سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان با بیان اینکه حضور پژمان درستکار اصلا به معنای دخالت او در کارش نبوده است، گفت: من خودم از او خواستم همراه تیم ما باشد و حضور او خیلی به ما کمک کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پولادگر در واکنش به ماجرای استعفای وزیر ورزش به دلیل بیماری، گفت: این‌ها خبر است دیگر. ولی وقتی خود وزیر اینجاست نیازی به حرف زدن من نیست. حضور او پس به چه معنا است؟
بلینکن اعلام کرد: پس از بازنشستگی وندی شرمن، بایدن از ویکتوریا نولاند خواسته تا تایید معاون بعدی وزیر خارجه، به عنوان سرپرست معاون وزیر خارجه خدمت کند. ما خوش شانس هستیم که فردی با تجربه، ماهر و متعهد این مسئولیت اضافه را بر عهده می گیرد.
جمعی از اعضای مجمع روحانیون مبارز با حضور در دارالزهراء (س) ضمن دیدار و گفتگو با همسر مکرمه و اعضای خانواده سید مقاومت و یار وفادار امام و مردم حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر محتشمی پور، از سال‌ها مجاهدت و اخلاص و همراهی او با امام و اندیشه‌های والای رهبر فقید انقلاب و همراهی صادقانه و شجاعانه محتشمی پور با مردم در عمر پربرکتش تجلیل کردند. در این نشست که با حضور حجج اسلام و المسلمین سید محمد خاتمی و سید هادی خامنه‌ای همراه بود، خانواده ایشان، ضمن تشکر از حضور و همدلی جناب آقای خاتمی و دیگر میهمانان، فقدان ایشان را خسارتی جبران ناپذیر و سخت برای نزدیکان و علاقمندانشان دانستند. در این دیدار، سید محمد خاتمی از همراهی همیشگی و صمیمانه همسر مکرمه آقای محتشمی در کوران حوادث قبل و بعد از انقلاب و همچنین اقامت غریبانه ایشان در سال‌های اخیر در نجف اشرف یاد کرده و این وفاداری و همدلیِ درس آموز ایشان را ستودند. همچنین آقای خاتمی خطاب به خانواده آقای محتشمی پور، گفت: حضور در دارالزهراء (س) در عین فقدان آقای محتشمی برای ما سخت و همچنان باور نکردنی است و خداوند بر علو درجات این جانباز با اخلاص انقلاب و یار صدیق امام و مردم بیافزاید و به شما توفیق دهد تا راه ایشان را خالصانه ادامه دهید و این مکان معنوی همچنان منشأ فیض و روشنگری باقی بماند.
ریچالیسون بعد از بازی با گینه از حضور کارلو آنچلوتی روی نیمکت تیم ملی برزیل استقبال کرد.
جوردی آلبا بعد از 11 سال حضور در بارسلونا و بازی در بالاترین سطح، این تیم را ترک کرده اما معنایش این نیست که او دیگر در بالاترین سطح بازی نخواهد کرد.
داود فنایی، مربی دروازه‌بان‌های باشگاه هوادار در جدال با پرسپولیس برای آخرین بار روی نیمکت این تیم قرار گرفت و در ادامه مقصدی جدید و هیجان‌انگیز را تجربه می‌کند.
لاریجانی ظاهرا همچنان از رویه فراگیر شده در درون جبهه اصول‌گرایان دلخور است، اما این بدین معنا نیست که او کلیت حضور در صحنه و انتخابات را رد کند. او می‌خواهد به جریان نواصول‌گرایان طرفدار یک‌دست شدن حاکمیت که همچنان دغدغه‌شان تداوم یکپارچه ماندن قدرت نزد خودشان است، اطمینان دهد که فعلا نمی‌خواهد چالشی برای آن‌ها باشد
سرلشگر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مردم مظلوم فلسطین را در حاکمیت سرزمینشان محق دانسته و با تمام توان به آن‌ها کمک می‌نماییم.
یک رسانه مصری مدعی شد که کریستیانو رونالدو شایعات درخصوص بازگشتش به رئال مادرید را تکذیب کرده است.
حیدر رضایی می‌گوید مسئولان فدراسیون فوتبال با محمد ربیعی و باشگاه مس رفسنجان برای حضور این مربی در تیم امید تماس برقرار کرده‌اند.
روزنامه جوان نوشت: از بی منطقی اظهارات عارف همین بس که او در حالی می‌گوید نباید با سبک زندگی بخشی از افراد مقابله کرد که متوجه نیست این حرف به معنی رواداری حضور همجنس‌بازها، پدوفیل‌ها و... در جامعه است. گزاره مورد اشاره عارف یعنی او عملاً قائل به نگاه منطقی و اهمیت نظر قانون درباره زندگی اجتماعی افراد نیست!
فتاحی مدیر تیم فوتبال سپاهان می‌گوید ژوزه مورایس تا سه سال آینده تحت قرارداد این باشگاه است.
هواداری که در جریان جشن گل هفتم لیورپول به یونایتد باعث مصدومیت دو بازیکن میزبان شد، به طور مادام‌العمر از حضور در ورزشگاه‌های لیگ برتر محروم شد.
درخشش اخیر آلوارو رودریگز با پیراهن تیم رئال مادرید در مقابل اتلتیکو توجه‌ها را به جذب ستاره‌های جوان کاتالان از سوی آکادمی باشگاه مادریدی جلب کرده است.
عبدالله مادو، مدافع النصر می‌گوید کریستیانو رونالدو شور و شوقی غیرطبیعی دارد و برای تمام بازیکنان این تیم الهام بخش است.
ستاره خط حمله منچسترسیتی در جریان شکست مقابل تاتنهام، ضعیف ترین نمایش ممکن را داشت.
نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور می‌گوید این باشگاه در نقل و انتقالات فعالیت زیادی خواهد داشت.
رئیس دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال می‌گوید عضو جنجالی هیئت رئیسه فدراسیون مشکلی برای ادامه فعالیت ندارد.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: به نظرم باید صبور باشیم و کمی زمان در اختیار سوریان قرار دهیم تا بتواند از مشکلات خود کم کند و بار دیگر به فدراسیون کشتی بیاید و به کار خود ادامه دهد.
نیک بخت تصریح کرد: مطابق سوالاتی که ما از پزشکان متعدد هم جراحان مغز و اعصاب و قلب و پزشکان داخلی کرده بودیم و نیز با توجه به عکسی که قبل از فوت مهسا در رسانه ها منتشر شده بود و نشان می داد گوش او خونریزی کرده، اعلام کردیم که با توجه به آن عکس و شواهد موضوع حکایت از این دارد که حادثه ورود ضربه بوده است و به هیچ وجه اظهاراتی که پزشکان گفتند درست نبود.
یکی از بمب‌های اصلی نقل و انتقالات فوتبال ایران در شرایط پیچیده‌ای قرار گرفته که هر لحظه ممکن است میل ارادی او نسبت به حضور در استقلال را تحت‌الشعاع قرار بدهد.
فرشید سمیعی می گوید که باشگاه استقلال برای کاوه رضایی تاریخی را مشخص کرده تا او مشکلاتش را حل کند.
محرومیت رئیس معزول از حضور در مجمع به معنی خارج شدن رسیدگی به دستور جلسه مجمع برای بررسی عزل عزیزی خادم است و او شانسی برای تصدی مجدد صندلی ریاست این فدراسیون نخواهد داشت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ