداشت.
متأسفانه به اینکه گفته می‌شود نباید کسی را از روی ظاهر قضاوت کرد همیشه عمل نمی‌شود. در مصاحبه‌های شغلی، نه تنها مهارت‌های حرفه‌ای فرد متقاضی کار، بلکه ظاهر او هم از سوی کارفرما مورد توجه قرار می‌گیرد. صحبت زیبایی ظاهر نیست، بلکه منظور پوشش کاری است. بسیار مهم است که برای شغلی که متقاضی آن هستید پوششی حرفه‌ای داشته باشید.
تیبو کورتوا شب گذشته منجی رئال مادرید در بازی برابر والنسیا بود و با مهار یک پنالتی کمک کرد رئال به فینال سوپرجام برسد. برای او مهم نیست در فینال به چه تیمی برخورد کنند.
بازیکن پرسپولیس در مورد اینکه در این مدت فشار زیادی روی او ایجاد شده است، گفت: فشار از کجا؟ فشار فضای مجازی منظورتان است؟ واقعیت این است اصلاً فضای مجازی برای من مهم نیست. آن چیزی که به آن فکر می‌کنم کف جامعه‌مان است و امیدوارم اتفاقات خوبی برای‌مان بیفتد.
اکنون بیشترین صادرات چین به کشور‌های غربی است؛ چرا که برای چینی‌ها مهم نیست با آمریکا خصومت دارند یا از نظر ایدئولوژیک با او تفاهمی ندارند. روابط فی مابین تنها براساس خواسته‌های تجاری و اقتصادی تعریف شده اند و هریک از کشور‌ها برای تامین منافع ملی مردم خود تبادلات تجاری را ادامه می‌دهند.
«آن‌ها انتظار دارند که امثال زیدآبادی تکلیف خودش را روشن کند. اگر با برانداز‌ها نیست، پس دشمن آن‌ها است. اهمیتی ندارد که چرا امثال زیدآبادی با آن‌ها همراهی نمی‌کند و چقدر استدلالش منطقی است، چقدر به خاطر فعالیت‌های سیاسی در زندان بود و سختی کشیده و هزینه پرداخت کرده است. برایشان صرفاً این مهم است که زیدآبادی با آن‌ها نیست و شعار برندازی نمی‌گوید. پس باید با تمام توان او را تهدید و تخریب و تحقیر کنند. مشابه این مسئله را در سال ۵۷-۵۶ هم داشتیم. آقای بازرگان و به طور کلی نهضت آزادی معتقد بودند که به جای براندازی، خواهان اصلاح و آزادی زندانیان سیاسی و... باشیم.»
شگفتی ترکیب ایران برابر انگلستان در اولین تورنمنت مهم خودش همراه با تیم ملی بزرگسالان باید در یکی از حساس‌ترین دیدارهای تاریخ فوتبال ایران از ابتدا به میدان برود و او کسی نیست جز: علی کریمی!
اندریک تمام تمرکزش روی پالمیراس است و برایش مهم نیست که نمایندگان رئال برای تماشای بازی هایش و مذاکره احتمالی برای خرید او در برزیل حضور دارند.
در نشست خبری پیش از دیدار منچستریونایتد و وستهام تن هاخ به دفاع از اسطوره تیم پرداخت و نمایش او را مهم و بسیار خوشحال کننده دانست.
یکبار دیگر به دلیل محرومیت ساپینتو، دستیار او در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
یکبار دیگر به دلیل محرومیت ساپینتو دستیار او در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
در فوتبال مدرن مربیان بزرگ یا خودشان اصول روان‌شناسی را بلد هستند و از آن بهره می‌برند یا یک روان‌شناس مجرب در کنارشان هست. کارلوس از این قاعده مستثنا نیست و به‌خوبی تیم و اطراف تیم را کنترل می‌کند. حضور در جام جهانی برای او مهم است؛ اما نه حضوری که اعتبار چندین‌ساله خودش را خدشه‌دار کند. او حضوری آبرومند می‌خواهد
اشرف حکیمی، ستاره پاری سن ژرمن، می‌گوید از این که لیونل مسی به درخواست او برای دریافت توپ توجه نکرده ناراحت نیست.
مدیران باشگاه چلسی به گراهام پاتر، سرمربی جدید این تیم، اعلام کرده‌اند که تحت هر شرایطی از او حمایت خواهند کرد.
مدافع تیم فوتبال پیکان می گوید کاپیتان شدن برای یک بازیکن متولد 80 کار دشواری است اما او برایش این مسائل مهم نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ