آرنه اسلوت، سرمربی فاینورد، می‌گوید تیمش شرایط خوبی ندارد و شکست مقابل هوفنهایم در بازی دوستانه اخیر ثابت کرد که فاینورد باید تا پایان تابستان شرایط به مراتب بهتری پیدا کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم معرفی ستاره‌های النصر به هواداران و رونمایی از جام قهرمانی باشگاه‌های عرب در استادیوم خانگی این باشگاه با حضور کریستیانو رونالدو در حال برگزاری است.
سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال می گوید فدراسیون به وعده هایش در خصوص پرداخت حق و حقوق او عمل نکرده است.
سرمربی سابق تیم ملی بوکس ایران گفت: من همه حاشیه‌سازان را می‌شناسم و می‌توانم تک‌تک آنها را نام ببرم؛ اما نمی‌خواهم این کار را انجام دهم. آقایان باج‌خواهی را کنار گذاشته و از حسینی حمایت کنند.
علیرضا دبیر اعلام کرد با این بودجه ای که کمیته ملی المپیک داده تیم دوم یا سوم کشتی راهی بازی های آسیایی می شود!
تیم فوتبال چوکای تالش همچنان درگیری مشکلات مدیریتی و سرمربیگری است و معلوم نیست این تیم متعلق به کدام شخص یا ارگان است.
سازمان لیگ واکنش و شکایت سریع نسبت به اظهارات سرپرست باشگاه استقلال داشت.
بازیکنان لیدز از هواداران این تیم عذرخواهی کردند که دیشب قبل از شروع دیدارشان مقابل بورنموث به تشویق‌های آنها بی‌اعتنایی کردند.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: اگر رقابت دو بازیکنم برای رسیدن به عنوان آقای گلی به تیم ضربه بزند، هر دو را بیرون می‌گذارم!
تهدید به حذف تیم ملی امید از بازی‌های آسیایی
به نظر می‌رسد کریستیانو رونالدو اخراج سرمربی النصر را شخصا کلید زده است.
لیست جدید تیم ملی در حالی اعلام شد که امیر قلعه نویی تصمیم گرفت بار دیگر کاپیتان ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را دعوت کند.
یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون تیراندازی سرمربی تیم ملی تفنگ را تهدید کرد.
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس از صداوسیما بابت "اظهارات برخی مجریان برنامه‌های تلویزیونی علیه سرمربی پرسپولیس" انتقاد کرد.
هافبک تیم نفت مسجدسلیمان گفت که یکی از لیدرهای این تیم با ورود به رختکن، او را تهدید کرده است.
تیم فوتبال استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر محکوم به پیروزی است و اگر نتواند امتیازات کامل را کسب کند وضعیتش در بین مدعیان متزلزل خواهد شد.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که سابقه حضور در تیم مصر را هم دارد قصد دارد مطالبات خود را با شکایت در فیفا پیگیری کند.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که سابقه حضور در تیم مصر را هم دارد قصد دارد مطالبات خود را با شکایت در فیفا پیگیری کند.
حکیم زیاش به هواداران فوتبال مراکش وعده داد که حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی، پایان شگفتی‌سازی این تیم نخواهد بود.
مجید جلالی معتقد است که در شرایط اجتماعی فعلی تاثیرگذاری کی‌روش در تیم ملی بالاست.
مجید جلالی معتقد است که در شرایط اجتماعی فعلی تاثیرگذاری کی‌روش در تیم ملی بالاست.
فصل جدید لیگ برتر تنیس روی میز در حالی به پایان مرحله نخست رسیده که دو تیم از مجموع تیم‌های شرکت‌کننده با خطر حذف مواجه شده‌اند؛ اگر تا زمان مقرر نسبت به پرداخت ورودیه اقدام نکنند.
تیم کشتی آزاد امید ایران در حالی نایب قهرمان رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ اسپانیا شد که اتفاقی عجیب و سوال برانگیز، جام قهرمانی را از چنگ شاگردان پژمان درستکار در آورد.
روزنامه‌های روزشی امروز شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
گفته می‌شود به دلیل بازتاب بسیار زیاد اعتراض بازیکنان تیم ملی به برخی چهره‌های سیاسی، برخی مسوولان بلند پایه فوتبال ایران با بازیکنان یا بستگان درجه یک آن‌ها تماس گرفتند تا به این ترتیب استوری مورد نظر از صفحه شخصی بازیکنان تیم ملی حذف شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ