در میانه اختلاف‌ها و تنش‌های بین دو کشور، وزیر خارجه استرالیا امروز در سفری دو روزه راهی پکن خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امورخارجه مالزی به منظور دیدار با مقامات ایران امروز به تهران می‌آید.
وزیر خارجه سابق پاکستان و نایب رئیس حزب تحریک انصاف که نفر دوم حزب «عمران‌ خان» محسوب می‌شود، امروز در پایتخت این کشور توسط پلیس بازداشت شد.
منابع آلمانی از فرود اضطراری هواپیمای حامل وزیر خارجه آلمان در مسیر سفر به استرالیا، در فرودگاه ابوظبی خبر دادند.
وزیر خارجه استرالیا در سخنانی از تغییر رویکرد سیاست خارجی این کشور در قبال موضوع فلسطین خبر داد.
وی نقش بورل و مورا را سازنده خواند و افزود: نماینده جدید اتحادیه اروپا در منطقه که پیش از این وزیر خارجه ایتالیا بود، روابط سازنده ای با ما دارد و امیدواریم به روند تعامل مثبت ایران و اروپا کمک کند.
وزیر امور خارجه در آستانه عزیمت سفیر ایران به استرالیا بر توسعه فضای تعامل و همکاری بین دو کشور در عرصه های مختلف سیاسی و تجاری تاکید کرد.
وزیر خارجه ایتالیا نسبت به خطر گسترش ناآرامی در فرانسه به سایر کشورها هشدار داد.
انتخاب اردوغان برای وزارت خارجه در ترکیه با رضایت و اتفاق نظر همراه شده است. رسانه‌های ترکیه در این چند روز تأکید بسیاری بر سوابق دیپلماتیک فیدان کرده‌اند: مشاور وزیر خارجه اسبق (داوداوغلو)، مشاور سفیر ترکیه در استرالیا، رئیس آژانس توسعه و هماهنگی ترکیه، عضو هیئت مدیره آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، معاونت ریاست دستگاه اطلاعات و در نهایت ریاست این دستگاه از سال ۲۰۱۰.
معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه ایتالیا امروز و مقارن با تشدید تنش‌ها در روابط رم و پاریس، سفر خود به فرانسه را لغوکرد.
معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه ایتالیا امروز در مصاحبه ای اعلام کرد: موضوع اعزام نیرو به اوکراین هرگز مطرح نشده است.
رئیس جمهور مصر و وزیر امور خارجه ایتالیا درباره مسائل منطقه ای گفتگو کردند.
وزیر خارجه ایتالیا مدعی شد این کشور امید دارد که تلاش های ترکیه به برقراری صلح در اوکراین منجر شود.
وزیر خارجه ایتالیا اعلام کرده است که اتحادیه اروپا چهارمین بسته تحریمی علیه تهران را آماده می کند.
وزیر امور خارجه ایتالیا از تصمیم اتحادیه اروپا برای معرفی بسته جدیدی از تحریم‌ها علیه ایران در ادامه رویکرد این اتحادیه برای حمایت از اغتشاشات خبر داد.
نخست وزیر ایتالیا در تداوم واکنش‌ها به عملیات ضد جاسوسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ضربه به یکی از شبکه‌های مرتبط با سرویس‌های خارجی در جریان آشوب‌های اخیر ادعا کرد که رم با درباره اقدام موثرتر علیه ایران با متحدان خود رایزنی می‌کند.
آنتونیو تایانی، وزیر خارجه ایتالیا روز چهارشنبه گفت که برای ابراز مراتب اعتراض کشورش به «نقض حقوق اساسی و آزادی‌ها» در ایران سفیر این کشور در رم را احضار می‌کند.
وزیر خارجه ایتالیا امروز از قصد این کشور برای احضار سفیر ایران در ساعات آینده به بهانه های حقوق بشری خبر داد.
وزیر امور خارجه استرالیا با مطرح کردن اظهاراتی مداخله‌جویانه درباره اتفاقات اخیر ایران، اعلام کرد که کاردار ایران به دلیل آن‌چه «نقض حقوق بشر» در ایران خواند، به وزارت امور خارجه استرالیا احضار شده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات نخست وزیر استرالیا در خصوص تحولات داخلی ایران گفت: بر اساس اطلاعات نادرست، رویکرد نادرستی را در پیش گرفته اید که کمکی به روابط دو کشور نمی‌کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات نخست وزیر استرالیا در خصوص تحولات داخلی ایران گفت: بر اساس اطلاعات نادرست، رویکرد نادرستی را در پیش گرفته اید که کمکی به روابط دو کشور نمی‌کند.
در تماس تلفنی امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و آنتونیو تایانی وزیر امور خارجه ایتالیا، آخرین تحولات مناسبات دوجانبه، بین المللی و منطقه‌ای مورد رایزنی قرار گرفت.
وزیر ‌خارجه اوکراین در رایزنی با وزیر خارجه جدید ایتالیا اعلام کرد: اولویت کی یف دریافت سریع سامانه‌های پدافند هوایی است.
سفرای جدید ایران در کلمبیا و ایتالیا در آستانه عزیمت به محل ماموریت با وزیر امور خارجه دیدار و گزارشی از محل ماموریت و برنامه‌های خود ارائه کردند.
پس از افزایش قیمت انرژی، شهروندان در ناپل سعی در حمله به وزیر امور خارجه ایتالیا و فحاشی در مقابل دوربین‌های خبرنگاران کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ