توانایی شما در بخاطر آوردنِ افراد، مکان‌ها و داده‌ها تنها بر اساس یک نوع حافظه نیست. هنر حافظه اشکال متعددی به خود می‌گیرد. به طور کلی، دانشمندان باور دارند چهار مرحله حافظه به ترتیب زیر هستند: حافظه‌ی احساسی، حافظه‌ی کاری، حافظه‌ی کوتاه‌مدت و حافظه‌ی بلندمدت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌ها از تخلیه ۳ مدرسه پلیس فرانسه در چند شهر این کشور به‌دلیل دریافت تهدیدات تروریستی خبر می‌دهند.
جولایی بابیان اینکه طی ۳روز گذشته از ابتدای مرداد روزانه حدود ۳۱۱میلیون مترمکعب گاز به نیروگاه‌های کشور تزریق شده است،اعلام کرد نیروگاه‌های متصل به شبکه گازهمچنان سوخت مایع استفاده نمی کنند.
روش‌های خاصی برای نگه‌داری از گوجه فرنگی به صورت طولانی مدت در فریزر وجود دارد که در این مطلب به آن پرداخته‌ایم.
رئیس شورایاری محله کن می‌گوید: «البته ما در این قبرستان تنها به اهالی اصیل کن اجازه دفن می‌دهیم و برای کوچکی قبرستان هم یک راهکار پیدا کرده‌ایم. الان قبر‌ها ۳ طبقه شده‌اند. اگر یکی از اعضای خانواده ۳۰ سال از زمان مرگش گذشته باشد به حکم شرعی می‌شود جنازه دیگری در آنجا دفن کرد. با این روش توانسته‌ایم با ظرفیت کم تعداد اموات بیشتری دفن کنیم و این‌طور که پیداست تا ۴، ۵ سال آینده ظرفیت اینجا پر است.»
ابزار مناسب برای برش بامبو را انتخاب و استریل کنید. بهتر است با توجه به ضخامت بامبو ابزار خود را انتخاب کنید. اگر بامبو نازک است، شاید استفاده از یک چاقوی تیز کفایت کند. اگر بامبو تنه محکم‌تری دارد، ممکن است مجبور شوید از اره دستی استفاده کنید. درکل از هر وسیله‌ای که استفاده می‌کنید، ابتدا آن را با مواد ضدعفونی کننده خانگی مانند سفید کننده رقیق شده یا الکل استریل کنید.
تعدادی از اسپری‌های بینی ممکن است باعث خشکی بینی شوند، مخصوصا زمانی که روز‌های زیادی از آن‌ها استفاده میشود. این اسپری‌ها ممکن است اثر نامطلوب داشته باشند که شما را مجبور به استفاده برای مدت زمان طولانی میکندواگر بیشتر از ۳ الی ۴ روز به اسپری بینی نیاز داشتید بهتر از با پزشک خود مشورت کنید.
قلعه‌نویی: در ۳روز فوتبال ایرانی را به تیم ملی تزریق کردیم!
ماهی سالمون و قزل آلا از یک خانواده هستند؛ اما گوشت بدن ماهی سالمون صورتی است. با توجه به اینکه ماهی سالمون منبع غنی و مناسبی برای ویتامین D و E محسوب می‌شود و نسبت به ماهیان دیگر امگا ۳ و پروتئین بیشتری دارد، تقاضای نسبتاً زیادی برای آن وجود دارد. در این جا روش خها مناسب برای پختن این ماهی محبوب برای شما آورده شده است.
این زوج میان سال که طبق اظهارات همسایگان از حدود ۳ سال قبل زباله گردی می‌کنند و از این روش روزگار می‌گذرانند از افراد میلیاردر و متمول هستند و در حالی ۳ واحد آپارتمانی را در همان محل به اجاره واگذار کرده اند که دو واحد دیگر آپارتمانی را نیز در دست ساخت دارند و آپارتمان‌های میلیاردی را خرید و فروش می‌کنند.
یک محقق هلندی سه روز قبل از وقوع زلزله در ترکیه و سوریه، در توییتی این زلزله مرگبار را پیش‌بینی کرده بود!
اگر می‌خواهید هرچه زودتر از شر لکه‌های قرمز رنگ لبو خلاص شوید، این مطلب را بخوانید و به پاسخ سوال پرتکرار این روز‌ها یعنی «لکه رنگ لبو چطور پاک می‌شود» دست پیدا کنید و رنگ لبو را از روی لباس و مبلمان خود پاک کنید.
برای پاک کردن لکه انار نباید به یکباره کل لباس را زیر آب بگیرید و با شوینده‌ها، شروع به چنگ زدن کنید، بلکه باید فقط همان قسمت لک شده را در آب سرد خیس کنید و با فرچه یا مسواک به طور متناوب روی آن بکشید تا لکه حسابی کمرنگ شود.
محققان روشی برای توسعه بافت چشم از سلول های بنیادی با کمک چاپ ۳ بعدی یافته اند. به گفته آنها این روش به دستاوردهای نوینی در درمان طیف وسیعی از بیماری های دژنراتیو چشم کمک می کند.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه قرار است برای حل مشکل نیروی انسانی آموزش و پرورش در کوتاه مدت از روش «۳-۱» استفاده کنیم، افزود: این روش همان دو مدرکی است یعنی دانشجو سه سال در دانشگاه‌های دیگر درس بخواند و با شرایط ویژه جذب شود؛ به عنوان مثال نمره کل او کمتر از ۷۵۰۰ نباید باشد.
حریف تیم ملی ایران در بازی دوستانه، با روش ۳-۳-۴ مقابل شاگردان کی‌روش به میدان خواهد رفت.
طبق گزارش این رسانه کارلوس کی روش با سیستم ۴-۱-۴-۱ وارد زمین بازی می‌شود در حملات این سیستم به صورت خودکار به سیستم ۴-۳-۳ تبدیل می‌شود.
وزارت علوم پس از گذشت حدود ۳ سال از مجازی بودن دانشگاه‌ها به صورت صریح اعلام کرده است که تمام دانشگاه‌ها باید حتما از روش ۱۰۰ درصد حضوری استفاده کنند؛ اما در موارد محدود می‌توانند از شیوه مجازی هم استفاده کنند.
مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در نشست خبری با خبرنگاران گفت: قرارداد آقای کی روش موقت ۳ ماهه و ماهی ۵۰ هزار یورو است که دستیارانش نیز ماهی ۳۰ هزار یورو خواهند گرفت‎.
در مورد زندگی حیوانات در شهرها برخی افراد هستند كه از سگ‌ها می‌ترسند و وحشت دارند، برخی به حیوانات حساسیت دارند و برخی دیگر هستند كه به عنوان مخلوق خدا به حیوانات علاقمند هستند كه باید در روش كنترل حیوانات بدون صاحب به این نكات توجه كرد.
جواب خسروی‌وفا به همه سوالات: ۳روز است آمده‌ام
بعضی از ما اصطلاحا آدم صبح هستیم و بعضی آدم عصر. حتی به صورت دقیق‌تر هر کداممان در طول ۲۴ ساعت ۲- ۳ ساعت خوب داریم که در آن خلاقیت و سرعت پردازش مغزی‌مان در شرایط بهینه است. خیلی مهم است که این ساعت اوج را پیدا کنید و طوری برنامه‌ریزی کنید که این ساعات را تلف نکنید.
جریانی که بواسطه احکام رسمی قضایی کشور، خطر حذف از فوتبال را بالای سر خود می‌دید، آخرین تیر خود را نیز برای بقا و فرار از پاسخگویی به نهادهای قضایی شلیک کرد و علیه منافع ملی گزارش‌هایی را به فدراسیون جهانی فوتبال ارسال کرد.
لایحه تشکیل بورس اوراق بهادار تهران در اردیبهشت ۱۳۴۵ در مجلس شورای ملی تصویب شد و در پانزدهم بهمن ۱۳۴۶، بورس تهران آغاز به کار نمود، روز گذشته پنجاه و چهارمین سالگرد تشکیل بورس اوراق بهادار در ایران بود که به عنوان روز سهامدار نامگذاری شده است.
چند سالی است که با فرا رسیدن فصل گرم سال، ناترازی در مصرف برق به یکی از دغدغه‌ها و موضوعات مهم جامعه تبدیل می‌شود و مدیریت مصرف برق به عنوان راهکاری متداول در دنیا مورد توجه قرار می‌گیرد، اما از این راهکارها قرار است چه نتایجی حاصل شود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ