بعد از یک جلسه تمرینی مفرح، بازیکنان پرسپولیس تمرین سفت و سختی را در ورزشگاه کاظمی برگزار کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آرنه اسلوت، سرمربی فاینورد، می‌گوید تیمش شرایط خوبی ندارد و شکست مقابل هوفنهایم در بازی دوستانه اخیر ثابت کرد که فاینورد باید تا پایان تابستان شرایط به مراتب بهتری پیدا کند.
معاون بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن تشریح جزئیات شرایط بازنشستگی و ازکارافتادگی گفت: یک کارمند که پس از پایان ساعات اداری کار می‌کند، مشمول دریافت پول اضافی برای کار اضافه در مجموعه است، اما این اضافه کار نوعی فوق‌العاده محسوب نمی‌شود.
وزیر خارجه عمان به تشریح موضع این کشور در قبال جنگ اوکراین پرداخت و خواستار پایان دادن به آن شد.
خانوار ایرانی با کمتر از ۵ درصد هزینه‌کرد از درآمد برای تفریح، در شمار خانوار‌هایی با کمترین میزان تفریح دربین کشور‌ها به حساب می‌آید. مکزیک، روسیه و آفریقای جنوبی بین ۵ تا ۱۰ درصد و بقیه کشور‌ها همچون شیلی، ترکیه، کره، آمریکا، انگلستان، آلمان، ایتالیا، اتحادیه اروپا، کانادا، ژاپن و فرانسه بین ۱۰ تا ۲۰ درصد از هزینه سبد خانوارهایشان به تفریح اختصاص می‌یابد.
پس از پایان فصل فوتبال، کریستیانو رونالدو با خانواده خود در یک قایق تفریحی خصوصی در دریای مدیترانه دیده شدند.
لایقی در پایان تصریح کرد: زمانی که می‌خواهیم شرایط اقلیمی را در نظر بگیریم، باید شاخص‌های دورپیوند و اقیانوس‌ها را نیز مد نظر قرار دهیم چراکه بسیار مهم هستند و تاثیرگذارند.
ذوالنوری در پایان تصریح کرد: در اولین جلسه هیأت در اجلاسیه چهارم مجلس موضوع بررسی و مقرر شد که محدودیت چند روزه‌ای که پیش آمده بود رفع و نطق‌های ایشان طبق روال عادی انجام شود و هیچ منع و محدودیتی در انجام نطق‌های ایشان وجود ندارد.
شاید شنیده باشید که یک سرمربی برای جلوگیری از محرومیت یک ستاره‌ او را پیش از بازی خاص نیمکت‌نشین کرده باشد اما بازی با یک ترکیب کامل در آستانه محرومیت، تفریح پرسپولیس بود!
سرپرست معاونت بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی ، مهلت استفاده از بخشودگی جرایم بیمه‌ای را از ابتدای خرداد تا پایان مرداد ماه و نحوه ثبت درخواست را صرفاً ثبت در سامانه اعلام کرد.
داود منظور در گفتگوی ویژه خبری ضمن تشریح جزییات برنامه هفتم گفت: با اجرایی شدن برنامه هفتم، طی ۵ سال اهداف مورد نظر در حوزه امنیت غذایی، کاهش تورم و رشد اقتصادی محقق خواهد شد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: ما به وعده خود درباره فروش اموال مازاد بانک‌ها عمل کردیم و تا پایان اسفند ۱۴۰۱ واگذاری اموال مازاد بانک‌ها به ۵۸ همت رسید.
نخست‌وزیر مجارستان در سخنانی به تشریح پیش‌شرط پایان درگیری‌ها در اوکراین پرداخت.
نوری تصریح کرد: جا دارد از رئیس‌جمهور تشکر کنم که ساعت‌ها وقت گذاشتند تا این موضوع که با اختلالی در پایان سال مواجه بود و از فرهنگیان و خانواده‌های آنان نیز عذرخواهی می‌کنم، حل شود.
وزیر اقتصاد با بیان اینکه ۹۰ درصد دستگاه ها حساب واحد خزانه را اجرا کرده اند و از این پس دریافت هرگونه خدمت از خزانه داری کل منوط به اجرای این قانون است، مزایای اجرای این طرح را تشریح کرد.
آخرین وضعیت فعالیت ۶ فدراسیون ورزشی که تا پایان سال جاری با اتمام دوره ریاست مواجه می‌شوند، تشریح شد.
اردوی بسترسازی پشتوانه‌های کشتی فرنگی ایران در قالب برنامه‌های فنی، آمادگی جسمانی و تفریحی به پایان رسید.
اردوی بسترسازی پشتوانه‌های کشتی فرنگی ایران در قالب برنامه‌های فنی، آمادگی جسمانی و تفریحی به پایان رسید.
دیوان محاسبات کشور برشی از گزارش تفریغ بودجه شش ماهه اول سال ۱۴۰۱ منتهی به پایان شهریور ماه را منتشر کرد که روند میزان کسری بودجه کاهشی بوده است.
مهاجم اسبق استقلال در پایان بازی مقابل استقلال به تشریح صحنه اخراجش پرداخت.
پزشک باسابقه رافائل نادال آخرین وضعیت این تنیسور اسپانیایی را تا پایان فصل تشریح کرد.
وزیر کشور در تشریح آخرین وضعیت پرونده مرحوم مهسا امینی و حوادث پس از آن، با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران، توطئه‌های بزرگی را با اقتدار پشت سر گذاشته است، گفت: دشمنان با حمایت از اغتشاشگران دچار محاسبات غلط شده‌اند.
وزیر کشور در تشریح آخرین وضعیت پرونده مرحوم مهسا امینی و حوادث پس از آن، با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران، توطئه‌های بزرگی را با اقتدار پشت سر گذاشته است، گفت: دشمنان با حمایت از اغتشاشگران دچار محاسبات غلط شده‌اند.
گابریل بوریچ رئیس جمهور شیلی تصریح کرد که نباید با اعمال قوانین بین المللی و قطعنامه هایی که این مجمع سال به سال منتشر می کند، نقض دائمی حقوق بشر علیه مردم فلسطین را عادی سازی کنیم.
دغدغه اصلی وزارت نفت تأمین بنزین مورد نیاز کشور بوده و تنها محموله صادراتی از سوی وزارت نفت به قیمت ۷۰ سنت مربوط به فروردین‌ماه امسال و در رینگ صادراتی بورس انرژی بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ