با اعلام لیست شهداب یزد برای جام باشگاه‌های آسیا مشخص شد که انتقال کاپیتان سابق تیم ملی به این تیم رسمی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره فوتسال ایران در بازگشت از چین با باشگاه کراپ الوند قرارداد بست.
الکساندر میتروویچ مهاجم فولام بمب بعدی الهلال باشگاه متمول عربستان خواهد بود.
هافبک فصل گذشته سپاهان با تیم فوتبال پرسپولیس به توفق رسید.
ستاره فوتبال برزیل درکمال ناباوری به الهلال عربستان پیوست.
روزنامه عربستانی الریاضه اعلام کرد فدراسیون فوتبال عربستان با روبرتو مانچینی برای به دست گرفتن سکان هدایت تیم ملی این کشور به توافق رسید.
رئیس فدراسیون فوتبال عربستان اعلام کرد سرمربی جدید تیم ملی این کشور تا دو هفته آینده معرفی خواهد شد.
بمب بسکتبال: بازیکن لس‌آنجلس لیکرز در ایران
باشگاه استقلال برای به خدمت گرفتن یک بازیکن اسپانیایی که سابقه بازی در ایران را دارد به توافق رسید.
سادیو مانه، ستاره سنگالی بایرن مونیخ به صورت رسمی و با دریافت دستمزد 40 میلیون یورو در سال، به تیم فوتبال النصر عربستان پیوست.
بمب جدید لیگ ایران: سیاهپوستی که لخت می‌شود!؟
به نظر می‌رسید کیلیان امباپه پیامی برای پاری سن ژرمن ارسال کرده و به تمایلش برای پیوستن به رئال مادرید اشاره کرده است.
به نظر می رسد داستان پرسپولیس و شهریار مغانلو حداقل در لیگ بیست سوم برای سومین سال متوالی به هم مرتبط نخواهد شد.
مهرداد محمدی که دچار مصدومیت شده، باز هم در تمرینات گروهی استقلال شرکت نکرد.
مربی گلر‌های جدید تراکتور را باید دنیادیده‌ترین مربی شاغل در لیگ برتر خلیج فارس قلمداد کرد.
غلامرضا ثابت‌ایمانی فصل آینده هم در پیکان حضور خواهد داشت.
نماینده جمهوری‌خواه کنگره آمریکا با هشدار به واشنگتن، گفت که کاخ سفید با دور زدن کنگره و ارسال بمب‌های مرگبار خوشه‌ای به اوکراین، آمریکا را وارد جنگ با روسیه می‌کند.
یک روز قبل از انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی به دست گروهک تروریستی منافقین در چهارراه سرچشمه تهران و شش روز بعد از شهادت دکتر مصطفی چمران به دست بعثی‌های عراقی در جبهه‌های جنوب، ترور آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای به دست گروهک تروریستی رهروان فرقان عملیاتی شد. بمب دستیِ جاساز شده در رادیوی ترانزیستوری روی میز منفجر شد و نماینده امام خمینی در شورای عالی دفاع غرق خون روی زمین افتاد.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران گفت: ترجیح ما گزینه دیپلماتیک است و فکر می‌کنم که این واقعا ثابت شده است که مؤثرترین و پایدارترین راه برای اطمینان از عدم دستیابی ایران به بمب (هسته ای) است.
امام جمعه شهر اراک و نماینده مقام معظم رهبری در استان مرکزی گفت: اسلام را دین را شمشیر معرفی می کنند در حالی که امام گفت که اسلام دین شمشیر نیست. اینها خودشان سلاح های اتمی دارند و به ما می گویند شما مجاز نیستید بمب اتم داشته باشید. این در حالی است که رهبری بارها گفته اند که ما شرعا حق استفاده از بمب اتمی نداریم.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌ های بین‌ المللی مستقر در وین امروز و درپی هشدار مسکو درباره استفاده احتمالی اوکراین از «بمب کثیف»، به کی‌یف سفر می‌کنند.
محبی‌نیا گفت: فکر می‌کنم ما دچار خودزنی هستیم و از ترس جوابگویی و حل مسئله، حفره‌ها و چاله‌های گفتمانی به وجود می‌آوریم تا بتوانیم در سایه آن مقداری از مسائل را پاک کنیم. پاک کردن صورت مسئله، انباشت مطالبات مردم، نپرداختن به اعتراضات مردم، عدم رسیدگی به نقاط ضعف و نارضایتی‌ها مثل بمب عمل خواهد کرد.
بعد از انحلال تیم فوتبال زنان ذوب‌آهن، حالا سپاهان به عنوان تنها نماینده فوتبال زنان در اصفهان، سعی دارد تا در فصل آتی در قامت یک مدعی ظاهر شود.
نماینده تهران در مجلس گفت: می‌توانیم میزان غنی سازی ۶۰ درصد را تبدیل به ۹۳ درصد کنیم که به معنی بمب اتم است. اگرچه ما به دنبال این موضوع نیستیم ولی اگر طرف مقابل دیر بجنبد توانایی این موضوع را داریم. اکنون آن‌ها هستند که به ما نیاز دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ