اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان استقلال روزگاری در پرسپولیس حضور داشت که این باشگاه در حفظ آن ناموفق بود.
محمد موسوی با حضور در ارومیه و شرکت در تمرینات گروهی به شایعه‌ها پایان داد.
بلینکن اعلام کرد: پس از بازنشستگی وندی شرمن، بایدن از ویکتوریا نولاند خواسته تا تایید معاون بعدی وزیر خارجه، به عنوان سرپرست معاون وزیر خارجه خدمت کند. ما خوش شانس هستیم که فردی با تجربه، ماهر و متعهد این مسئولیت اضافه را بر عهده می گیرد.
کاپیتان یوونتوس جایی در برنامه‌های باشگاه برای فصل بعد ندارد.
سزار آسپلیکوئتا در حالی به اتلتیکو مادرید می‌رود که کاپیتان آبی‌ها به 11 سال حضور خود در استمفوردبریج پایان داد.
سرخیو راموس به حضور در سویا علاقه زیادی دارد اما در این بین بعضی از مسائل مانع از پایان ایده‌آل مدنظر اوست.
هافبک دفاعی باتجربه ملوان در دومین فصل حضور در این تیم کارت پایان خدمت خود را دریافت کرد.
حامد شیری مدافع میانی و کاپیتان نساجی در سن 37 سالگی از این تیم جدا شد و فصل آینده در صورت ادامه ی حضور در لیگ برتر بازی در تیم دیگری را دنبال خواهد کرد.
حضور قرضی مسعود شجاعی در تیم فوتبال هوادار به پایان رسیده و معلوم نیست او فصل آینده در کدام تیم فوتبال بازی خواهد کرد.
پس از سرخیو بوسکتس، حالا یک کاپیتان دیگر نیز از بارسلونا جدا خواهد شد و با اعلام رسمی باشگاه، دوران حضور جوردی آلبا در جمع آبی و اناری ها نیز به پایان رسید.
پس از سرخیو بوسکتس، حالا یک کاپیتان دیگر نیز از بارسلونا جدا خواهد شد و طبق اعلام رسانه های اسپانیایی، دوران حضور جوردی آلبا در بارسا نیز به پایان رسید.
پس از سرخیو بوسکتس، حالا یک کاپیتان دیگر نیز از بارسلونا جدا خواهد شد و طبق اعلام رسانه های اسپانیایی، دوران حضور جوردی آلبا در بارسا نیز به پایان رسید.
خواکین سانچز، کاپیتان 41ساله بتیس، اعلام کرد بعد از دو دهه حضور در بالاترین سطح فوتبال اسپانیا در پایان فصل جاری بازنشسته خواهد شد.
کاپیتان پرسپولیس به عنوان یکی از مهره‌های باتجربه سرخپوشان که طی قهرمانی‌های اخیر آنها حضور داشته، نمی‌خواهد ماجراجویی سرخ‌ها در نقش جهان پایان یابد.
با پایان موعد نقل و انتقالات زمستانی، آیاندا پاتوسی ناگهان از برنامه تیم‌های خواهانش کنار رفت تا احتمالا مجبور به بازگشت به کشورش شود.
کسپر رود نروژی از نخستین گرنداسلم 2023 به میزبانی استرالیا کنار رفت.
دوران حضور کاپیتان سابق تیم ملی در نساجی به صورت رسمی پایان یافت.
با توجه به اختلاف به وجود آمده بین فدراسیون و سرمربی تیم ملی شمشیربازی ظاهرا حضور قربانی در تیم ملی به پایان خواهد رسید.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان دیگر هیچ شانسی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی ایرا برای جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا ندارد.
تیم مایورکا پالما اسپانیا که در لیگ قهرمان فوتسال اروپا حضور دارد امشب به مصاف اندرلخت بلژیک رفت که با گل ثانیه های پایانی حسین طیبی کاپیتان تیم ملی کشورمان به تساوی رسید .
حامد شیری می‌گوید رتبه پنجم، پایان کار نساجی در لیگ برتر نخواهد بود و این تیم برای حضور در جایگاه بهتری در جدول تلاش می‌کند.
حامد شیری می‌گوید رتبه پنجم، پایان کار نساجی در لیگ برتر نخواهد بود و این تیم برای حضور در جایگاه بهتری در جدول تلاش می‌کند.
اشکان دژاگه، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران امروز در دقایق پایانی دیدار مقابل صنعت نفت وارد میدان شد.
شلیک با وینچستر به مرد مسافر

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ