لایحه تشکیل بورس اوراق بهادار تهران در اردیبهشت ۱۳۴۵ در مجلس شورای ملی تصویب شد و در پانزدهم بهمن ۱۳۴۶، بورس تهران آغاز به کار نمود، روز گذشته پنجاه و چهارمین سالگرد تشکیل بورس اوراق بهادار در ایران بود که به عنوان روز سهامدار نامگذاری شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ بپردازیم. در کدام نماد‌ها پول هوشمند وارد شد؟
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ ترین‌های بورس امروز شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ بپردازیم. در کدام نماد‌ها حجم مشکوک خوردند؟
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ بپردازیم. کدام نماد‌ها حجم مشکوک خوردند؟
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ بپردازیم. کدام نماد‌ها ورود پول هوشمند را داشتند؟
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ بپردازیم. بیشترین ورود پول حقیقی به کدام نماد بود؟
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز دوشنبه ۱2 تیر ۱۴۰۲ بپردازیم. بیشترین ورود پول حقیقی به کدام نماد بود؟
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ بپردازیم. کدام نماد‌ها حجم مشکوک خوردند؟
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ بپردازیم. بیشترین ورود و خروج پول به کدام گروه ها بود؟
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ بپردازیم. نوسانی‌های فردا هستند؟
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ بپردازیم. کدام گروه‌ها بیشترین ورود و خروج پول حقیقی را داشتند؟
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ بپردازیم. کدام نماد‌ها حجم مشکوک خوردند؟
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ بپردازیم. کدام نماد‌ها ورود پول هوشمند داشتند؟
هاتف سیدپور گفت: دو و سه سال اخیر با یک سرکوب قیمتی مواجه شده است، بورس ایران در این سالها به اندازه تورم داخلی و حتی تورم حداقلی که دولت آن را اعلام می‌کند، رشد نکرده است.
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ بپردازیم. کدام نمادها ورود پول هوشمند داشتند؟
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ بپردازیم. سرخطی های فردا کدامند؟
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ بپردازیم. کدام نماد‌ها ورود پول حقیقی داشتند؟
امروز شنبه ۲۳ اردیبهشت بورس ایران در حالی به پایان رسید که شاخص کل باز هم با کاهش همراه بود و این بار بیش از ۶۳ هزار واحد دیگر عقب نشست. در روز قرمز بورس، کدام گروه ها ورود پول حقیقی داشتند؟
امروز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت بورس ایران در حالی به پایان رسید که شاخص کل افت سنگینی را تجربه کرد. در روز قرمز بورس، کدام نماد‌ها ورود پول حقیقی را داشتند؟
امروز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت بورس ایران در حالی به پایان رسید که شاخص کل با عملکرد نه چندان مناسب غول‌های بورسی قرمزپوش به تعطیلات آخر هفته رفت و شاخص کل هموزن، اما سبزپوش و با رشد مناسب معاملات این هفته را به پایان رساند. کدام نمادها حجم مشکوک خوردند؟
امروز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت بورس ایران در حالی به پایان رسید که شاخص کل تنها ۰.۰۵ درصد رشد کرد. در روز کم فروغ بزرگان بورس، ترین‌های بازار سرمایه کدام نماد‌ها بودند؟
مدیرعامل بورس انرژی ایران توضیحاتی را درباره عملکرد کلی این بورس در سال ۱۴۰۱ ارائه داد و خطوط کلی برنامه‌های سال پیش رو را اعلام کرد.
بورس انرژی ایران امروز چهارشنبه میزبان معامله ۱۷ هزار و ۵۴ تن فراورده هیدروکربوری به ارزش ۳ هزار و ۲۳۰ میلیارد و ۲۹۲ میلیون ریال بود.
امروز (یک‌شنبه) ۱۵ آبان ۱۴۰۱ مبارزات روز ششم رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ اردن در حال پیگیری است که در جریان این مسابقات، دو بوکسور سبک وزن ایران در اوزان ۵۴ و ۵۷ کیلوگرم برابر رقبای خود شکست خورده و از حذف شدند.
رئیس اصل۹۰ مجلس: تایید صلاحیت تاج شائبه دارد
عشقی تاکید کرد: در خصوص کریپتوها، بحث دارایی بودن این ها واقعا نه تنها در داخل ایران بلکه در سایر کشورها هم از نظر نهادهای ناظر بر بازار پول و بازار سرمایه دغدغه های جدی وجود دارد که ممکن است در میان مدت ضربه سنگینی به سرمایه‌گذاران کریپتوها بزند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ