این زوج میان سال که طبق اظهارات همسایگان از حدود ۳ سال قبل زباله گردی می‌کنند و از این روش روزگار می‌گذرانند از افراد میلیاردر و متمول هستند و در حالی ۳ واحد آپارتمانی را در همان محل به اجاره واگذار کرده اند که دو واحد دیگر آپارتمانی را نیز در دست ساخت دارند و آپارتمان‌های میلیاردی را خرید و فروش می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متهم گفت: من خودم در آتش بودم خودم مهرداد را خاموش کردم. خودم هم سوختم؛ اما نتوانستم مهرداد را نجات بدهم.‌ ای کاش من خودم می‌سوختم و می‌مردم. مهرداد را خیلی دوست داشتم. هیچ عمدی در این کار نبود.
ساعت حدود هشت صبح یک روز جمعه بود که ساکنین خیابان ظفر با شنیدن صدای گلوله دچار اضطراب شدند و به خیابان ریختند تا بفهمند ماجرا از چه قرار است. همسایه‌های‌خانه زن‌و شوهر آمریکایی که صدای شلیک گلوله‌های پی‌درپی را از آن خانه شنیده بودند؛ پشت در خانه‌مورد نظر رفته بودند، اما دوریس در را باز نمی‌کرد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری عاملان ضرب و شتم زن و شوهر گرمساری خبر داد و گفت: با پیگیری های پلیس سه ضارب شهروندان گرمساری طی ۲۴ ساعت دستگیر شدند.
جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و مأموران برای افشای راز جنایت به تکاپو افتادند. در بررسی‌ها روشن شد شوهر پرستو به نام رضا همزمان با کشته شدن همسر و فرزندش به مکان نامعلومی گریخته است. با افشای این ماجرا فرضیه دست داشتن مرد جوان در جنایت خانوادگی قوت گرفت و مأموران به بازجویی از خانواده پرستو پرداختند.
متهم گفت: «همسر عماد در فرصتی مناسب کلید خانه مجردی شوهرش را پیدا کرده و از روی آن ساخته بود. او از من خواست وارد خانه شوهرش شوم و وقتی او به خانه‌اش آمد، با ضربات چاقو او را از پای دربیاورم. من هم با همدستی دوستم در زمانی که همسر عماد گفته بود او به خانه مجردی می‌رود، وارد خانه اش شدیم و وقتی عماد وارد شد او را غافلگیر کرده و با ضربات چاقو از پای درآوردیم.»
هومن در بازجویی‌ها به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: ظهر چهاردهم آبان ماه وقتی از بنگاه به خانه برگشتیم میان من و همسرم بحث شد. او شروع به داد و فریاد کرد و من از ترس آبرویم دهانش را گرفتم و سپس با شال او را خفه کردم سپس جنازه‌اش را با کمک پسرعمویم در باغ عمویم در فیروزکوه دفن کردیم.
ناهید درباره نقشه قتل شوهرش گفت: نخست قرار بود با برداشتن لوله بخاری و انتشار گاز سمی او را بکشیم تا مرگش طبیعی جلوه کند، اما موفق نشدیم و دومین‌بار تصمیم گرفتیم او را خفه کنیم برای همین نیمه‌شب سهیل به خانه ما آمد و او را خفه کردیم. سپس جسد فرهاد را با خودرو چند خیابان دورتر رها کردیم.
شهرام در تشریح شکایتش گفت: من و رؤیا ۱۵ سال قبل زندگی مشترکمان را آغاز کردیم، اما همیشه با هم اختلاف داشتیم تا اینکه ۲۰ روز قبل او خانه و زندگی را رها کرد و به خانه پدری‌اش رفت. من در این مدت نتوانستم رؤیا را ببینم و با او صحبت کنم تا اینکه او را در مغازه تراشکاری مستأجر سابقم به نام کاوه در شرایط بدی دیدم .
زوج میان سال که صاحب منزل ویلایی و ۵ واحد آپارتمانی بودند و از راه زباله گردی روزگار می گذراندند، وقتی از حکم قضایی مطلع شدند، به سمت چندین کیسه پر از زباله رفتند و از درون آن ها اسکناس های بسته بندی شده و چک پول ها را در حالی بیرون کشیدند که...
هنوز مشخص نیست که حضانت بچه آن‌ها با چه کسی باشد، ولی آنچه پیداست، همسر اول مرد چینی به ثروت قابل توجهی از این طریق رسیده است.
همسر ۵۶ ساله مقتول در بازجویی‌های تخصصی در نهایت به قتل همسر سابق خود اعتراف و عنوان کرد وی را با ضربه چاقو و سپس پیچاندن طناب به دور گردنش به قتل رسانده است. زن میانسال انگیزه‌اش را از این کار اختلافات شدید با همسر سابقش عنوان کرد و اینکه شوهرش قصد داشته پسرش را از او بگیرد و همین موضوع باعث شده به فکر انتقام و قتل بیفتد.
زن جوان توضیح می‌دهد چگونه باعث شد شوهرش از او جدا شود و پسرش نیز به سمت سرقت برود.
زوجی که با تهیه فیلم سیاه دست به اخاذی چند صد میلیونی زده بودند رسوا شدند.
مایفت به دلیل اختلافات خانوادگی از سوی همسرش «جعفر. خ» به قتل رسید و جنازه این زن روز جمعه تحویل خانواده‌اش داده شد تا به خاک سپرده شود.
کار به جایی رسید که دو دختر ۱۲ و ۹ ساله ام را با خودش به بیرون از منزل می‌برد و آن‌ها را مجبور می‌کرد در سر چهارراه‌ها از رانندگان پشت چراغ قرمز گدایی کنند.
با اعتراف زن میانسال، متهمان دیگر پرونده نیز بازداشت شده و با تکمیل تحقیقات به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران، کیفرخواست پرونده صادر شد و متهمان بزودی در دادگاه کیفری پای میز محاکمه خواهند رفت.
مرد معتاد با همدستی همسرش از مردی فیلم سیاه تهیه و از او اخاذی کردند.
شلیک گلوله پایان دعوای زن و شوهر
ویدئویی از شادی یک زوج ایرانی بعد از برد تیم ملی ایران مقابل ولز منتشر شده که نظر خیلی از مخاطبان در فضای مجازی را به خود جلب کرده است.
زن جوان گفت: من ۱۵ سال است همسر سعید هستم و در این ۱۵ سال سه سال هم بیرون از زندان نبوده است. او نه شوهر خوبی برای من بود نه برای بچه‌هایم پدری کرده است.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: راننده ۳۷ ساله در بیان جزئیات حادثه ادامه داد: حدود ساعت ۲۰:۱۵ شب بود که مسافری از طریق نرم افزار شرکت درخواست تاکسی کرد و من هم از توس ۹۷ یک زوج را به مقصد شهرک نوید (کشف) سوار کردم و دوباره به محل توس ۹۷ بازگرداندم، اما آن‌ها در مقصد از خودرو پیاده نشدند و ناگهان با تبر و اسید مرا تهدید کردند و به بیابان‌های انتهای توس بردند. مرد جوان با تبر، به دست و پشتم ضربه زد که من از ترس خودرو را رها کردم و پیاده پا به فرار گذاشتم
ساعت ۱۱ صبح ۳۰ شهریور، مرد ضایعات جمع کنی، وقتی به سراغ یک گونی که در کنار سطل زباله افتاده بود رفت، با جسد مردی داخل آن مواجه شد. کشف جسد از سوی مأموران کلانتری به بازپرس محمد جواد شفیعی و تیم جنایی اعلام شد و دقایقی بعد تیم جنایی راهی خیابان زمزم تهران شدند. آن‌ها داخل گونی با جسد مرد جوان در حالی مواجه شدند که داخل چندین کیسه نایلونی پیچیده شده و بعد از آن داخل گونی قرار داده شده بود.
زن ۲۷ساله به نام میترا در حالی در بیمارستان جان داد که آثار جراحت‌های شدیدی روی بدنش مشهود بود. حالا رئیس قوه قضاییه از طرف فرزند کوچک مقتول درخواست دیه از بیت‌المال کرده است.
سرهنگ کارآگاه سید قاسم موسوی فر گفت: مسافری سوار بر یک دستگاه پراید که راننده آن یک زن بود شده و بر روی صندلی کنار راننده نشسته است. در طول مسیر مرد دیگری نیز سوار بر خودرو شده است و پس از طی مسافتی راننده خودرو تغییر مسیر داده و با ورود به بزرگراه "امام علی" مسافر مرد وی را مورد ضرب و جرح قرار داده است و پس از سرقت تلفن همراه و مقادیری وجه نقد، وی را در مکانی خلوت به بیرون از خودرو پرتاب کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ