برای پاک کردن لکه انار نباید به یکباره کل لباس را زیر آب بگیرید و با شوینده‌ها، شروع به چنگ زدن کنید، بلکه باید فقط همان قسمت لک شده را در آب سرد خیس کنید و با فرچه یا مسواک به طور متناوب روی آن بکشید تا لکه حسابی کمرنگ شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاربران تیک تاک متقاعد شده اند که "کد تقلب" سیا که از یک سند طبقه بندی شده مربوط به سال ۱۹۷۷ میلادی به دست آمده می‌توان دردتان را از بین ببرد. این روش ویژه توسط موسسه علوم کاربردی مونرو به عنوان بخشی از برنامه‌های سیا توسعه یافته بود.
بهتر است از محصولی استفاده کنید که برای تمیز کردن لباس‌ها طراحی شده است، البته مایع ظرفشویی نیز می‌تواند راهی عالی برای از بین بردن لکه‌های چربی از روی لباس باشد. باز هم، تنها چیزی که نیاز دارید مقداری دستمال کاغذی یا حوله کاغذی خشک، مایع شستشو و یک تکه مقوا است.
شاید بار‌ها تجربه کرده باشید که وقتی وایتکس روی لباس سیاه لک ایجاد می‌کند، لکه‌ها به رنگ سفید یا صورتی دیده می‌شوند. حال باید دید که چگونه لکه وایتکس را از روی لباس مشکی پاک کنیم. این لکه‌ها به راحتی از روی لباس پاک نمی‌شوند و وایتکس به طور کلی رنگ پارچه را تغییر می‌دهد. به هر حال با استفاده از روش‌هایی ممکن است تا حدی رنگ لباس برگردد. یکی از این روش‌ها استفاده از الکل است که قبلاً نحوه پاک کردن لکه وایتکس روی لباس با الکل را شرح دادیم.
برای از بین رفتن بوی بد لیوان شیشه‌ای آن‌ها را بعد از شستشو در هوای آزاد و زیر نور خورشید بگذارید، زیرا یکی از عوامل طبیعی از بردن بوی بد لیوان شیشه‌ای، نور خورشید هست.
به گفته متخصص تغذیه «امی گودسون» که برای سایت eat this کار می‌کند، به‌منظور پایان دادن به احساس گرسنگی، باید عادت کنید که کربوهیدرات‌ها را با منبع پروتئین ترکیب کنید. او توضیح می‌دهد: پروتئین کندتر هضم می‌شود، بنابراین بعد از غذا برای مدت طولانی‌تری احساس سیری خواهید کرد، به این ترتیب دیرتر تمایل به خوردن خوراکی خواهید داشت. پس سعی کنید حتما در کنار کربوهیدرات‌ها، مواد پروتئینی نیز مصرف کنید.
برای درست کردن هر نوع کیک و شیرینی باید مواد اولیه را به دمای محیط برسانید؛ بنابراین سعی کنید حداقل نیم ساعت قبل از شروع همه مواد را از یخچال خارج کنید و اجازه بدهید به دمای محیط برسند. همچنین برای پخت هر کیکی آرد و مواد خشک مثل پودر کاکائو را ۳ بار الک کنید.
جوهر نمک یکی از محلول‌هایی است که می‌تواند کمک زیادی به از بین بردن شوره و رسوبات کولر کند. برای استفاده از آن کافیست جوهر نمک را در قسمت‌های شوره دار بریزید و با استفاده از یک برس سیمی یا فرچه، تمام بخش‌های کولر را تمیز کنید تا رسوب گیری کولر انجام شود.
بوی بد یخچال را با لیمو از بین ببرید. کافی است نصف لیمو را در یک کاسه کوچک بگذارید و آن را داخل یخچال قرار دهید. این روش ساده، اما بسیار موثر در از بین بردن بوی نامطبوع است. فقط یادتان نرود هر هفته لیمو را عوض کنید!
سرتان را عقب ببرید و به سقف نگاه کنید. بعد فک پایینی خود را به جلو فشار دهید تا زیر چانه کشش را احساس کنید. در ادامه کشش را حفظ کنید و تا ۱۰ بشمارید. فک خود را شل کنید و سر را پایین بیاورید. این چرخه را تکرار کنید.
از بین بردن لکه خون خشک نشده از روی پارچه کار آسانی است، اما اگر لکه خون مورد نظر خشک شده باشد، ممکن است کار کمی سخت‌تر شود. سرعت عمل در انجام این کار از اهمیت بالایی برخوردار است.
اگرچه از دست دادن چربی ناحیه شکم می‌تواند دشوار باشد، اما اگر به دنبال کاهش چربی اضافی شکم هستید، چندین کار موثر وجود دارد که می‌توانید انجام دهید.
تابستان نزدیک است و یکی از مشکلات رایج افراد در این فصل عرق کردن زیاد بوده که باعث می‌شود بدن بوی ناخوشایندی بدهد.
هوا در حال گرم شدن است و دوباره دردسر بوی بدپا دارد فراگیر می‌شود. کافی است در روز‌های گرم چندساعتی بیرون باشیم تا هم پای‌مان بوی بدی بگیرد، هم کفش‌های‌مان تا مدت‌ها درگیر این اتفاق آزاردهنده باشد، اما برای رفع این دردسر چه کار می‌شود کرد؟
اقتصاد چین درکتاب خیزش فناورانه وجهش اقتصادی از منظر«جهش اقتصادی» بررسی می‌شود؛ جهش اقتصادی به معنای از بین بردن شکاف میان اقتصادکشورهای عقب‌تر، مانند چین، و کشورهای پیشگامی، مانند آمریکاست.
مهمترین نکته‌ای که در مورد ویتامین سی وجود دارد، این است که برای اغلب پوست‌ها بی‌خطر است. علاوه بر این به آبرسانی پوست کمک می‌کند و می‌تواند پوست را روشن کند.
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که کابینت یا مبلمان چوبی شما خیس شده باشد، اما نگران نباشید، چون راهکار‌هایی برای از بین بردن و ترمیم لکه‌های آب روی چوب وجود دارد.
از آنجایی که روغن یک چربی است و در آب حل نمی‌شود، از بین بردن آن از بسیاری از لکه‌های دیگر دشوارتر است. یک شستشوی ساده با ماشین لباسشویی کاری از پیش نمی‌برد، چون چربی به الیاف پارچه چسبیده است. در این میان یک ترفند ساده وجود دارد: جوش شیرین لکه را از پارچه بیرون می‌کشد و مایع ظرفشویی آنچه باقیمانده را از بین می‌برد. «عامل فعال در سطح» موجود در مایع ظرفشویی کلید از بین بردن لکه‌های چربی است.
هم‌زمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم، جمعی از مردم این شهر در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
هم‌زمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم، جمعی از مردم این شهر در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
تهوع گاهی هم ناشی از زیادی میل کردن شیرینی‌هاست و با کم کردن مصرف آن‌ها وضعیت بهتر خواهد شد؛ تلاش کنید پرخوری نکنید و از نان سبوس‌دار در حجم کم استفاده می‌کنید تا به مرور بهتر شوید.
سفیده تخم مرغ خاصیت ترمیم‌کنندگی شگفت‌انگیزی دارد که به بهبود جای جوش روی پوستتان کمک می‌کند و آنها را محو خواهد کرد.
وزیر کشور با اشاره به اینکه این ناآرامی‌ها از قبل برنامه ریزی شده بود، ادامه داد: باید جلوی دشمن را برای توسعه توطئه بگیریم چرا که از این اوضاع فقط دشمن سود می‌برد.
متخصص طب سنتی مواد غذایی اعلام کرد: برای رفع نفخ حبوبات و استفاده از آن‌ها حتی برای افرادی که معده نفاخ ندارند هم پیشنهاد می‌شود حبوبات را به مدت ۴ ساعت خیس کرده و در این مدت تا سه بار آب آن را تعویض کنید، سپس به مدت ۵ دقیقه جوشانده و آبکش کنید و نهایتاً در آبی تازه به طور کامل بپزید.
چسب زرد ضد حشره راه حلی سریع برای از بین بردن حشرات و پشه‌های سیاه گیاهان است. استفاده از رنگ زرد باعث جلب توجه حشرات در این نوار‌ها می‌شود و با نزدیک شدن به سطح چسب به آن می‌چسبند، دقیقا مشابه با چسبیدن مگنت یخچال برروی بدنه فلزی یخچال‌ها، با این تفاوت که حشرات دیگر توانایی جدا کردن خود از چسب را ندارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ