فیلیپ لام از اهدای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ به قطر به دلیل سابقه حقوق بشری در این کشور، انتقاد کرد و گفت که قصد ندارد در این مسابقات شرکت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انگلیس روز سه‌شنبه (امروز) اعلام کرد که در آخرین دور تحریم‌های خود با هدف «ضربه زدن به سیستم‌های دفاعی روسیه از طریق قطع دسترسی به تجهیزات نظامی خارجی، افراد و نهاد‌هایی را در ایران، ترکیه، دبی، اسلواکی و سوئیس هدف قرار داده است».
دبیرکل حزب موتلفه گفت: تحریم انتخابات از سوی اصلاح طلبان صورت نمی‌گیرد چون آنها هم مانند سایرین نمی‌خواهند خود را از مناسب حکومتی محروم کنند.
شیخ اعظم الازهر دوباره از همه آزادگان جهان خواست تا به تحریم محصولات سوئدی و دانمارکی در حمایت از قرآن کریم ادامه دهند.
شیخ اعظم الازهر دوباره از همه آزادگان جهان خواست تا به تحریم محصولات سوئدی و دانمارکی در حمایت از قرآن کریم ادامه دهند.
در نتیجه ایفای نقش مؤسسات و دانشگاه‌های رژیم صهیونیستی در تبعیض ضدفلسطینیان، انجمن انسان‌شناسی آمریکا، مؤسسات آموزشی و دانشگاهی رژیم صهیونیستی را تحریم کرد.
رسانه‌های روسیه گزارش دادند چند نفر از خریدهای جدید روستوف به دلیل ممانعت فیفا از ثبت قراردادهایشان امروز در اولین بازی فصل در دیدار با فاکل بازی نخواهند کرد.
وزیر صنعت و تجارت دولت نجات ملی یمن از اجرایی‌شدن تحریم کالاهای سوئدی در یمن، در واکنش به هتک حرمت‌های مکرر به مقدسات اسلامی در سوئد خبر داد.
حمیدرضا ترقی فعال سیاسی از اظهارات محمدرضا باهنر درمورد حضور اصلاح‌طلب‌ها در انتخابات مجلس حمایت کرد و گفت: این امر از بدیهی‌ترین مسائل در عرصه سیاسی است.
در ادامه سیاست‌های ضد ایرانی اتحادیه اروپا، این اتحادیه هفت فرد ایرانی را با مطرح کردن ادعای نقض حقوق بشر علیه آن‌ها در فهرست تحریم‌های خود قرار داد.
اتحادیه اروپا چهار نهاد ایرانی را به فهرست تحریم های خود اضافه کرد.
حمید استیلی معتقد است حضور علیرضا بیرانوند درون دروازه پرسپولیس، نقطه قوت این تیم در فینال جام حذفی خواهد بود.
تیم ملی فوتبال ایران که پس از جام‌جهانی در دیداری حضور پیدا نکرده است، پس از تغییر در کادر فنی خود برای نخستین بار به مصاف تیمی خواهد رفت که با تحریم از سوی فیفا مواجه شده است.
سه ستاره تیم ملی فرانسه اعلام کردند که در جام جهانی 2023 بازی نخواهند کرد.
بعد از جنجال اخیر تحریف نام خلیج فارس از سوی کشور عراق در بازی‌های اخیر جام خلیج فارس و تاکید اینفانتینو رئیس فیفا در بکار بردن نام خلیج عربی، ارسلان مطهری ستاره استقلال با انتشار یک استوری نوشت: خلیج همیشگی پارس.
رئیس جمهور ترکیه در اظهاراتی غیرمنتظره مدعی شد که فوق ستاره تیم ملی پرتغال در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، هدف «تحریم سیاسی» بوده است!
تربت جام ـ دادستان عمومی و انقلاب تربت جام از دستگیری همه عوامل تحریک مردم علیه چند نفر از کسبه بازار در تربت جام خبر داد.
منابع خبری با انتشار تصاویری از تحریم رسانه های وابسته به رژیم صهیونیستی در قطر خبر می دهند.
قطر به دلیل سوابق نقض حقوق به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. هنوز مشخص نیست چه کسی مراسم افتتاحیه جام جهانی آن کشور را اجرا می‌کند. «راد استیوارت» ترانه سرا و خواننده راک اسکاتلندی – بریتانیایی می‌گوید رفتن به جام جهانی قطر درست نیست، اما «جونگ کوک» خواننده اهل کره جنوبی اجرای برنامه در قطر را پذیرفته است.
دوآ لیپا، خواننده مشهور انگلیسی، اعلام کرد که با توجه به نقض قوانین حقوق بشری حاضر نیست در جام جهانی 2022 اجرا داشته باشد.
دوآلیپا، خواننده مشهور انگلیسی، اعلام کرد که با توجه به نقض قوانین حقوق بشری حاضر نیست در جام جهانی 2022 اجرا داشته باشد.
شرکت مشهور آدیداس و EA Sports (سازنده بازی‌های رایانه‌ای ورزشی) فیلم منتخب توپ‌های جام جهانی را که در بازی فیفا ۲۰۲۳ به کار گرفته می‌شوند، منتشر کردند. در این فیلم هیچ خبری از توپ‌های جام جهانی ۲۰۱۸ نیست
بازی های جام جهانی قطر در میادین بزرگ و پارک‌های هفت شهر بزرگ فرانسه از جمله پاریس و مارسی پخش نخواهند شد.
این تصمیم به نشانه اعتراض به نادیده گرفته شدن حقوق بشر و تأثیرات منفی زیست محیطی در قطر طی پروسه آماده‌سازی برای میزبان از جام جهانی ۲۰۲۲ اتخاذ شده است.
اریک کانتونا، اسطوره فوتبال فرانسه، در نامه‌ای سرگشاده اعلام کرد بر خلاف میل قلبی‌اش جام جهانی قطر را تحریم کرده و هیچکدام از مسابقات این تورنمنت را تماشا نخواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ