یولیان ناگلزمان، سرمربی سابق بایرن مونیخ این روزها علاقه زیادی به تماشای بازی های هاکی روی یخ لیگ آلمان نشان می دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الهه منصوریان قهرمان ووشوی جهان تصویر عجیبی از تفریح تازه اش در کشور ارمنستان را در صفحه مجازی اش منتشر کرده است.
الهه منصوریان قهرمان ووشوی جهان تصویر عجیبی از تفریح تازه اش در کشور ارمنستان را در صفحه مجازی اش منتشر کرده است.
یک کارشناس اقتصادی تصریح کرد: متاسفانه در لایحه برنامه هفتم توسعه شاهد یک سری بندهای عجیب و غریب هستیم. مثلاً حذف سیاست اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه به کاهش انگیزه صنایع برای فناور محور شدن می انجامد. در تمام کشورهای پیشرفته از مشوق های مالیاتی  هدفمند برای سوق دادن صنایع به سمت فناور شدن استفاده می شود.
چند تن از فوتبالیست های مازندرانی صبح امروز به بازی والیبال ساحلی پرداختند.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، که در حال حاضر به سنگاپور سفر کرده در مسابقه پدل شرکت کرد تا توانایی‌هایش را به تصویر بکشد.
شاید شنیده باشید که یک سرمربی برای جلوگیری از محرومیت یک ستاره‌ او را پیش از بازی خاص نیمکت‌نشین کرده باشد اما بازی با یک ترکیب کامل در آستانه محرومیت، تفریح پرسپولیس بود!
کمی عجیب و غریب است که صورت هم‌تیمی‌ات را روی بدنت تتو کنی. همین مسئله باعث خنده خبرساز میکا ریچاردز به تتوی ریچارلیسون شده.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به همراه همسرش شب گذشته برای صرف شام و دیدار با دوستان و هم تیمی‌های سابق به رستورانی در شهر بارسلونا رفت.
منابع محلی در سودان تصاویری از جنگ‌های خیابانی در خارطوم پایتخت این کشور منتشر کرده‌اند که بسیار پربیننده شده است.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از آنجایی که این موضوع بر خلاف رویه فرهنگ و آداب رسوم استان و فاقد هرگونه مبنای شرعی و دینی بوده و جز ترویج خرافات و البته تحمیل هزینه‌های گزاف بر گُرده مردم بویژه خانواده‌های فقیر و دارای یتیم، منفعتی نه برای خانواده‌ای، قبیله‌ای و حتی اموات ندارد و به عنوان بدعت در حال گسترش است، بنابراین باید سریعا جمع آوری و مدیریت شود.
ماهیگیران تفریحی در آلابامای آمریکا هنگام ماهیگیری ابتدا تصور کردند یک ماهی بزرگ یا کوسه ببری کوچک را به دام انداخته‌اند اما بعد از مدتی فهمیدند که شکارشان یک کوسه سفید بزرگ است. منبع: همشهری
ویدیویی از لحظه روشن کردن ۱۰۰هزار سیگارت در چین را ببینید.
برای تشریح ملموس شرایط عجیبی که تیم ملی در آن گیر کرده، همین بس که بعد از شکست برابر انگلیس، عده‌ای از هواداران فوتبال در ایران به خوشحالی‌کردن پرداختند. این فضای متفاوت به جای انکار و تکذیب، نیاز به درایت بیشتر دارد تا تیم ملی که بسیاری در فضای مجازی آن را به فاصله‌گرفتن از تیم مردم متهم کرده‌اند، دوباره مردمی شود.
در کشور‌های عربی دو چرخ راندن ماشین شاسی بلند مخصوصا تویوتا یکی از تفریحات عجیب‌شان به شمار می‌آید.
جشن تولد پسر فدریکو والورده، ستاره رئال مادرید، با حضور بسیاری از بازیکنان این تیم برگزار شد و تصاویر آن توجه بسیاری را جلب کرده است.
سر جیم راتکلیف، میلیارد انگلیسی که به دنبال خرید منچستر یونایتد است، یک کشتی تفریحی با امکانات عجیب و غریب دارد.
بازیکنان لیورپول با انتشار تصاویر از تفریحات‌شان در هوای گرم دوبی خبر دادند.
سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران درباره چرایی عدم تبدیل شهر تهران به مقصد گردشگری با وجود داشتن جاذبه‌های گردشگری طبیعی و غیرطبیعی گفت: چند عامل در این موضوع دخالت دارد که مهم‌ترین آن‌ها عدم تطابق ساعت کار مراکز تفریحی و موزه‌ها با ساعت فراغت گردشگران و ناشناخته بودن مراکز تفریحی و گردشی شهر تهران است.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: فضای مجازی خطرناک است و با زندگی ما عجین شده و هر چه در فضای مجازی می‌آید، مردم باور می‌کنند.
سخنگوی فدراسیون کشتی در واکنش به استعفای حمید سوریان از سمت نایب رئیسی به تشریح موضوع پرداخت و جزئیات جالب و عجیبی را عنوان کرد.
سخنگوی فدراسیون کشتی در واکنش به استعفای حمید سوریان از سمت نایب رئیسی به تشریح موضوع پرداخت و جزئیات جالب و عجیبی را عنوان کرد.
سخنگوی فدراسیون کشتی در واکنش به استعفای حمید سوریان از سمت نایب رئیسی به تشریح موضوع پرداخت و جزئیات جالب و عجیبی را عنوان کرد.
نماینده فوتبال خراسان رضوی بعد از سقوط به لیگ دسته اول فوتبال ایران، شرایط بغرنجی دارد و روز‌های عجیبی را سپری می‌کند.
ویدئویی از درگیری‌ها در منطقه سبز بغداد بین افراد مسلح وابسته به جریان صدر و نیرو‌های امنیتی منتشر شده به نحوی که افراد مسلح با انواع سلاح‌های سبک و سنگین ازجمله آر پی جی به مقابله با نیرو‌های امنیتی پرداخته اند. این در حالی است که ساعاتی پیش مقتدی صدر طی سخنانی خواستار عقب‌نشینی طرفدارانش از منطقه سبز بغداد شد و تصریح کرد: در عرض یک ساعت طرفداران صدر باید از اطراف منطقه سبز و پارلمان عقب نشینی کنند و گرنه من از آنها تبری می‌جوییم. او گفت که من یک شهروند عراقی هستم و دیگر در سیاست دخالت نمی‌کنم و کناره گیری من از سیاست، یک کناره گیری شرعی براساس موضع مرجعیت دینی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ