کاپیتان تیم ملی ایران شب درخشانی در جریان برتری تیمش مقابل المپیاکوس و حفظ صدر جدول داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نوه محمدعلی کلی در مصاحبه‌ای گفت: نیازی نیست کاری را که او انجام داده است را دوباره تکرار کنم و برای اعتبار گرفتن نام خانوادگی کاری انجام دهم. احساس می‌کنم خود نام خانوادگی، توجه را به خود جلب می‌کند. من اینجا هستم تا نصیحت او را به کار گیرم، فروتن بمانم و بر پیروزی تمرکز کنم.
بهترین راه افزایش تحمل بدن در برابر گرما این است که در بازه‌های زمانی کوتاه خود را در معرض گرما و رطوبت قرار دهیم و به‌تدریج این مدت‌زمان را افزایش دهیم. این فرایند سازگاری با گرما نام دارد.
تاثیر اجتماعی بو‌ها به بهترین وجه در دنیای تجارت تایید شده است. ثابت شده که پراکندگی یک رایحه مطبوع در یک مرکز خرید نه تنها به طور مثبت درک خریداران را افزایش می‌دهد بلکه باعث افزایش مقدار پول خرج شده (به ویژه توسط جوانان) می‌شود. نکته مشابهی را می‌توان در رستوران‌ها در رابطه با زمان صرف شده و پول صرف شده تایید کرد. برخی از بو‌ها هم چنین می‌توانند مبالغ قمار شده در کازینو را افزایش دهند.
سلامت نیوز به نقل از ایت دیس نوشت: بدن انسان به ۱۳ ویتامین ضروری نیاز دارد تا بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد. این ویتامین‌ها عبارتند از: ویتامین‌های A، C، D، E و K به همراه ویتامین‌های گروه B (ریبوفلاوین، تیامین، بیوتین، ویتامین B ۱۲، ویتامین B ۶، فولات و اسید پانتوتنیک).
امام جمعه اهواز گفت: غالب طلاق‌های ایران در یک سال نخست ازدواج رخ می‌دهند و این مساله به این معنی است که با فرهنگ ناب اسلام آشنا نشده‌ایم؛ زمانی که زندگی پیوند می‌خورد برای جدایی نیست.موسوی‌فرد بیان کرد: خداوند سبحان، عالم هستی را خلق کرده و راهنمایانی برای انسان قرار داده تا بتوانند به سعادت راه یابند اما متاسفانه این ریل‌گذاری پیامبر (ص) را منحرف کرده‌اند.
گاهی بدن انسان بنا به دلایل مختلف نمی‌تواند مواد مغزی را با تغذیه جذب کند، در این شرایط برای پیشگیری از بروز بیماری‌ها و ضعف سیستم ایمنی بدن مصرف برخی مکمل‌ها یا ویتامین‌ها توصیه می‌شود.
احسان حاج‌صفی به عنوان برترین مدافع چپ فوتبال یونان در ترکیب تیم منتخب فصل سوپرلیگ قرار گرفت.
یک رسانه یونانی پیش بینی کرد احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران که با تیم آاک به عنوان قهرمانی سوپرلیگ یونان دست یافت، جزو گزینه‌های بهترین بازیکن این مسابقات قرار بگیرد.
خیراندیش اظهار داشت: حجم خون به صورت سالانه باید کنترل شود. این موضوع در فصل جوشش خون، یعنی بهار و از طریق حجامت صورت می‌گیرد. در واقع جذر و مدی که در دریا اتفاق می‌افتد، بر روی بدن انسان نیز تاثیرگذار است.
توره آندره فلو، ستاره سابق تیم ملی نروژ، از اینکه خیلی‌ها در این کشور ارلینگ هالند را با او مقایسه می کنند، احساس غرور می کند.
کربوهیدرات و غلات انرژی مورد نیاز در طول روز را تامین می‌کنند. اما برخی از افراد با تصوری اشتباه، صبحانه خود را لبریز از کربوهیدرات می‌کنند که موجب افزایش سطح انسولین در بدن می‌شود؛ بنابراین در طی روز به کمتر شدن میزان انسولین به شدت احساس گرسنگی خواهید کرد، بنابراین مجبور به خوردن مواد غذایی بیشتر و در نتیجه افزایش وزن می‌شوید. به جای قند‌های فرآوری شده از میوه و یا نان برای تامین کربوهیدرات مورد نیاز در وعده صبحانه استفاده کنید.
در حالی که همه میوه‌ها سالم هستند، یک متخصص تغذیه، میوه‌ای پر از مواد مغذی را توصیه می‌کند؛ بلوبری وحشی. بلوبری حاوی مقدار زیادی فیبر است که شما را برای مدت طولانی تری سیر نگه می‌دارد. بلوبری همچنین در میان میوه‌ها و سبزیجات بیشترین میزان آنتی اکسیدان را دارد. آنتی اکسیدان‌ها از آسیب سلولی جلوگیری کرده یا آن را به تاخیر می‌اندازند.
در مراسم بهترین‌های فیفا علی دایی جایزه بهترین بازی جوانمردانه سال را به لوکاشیویلی به خاطر نجات جان یک انسان در زمین فوتبال اهدا کرد.
احسان حاج صفی و میرشاد ماجدی به عنوان کاپیتان و جانشین سرمربی در رای گیری فیفا برای انتخاب بهترین بازیکن سال 2022 شرکت کرده‌اند
حلقه‌های کمان‌شکل زیر چشم مشکل رایج افراد در هر سنی است. از آنجایی که پوست زیر چشم بسیار نازک است، سیاهرگ‌ها و رگ‌های خونی زیر چشم راحت‌تر خود را نشان می‌دهند. این موضوع به همراه سایر عوامل باعث می‌شود احساس کنیم پوست این ناحیه تیره‌تر است.
روت سانچز-براگادو (Rut Sánchez-Bragado) می‌گوید: انجام مطالعاتی که نشان می‌دهد کدام گونه از گندم با شرایط مختلف محیطی، به خصوص تغییرات آب و هوایی بهترین سازگاری را دارد، حائز اهمیت است. مطالعه گذشته می‌تواند ایده‌ای از تکامل کشت گندم در طول هزاران سال از زمان ظهور کشاورزی در بین النهرین باستان به ما بدهد.
مطالعات نشان داده‌اند که هوای سرد خطر کم آبی بدن را افزایش می‌دهد، زیرا افراد زمانی که در هوای سرد قرار می‌گیرند احساس تشنگی نمی‌کنند در حالی که بدن شان در حال از دست دادن مایعات است. برای درک میزان کم آبی بدن تان به سادگی یکی از بند‌های انگشتان را برای حدود ۳ ثانیه فشار داده و سپس رها کنید.
هریک از دوستان شما نظر و احساس متفاوتی نسبت به شما دارد حتی اگر به ظاهر بگویند شما بهترین دوست او هستید، اما ممکن است در کنارتان احساس آرامش نکنند. یک راه برای فهمیدن اینکه آن‌ها واقعا چه احساسی دارند، استفاده از یک تست سریع روانشناسی است. این تست نشان می‌دهد که دوستانتان در ناخودآگاهشان درباره شما چه فکری می‌کنند. قبل از هرچیز خودتان را برای شنیدن واقعیت آماده کنید.
طبق آمار، شش دهم افراد به پهلو می‌خوابند. یکی از خوبی‌های به پهلو خوابیدن این است که خوروپف را کمتر می‌کند. همان‌طور که گفتیم اگر به پشت بخوابید احتمال خوروپف کردنتان بیشتر است؛ زیرا این مدل خوابیدن اجازه می‌دهد بافت حلق پایین بیفتد و راه هوایی را مسدود کند.
دو ستاره کم‌نظیر فوتبال دنیا فردا شب امیدهای یک کشور را روی شانه‌های خود احساس خواهند کرد.
کدو حلوایی یکی از محبوب‌ترین سبزیجات پاییزی است که به‌دلیل فیبر و آب فراوان نقش مهمی در افزایش احساس سیری دارد. علاوه بر این، کدو حلوایی سرشار از ترکیبات آنتی‌اکسیدانی مانند بتاکاروتن، ویتامین‌های A، C و B۲، منیزیم، منگنز و آهن است.
الخاندرو بالده، مدافع جوان بارسا، در فصل جاری با اعتماد ژاوی تبدیل به بازیکن ثابت آبی و اناری ها شده است. او پس از پیروزی بارسا برابر مایورکا از مربی خود تمجید کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در بازگشت به ایران گفت: احساس می‌کنم به خانه برگشتم و این بهترین احساس است.
با فرسوده شدن ناوگان جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش و سپاه، نیاز نوسازی ناوگان جنگنده ها در دکترین دفاعی کشور بیش از پیش احساس شد. انتخاب سوخو ٣۵ توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران به نظر میرسد بهترین گزینه باشد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ