در حالی که خبرها حاکی از تلاش باشگاه پاناتینایکوس یونان برای جذب علیرضا جهانبخش است، این بازیکن تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد که از بودن در فاینورد خوشحال است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو تیم ملی اسکیت بانوان گفت: به دلیل پیچ خوردگی مچ پا کمیته فنی اسم من را بدون این که اجازه دهند دوباره در تست آمادگی جسمانی شرکت کنم از حضور در بازی های آسیایی خط زدند، در حالی که جزو ۳ نفر برتر بودم.
مهاجم تیم ملی فوتبال انگلیس با عقد قراردادی رسمی به بایرن مونیخ آلمان پیوست. پیش از این عنوان شده بود تاتنهام برای پرکردن جای خالی این بازیکن به دنبال مهدی طارمی است که این انتقال انجام نشد.
محمدرضا داورزنی از انتقاد های سید محمد موسوی دلخور شده است.
هرچقدر که شایعات و خبرها درخصوص انتقال هری کین مهاجم و کاپیتان تیم ملی انگلیس به بایرن مونیخ بیشتر می شوند، انتقال جذاب طارمی به تاتنهام رنگ و بوی جدی تری به خود می گیرد.
بازیکنان فوتبال عراق پس از دو سال هنوز بی‌خیال خوشحالی کاپیتان تیم ملی قطر نشدند.
کاپیتان تیم المپیک ایران موفق به گلزنی در آخرین مسابقه تدارکاتی اردوی ترکیه شد.
مدافع ملی پوش فصل گذشته پیکان در روز انتقال به گل‌گهر کاپیتان تیم امید شد.
کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال با بیان اینکه باید متن مصوبه فدراسیون جهانی والیبال برای ایران در هفته سوم لیگ ملتها به زبان انگلیسی منتشر شود، از سفر مسئولان فدراسیون به آمریکا انتقاد کرد.
کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال با بیان اینکه باید متن مصوبه فدراسیون جهانی والیبال برای ایران در هفته سوم لیگ ملتها به زبان انگلیسی منتشر شود، از سفر مسئولان فدراسیون به آمریکا انتقاد کرد.
استیون جرارد، کاپیتان سابق لیورپول، جدید‌ترین ستاره جهان فوتبال است که اخیرا به عربستان سعودی رفته است. این ستاره ۴۳ ساله با امضای قراردادی به عنوان سرمربی به باشگاه الاتفاق پیوست. الاتفاق فصل گذشته موفق به کسب جایگاه هفتم در بین ۱۶ تیم در لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان سعودی شد. باشگاه‌های حاضر در این لیگ با حمایت صندوق سرمایه ملی کشور در ماه‌های اخیر موفق به جذب نام‌های بزرگی از لیگ‌های تراز اول اروپایی شده‌اند. روند جذب این ستارگان با انتقال کریستیانو رونالدو در ماه ژانویه به النصر آغاز شد. پس از او کریم بنزما، هم‌تیمی سابق رونالدو در رئال مادرید و انگلو کانته بازیکن تیم ملی فرانسه و چلسی انگلیس به الاتحاد پیوستند. نونو اسپریتو سانتو، سرمربی پیشین تاتنهام و خورخه ژسوس، سرمربی سابق بنفیکا نیز از جمله مربیانی‌اند که قرار است به لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان بپیوندند.
با اعلام لیست شهداب یزد برای جام باشگاه‌های آسیا مشخص شد که انتقال کاپیتان سابق تیم ملی به این تیم رسمی شده است.
کاپیتان تیم ملی ایران شب درخشانی در جریان برتری تیمش مقابل المپیاکوس و حفظ صدر جدول داشت.
کاپیتان سابق تیم ملی پس از مدت‌ها در یک مصاحبه مفصل به انتقاد از شرایط فوتبال ایران پرداخت و به سؤالات متعددی پاسخ داده است. طغیان دژاگه: بس است دیگر، کمی فوتبال بازی کنید
کاپیتان سابق تیم ملی پس از مدت‌ها در یک مصاحبه مفصل به انتقاد از شرایط فوتبال ایران پرداخت و به سوالات متعددی پاسخ داده است.
انتقال علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی تیم فاینورد به باشگاه پاناتینانیکوس یونان منتفی شد.
بحث انتقال جهانبخش به صدرنشین سوپرلیگ یونان، سوژه گفتگوی سایت معروف یونانی با سردبیر ورزش سه شد.
مدیر برنامه علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی فوتبال ایران به احتمال انتقال او به باشگاه پاناتیناکوس یونان واکنش نشان داد.
سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا دو ستاره باتجربه بارسا و تیم ملی اسپانیا در جام جهانی قطر وظیفه انتقال تجربه به جوان‌ترها را بر عهده داشته و ستون‌های موفقیت لاروخا به حساب می‌آیند.
آنگونه که رسانه های یونانی و قبرسی خبر می دهند، فاصله چندانی تا انتقال کریم انصاری فرد به اومونیا قبرس باقی نمانده است.
ستاره ایرانی تیم فوتبال فاینورد مدنظر باشگاه اوترخت قرار گرفته است.
فاینورد می‌داند که انتقال جهانبخش حتی به صورت قرضی به تیم اوترخت، می‌تواند راه حل خوبی برای همه طرف‌های این ماجرا ارائه کند.
فیلیپ لام از اهدای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ به قطر به دلیل سابقه حقوق بشری در این کشور، انتقاد کرد و گفت که قصد ندارد در این مسابقات شرکت کند.
مرگ دختر ۴ ساله در خودروی داغ
کاپیتان استقلال که شایعاتی درباره انتقالش به یک تیم اروپایی شنیده می‌شد، رسما با آبی ها تمدید کرد و یکسال دیگر درون سنگر استقلال خواهد ایستاد. حسینی از آماده‌ترین دروازه‌بان های ایران و عامل مهم قهرمانی بدون باخت شاگردان مجیدی بود و خیلی‌ها شماره یک تیم ملی را حق وی می‌دانند. بعداز عدم تمدید قرارداد وریا غفوری، حالا حسینی کاپیتان اول استقلال خواهد بود، هرچند بدلیل نیمکت نشینی وریا، در اغلب بازی‌ها حسینی بازوبند را می‌بست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ