اولی هوینس، رئیس سابق بایرن مونیخ، معتقد است که الیور کان بر خلاف دوران فوتبالش، نتوانست مدیر خوبی برای بایرن باشد و مشاوران بد او فضای باشگاه را خراب کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - معاون اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: بیش از یک‌هزار و ۳۰۰ مشاور املاک فاقد مجوز در استان در حال فعالیت هستند.
تبریز- استاندار آذربایجان شرقی گفت: سامان‌دهی مشاوران املاک یکی از مطالبات شورای عالی مسکن است.
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از آغاز مرحله دوم طرح ساماندهی مشاوران املاک در شهر تهران و همزمان در سراسر کشور از ابتدای صبح امروز خبر داد.
دبیر شورایعالی امنیت ملی کشورمان که به آفریقای جنوبی رفته است در نشست مشاوران امنیت ملی دوستان بریکس حضور یافت.
راهبرد امریکا برای کنترل و مهار ایران به پلن‌های هوشمندانه پیش رفته است، فهم چین و روسیه از نیاز دولت رئیسی به اعتبار بین المللی متاثر از ضعف سرمایه اجتماعی در داخل، رئیسی را با تبلیغات وسیع و تدارک تشریفات برنامه ریزی، در دامی قرار داد که او خواستار آن بود، رئیسی به اعتبار مشورت مشاورانش نیاز به پیروزی‌هایی در سیاست خارجی داشت و این پیروزی‌ها اگرچه در موقعیت‌های تبلیغاتی سودمند بود، اما در سفره مردم ایران تاثیری نداشت.
وزیر جهاد کشاورزی در احکام جداگانه‌ای، خداکرم جلالی را به سمت مشاور وزیر در امور توسعه کشاورزی و روستایی و غلامحسین آقایا را به سمت مشاور وزیر در امور توسعه کشاورزی دانش‌بنیان منصوب کرد.
سمنان- استاندار سمنان بابیان اینکه در بسیاری از شاخص هایی نظیر طلاق، ازدواج و فرزند آوری جایگاه استان مطلوب نیست، گفت: مراکز مشاوره باید به حل این بحران کمک کنند.
بسیاری از مشاوران املاک در پی افزایش اجاره بها در سالهای اخیر به تازگی از روش جدید سکونت برخی مستاجران خبر داد و گفته اند کاکنس نشینی جایگزین اجاره خانه شده است.
کریمی درباره تعدد مشاوران فتح‌الله‌زاده در ماه‌های حضورش در باشگاه استقلال این جمله را به زبان آورده است: «مشاوران باشگاه در اصل برای باشگاه مشکل ایجاد کردند؛ اگر همان موقع پول استراماچونی پرداخت می‌شد الان این مشکلات را نداشتیم.»
حجت کریمی، رئئیس هیات مدیره و سرپرست باشگاه استقلال به تازگی همه احکام مشاوره برای باشگاه در زمان مدیریت علی فتح الله زاده را لغو کرد.
سرپرست باشگاه استقلال گفت:مشاوران باشگاه به آقای فتح‌الله‌زاده گفتند باشگاه ۱۲۰ میلیارد از همراه اول طلب دارد به همین خاطر ایشان با ۹۰ میلیارد تومان خصوصی‌سازی، ابتدا طلب بازیکنان را داد.
سرپرست باشگاه استقلال کلیه احکام صادر شده برای مشاوران این باشگاه را بی اعتبار کرد.
پلتفرم مجازی املاک و مستغلات دیسنترالند که زمانی ارزش آن ۱ میلیارد دلار بود، اکنون در حال سقوط آزاد و بی ارزش شدن سریع است.
دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران از انجام 50 هزار دیدار توسط مشاوران وزرا در امور ایثارگران به مناسبت روز بزرگداشت شهدا خبر داد.
رئیس فدراسیون فوتبال سومین مشاور خود را انتخاب کرد. افرادی که علی‌رغم تفکر موجود، در تصمیمات نقش دارند.
معاون ایمیدرو گفت: با توجه به اینکه در کشور با کمبود مشاوران تراز اول حوزه اکتشاف مواجه هستیم، استفاده از مشاوران خارجی می‌تواند به کسب نتایج بهتر و انتقال دانش روز به این حوزه منجر شود.
نه فقط ضرغامی بلکه رئیس قوه‌ی مجریه و مشاورانش نیز طی این برهه‌ی حساس با نرمالیزاسیون مماشات صورت گرفته در قبال شورشیان و ایضا مطالبه‌ی بی‌جای اصلاحات، خواهان این هستند که کشور را در این دامی که پهن شده انداخته و شورش‌های جدیدی را به کشور تحمیل کنند.
نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس گفت: هرگز از دولت سیزدهم نشنیدیم بگوید «منتظر نتیجه برجام هستیم»، بنابراین اظهارات اخیر مقامات غربی درباره برجام اثری در سیاست‌های جمهوری اسلامی ندارد.
نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس گفت: هرگز از دولت سیزدهم نشنیدیم بگوید «منتظر نتیجه برجام هستیم»، بنابراین اظهارات اخیر مقامات غربی درباره برجام اثری در سیاست‌های جمهوری اسلامی ندارد.
اقدام عربستان‌سعودی اثبات می‌کند که در زمینه سفر بایدن به عربستان حق با منتقدان بود و مشاوران کاخ سفید سخت در اشتباه بودند؛ موضوعی که از درک نادرست سیاستمداران آمریکا از خاورمیانه نشان دارد.
وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سوالی مبنی‌بر بازداشت یکی از مشاورانش در وزارتخانه گفت: یک نفر از مقامات اطرافیان ما بازداشت شده و ما اطلاع نداریم به چه دلیل بازداشت شده است. شاید افرادی از نظر سیاسی با من زاویه داشته باشند، اما اگر کسی در موضوع اقتصادی مسئله‌ای داشته باشد، حتی اگر چشمم هم باشد باید تخلیه شود.
در شرایطی که رستم قاسمی بدلیل بازداشت یگی از مشاورانش، زیر فشار قرار دارد، رسانه‌های حامی دولت او را بخاطر یک ناکارآمدی دیگر به توپ انتقاد بستند.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: در برنامه ششم توسعه قرار بود میزان طلاق ۲۰ درصد کاهش یابد اما طبق یک تحلیل آماری متأسفانه ۴ درصد و در یک تحلیل دیگر ۸ درصد افزایش داشته است.
تکرار مکرر اینکه کاستی‌ها ناشی از دولت قبل است، موجب این می‌شود که گمان کنیم این دولت نمی‌دانسته که چه چیزی را تحویل گرفته. به طور قطع در همه دولت‌ها کاستی‌هایی وجود داشته است، دولت‌های بعدی می‌آیند و وعده می‌دهند که آن کاستی‌ها را رفع کنند، نه اینکه شکست خود در تحقق وعده‌ها را به عهده همان کاستی‌های دولت پیش بیندازند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ