جرارد پیکه، مدافع سابق بارسلونا، می‌گوید یک بار به خاطر این که پس از شکست این تیم برابر سویا به مهمانی رفته جریمه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جرارد پیکه، مدافع سابق بارسلونا، می‌گوید پیشنهادی از باشگاه‌های عربستانی دریافت نکرده است.
جرارد پیکه تماشای بازی‌های بارسا به عنوان یک هوادار را سخت و رنج‌آور توصیف کرد و گفت در دوران فوتبالش شرایط متفاوت بود.
جرارد پیکه در حال گذراندن تعطیلات با دو فرزند خود است، اما تا این لحظه تعطیلات پیکه و پسران توافقی که او در دادگاه با همسر سابقش شکیرا امضا کرده بود را نقض کرده است.
فلاحت‌پیشه گفت: با توجه به شرایطی که پیش آمده و به سه دلیل؛ یکی بی‌سامانی حوزه‌ی صمت، دوم ظلمی که به مصرف کننده در حوزه بازار خودرو شد و سوم لابی گری که شکل گرفت به طور معمول به خاطر این سه دلیل اگر در دوره هرکدام از مجلس‌های قبلی بود دیگر استیضاح قطعا رای می‌آورد.
رابطه زوج مشهور در عجیب ترین حالت خود به پایان رسید.
پیش از این پیکه و شکیرا در زمان جدایی توافق کرده بودند که تا یک سال هیچ خبری در خصوص روابط آن‌ها منتشر نشود، اما مدافع بارسلونا این توافق را زیر پا گذاشته است. در این بین نشریه سان مدعی شده حواشی اخیر تاثیر بدی روی شکیرا گذاشته و باعث بی‌خوابی شدید او شده است. اخیرا هم تصاویری از این خواننده مشهور همراه با دو فرزند او منتشر شد که در آن‌ها بسیار ناراحت به نظر می‌رسید.
جرارد پیکه، مدافع سابق بارسلونا، می‌گوید پپ گواردیولا قواعد خاصی برای لباس پوشیدن در سرما داشت و به همین دلیل یک بار او را جریمه کرده است.
پیکه: همانطور که گفتید، صحبت کردن درباره موضوعی که اطلاع زیادی از آن ندارید، کار دشواری است. بازیکنان هرگز از این موضوع خبر نداشتند. این کار‌ها مربوط به لاپورتاست که قطعاً بالأخره توضیح خواهد داد که دقیقاً چه اتفاقی رخ داده است. من کاملاً اطمینان دارم که بارسا هرگز هیچ داوری را نخریده است. اما شما باید این موضوع را درک کنید که گاهی اتفاقاتی رخ می‌دهد.
جرارد پیکه، ستاره سابق بارسلونا، معتقد است که این باشگاه هرگز داوران را نخریده و چنین اتهاماتی کذب است.
پیکه و نامزدش کلارا از یک رستوران ژاپنی در بارسلون اسپانیا به خاطر شکیرا اخراج شدند.
جرارد پیکه، ستاره سابق بارسا، می‌گوید با وجود درگیری‌های همیشگی‌اش با سرخیو راموس در ال‌‌کلاسیکوها او و کاپیتان سابق رئال تا پیش از نشستن مورینیو روی نیمکت این تیم رفیق بوده‌اند.
شاید کمتر کسی تصور می‌کرد که زوج جذاب شکیرا و پیکه پس از چندین سال زندگی مشترک تصمیم به جدایی بگیرند.
رهبری انقلاب اسلامی پس از اقامه‌ی نماز بر پیکر مرحوم عباس شیبانی خاطره‌ای نقل کردند که ایشان و طاهر احمدزاده وقتی قصد جمع‌کردن تعدادی از متفکران و مبارزان در تهران را داشتند، این جلسه که به همت مرحوم شیبانی تشکیل می‌شود، اولین جلسه از سلسله جلساتی است که در سال ۱۳۴۸ آغاز شد و هدفی مهم داشت: تدوین «منشور اسلامی» در برابر «مانیفست»، کتاب معروف مارکسیست‌ها؛ دو روز بعد با همت مرحوم شیبانی این جلسه تشکیل می‌شود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (جمعه) با حضور در کنار پیکر مرحوم عباس شیبانی ضمن قرائت فاتحه، بر آن یار دیرین و صدیق انقلاب نماز اقامه کردند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قتل زن فروشنده به خاطر ۶ حلقه النگو/ کشف جسد مرد تنها در خانه/ جنایت پنهان در محله سلیمانیه تهران/ اسیدپاشی به همسر سابق/ نقشه هولناک خواهر و برادر برای قتل خواهر کوچک‌تر/ پایان مرگبار دفاع از برادر/ راز دستبرد ۵۰۰ هزار دلاری!/ از کشف سلاح غول پیکر تا دستگیری ۹۰۹ سارق تبهکار
اغراق نیست اگر بگوییم وحید امیری بهترین بازیکن تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ بود. شاید بسیاری از اهالی فوتبال امیری را در تورنمنت روسیه با آن تونل معروفی که از بین پا‌های پیکه ایجاد کرد به خاطر بیاورند، اما اگر یک بار دیگر فیلم سه بازی مقابل مراکش، اسپانیا و پرتغال را مرور کنید به این مهم پی خواهید برد که وحید امیری همراه با امید ابراهیمی بهترین بازیکنان تیم ایران در آن تورنمنت بودند.
حدود ساعت ۲ بامداد بیستم مرداد بود که ماموران انتظامات بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد در تماس با پلیس، از مرگ جوان ۳۳ ساله‌ای خبر دادند که با ضربات قمه مجروح شده بود. دقایقی بعد با حضور قاضی ویژه قتل عمد در مرکز درمانی، تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی عامل یا عاملان این جنایت آغاز شد. بررسی‌های مقدماتی بیانگر آن بود که امدادگران اورژانس پیکر نیمه جان جوان ۳۳ ساله را از محله معروف به «کوچه سماورسازان» به بیمارستان منتقل کرده‌اند.
عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسا، با انتشار پیامی به جرارد پیکه به خاطر خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال ادای احترام کرد.
جرارد پیکه، مدافع اسپانیایی، می‌گوید با خوشحالی بارسا را ترک کرده اما به زودی به این باشگاه باز خواهد گشت.
حواشی تصمیم جرارد پیکه، مدافع بارسلونا، برای خداحافظی از این تیم همچنان ادامه دارد.
حواشی تصمیم جرارد پیکه، مدافع بارسلونا، برای خداحافظی از این تیم همچنان ادامه دارد.
شکیرا که با چشمانی اشک آلود دیده می‌شود در این آهنگ می‌خواند: «تو فراموش کردی ما روزی چه بودیم. ناگهان دیگر آدم قبل نبودی و به خاطر خودشیفته بودنت ترکم کردی. حالا هوا مثل کریسمس سرد است و بهتر که همه چیز تمام شده است.»
شکیرا و پیکه حاضر نیستند که این جت شخصی را به راحتی از دست بدهند و به همین خاطر وکلای این دو در حال بحث و مذاکره هستند.
پس از وداع شبانه مردم با شهدای دفاع مقدس در پایتخت و دیگر استان‌ها، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم تشییع پیکر پاک ۱۵۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس از مقابل دانشگاه تهران و ۱۰۰ شهید گمنام در ۲۴ استان دیگر با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ