کریستیانو رونالدو عکس‌هایی از تفریح به همراه جورجینا و فرزندانش منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این عکس‌ها حضور ناصرالدین شاه در دربار بریتانیا در زمان حکومت ملکه ویکتوریا را به تصویر کشیده‌اند. دو تن از شاهزادگان دربار بریتانیا مسئولیت استقبال از شاه را در سفر‌هایی که به این کشور داشت به عهده داشتند.
اولین هواپیماهای ایران در اواخر دوران قاجار خریداری شدند و طبیعتا اولین فرودگاه‌ها هم در همان زمان شکل گرفتند. در اینجا عکس‌هایی از این فرودگاه‌های اولیه را ملاحظه می‌کنید.
در اینجا تصاویری کمتر دیده شده از برخی زنان در دوران قاجار را می‌بینید که با لباس‌های مردانه در مقابل دوربین حاضر شده‌اند.
فرقی نمی‌کند اثر هنری باشد یا ادبیات و موسیقی و عکاسی؛ محتوای ایجادشده توسط هوش مصنوعی در همۀ حوزه‌ها در حال افزایش است و هر روز تشخیص اصل یا مصنوعی بودن این تولیدات سخت‌تر می‌شود.
عکس‌هایی را که در این‌جا ملاحظه می‌کنید، یک عکاس فرانسوی در سال ۱۹۱۲ میلادی ثبت کرده است.
در اینجا عکس‌هایی از دورۀ قاجار را ملاحظه می‌کنید که افرادی عادی را در فعالیت‌های روزمره‌شان به تصویر کشیده‌اند.
عکسی قدیمی از حضور سربازان اشغالگر ارتش سرخ شوروی در شهر قزوین در سال ۱۳۲۰ را در ادامه خواهید دید.
تصاویری تکان دهنده از وضعیت شهر و مردم بوئین زهرا بعد از زلزله مهیب ۷.۲ ریشتری در سال ۱۳۴۱ را مشاهده می‌کنید.
این عکس‌های تاریخی واقعۀ تحصن مشروطه‌خواهان در سفارت بریتانیا را نشان می‌دهند که در تیر و مرداد سال ۱۲۸۵ شمسی اتفاق افتاد.
مراسم چهلم امیرحسین شیرچی، بازیکن جوانی که در زمین فوتبال جان خود را از دست داد، برگزار شد.
هولتسر در بازگشت عکس‌ها و یادداشت‌های خود از سفر به ایران را در قالب کتابی با عنوان "پرواز بر فراز ایران" به چاپ رساند.
پرنس چارلز در سفر به شهر زلزله زده بم با عبور از ویرانه‌های ناشی از زمین لرزه با شهروندان ساکن دیدار و صحبت کرد. نزدیک به بیست سال پس از سفر پرنس چارلز به تهران و بم اینک او شاه بریتانیا و کشور‌های مشترک المنافع شده است.
تاج‌السلطنه چهرۀ متفاوتی در میان زنان دربار قاجار است. او در خاطرات خود انتقادات زیادی را متوجه شیوۀ حکومت شاهان قاجار و به ویژه مظفرالدین شاه کرده است.
اونتادور التیمت در سال ۲۰۲۱ به عنوان آخرین نسخه این ابرخودرو معرفی شد. این خودرو دارای یک موتور ۶.۵ لیتری V ۱۲ با قدرت ۷۶۹ اسب بخار در ۸۵۰۰ دور در دقیقه و ۷۱۹ نیوتون‌متر گشتاور است. وزن این خودرو ۱۵۴۹ کیلوگرم است. شتاب صفر تا صد این مدل کمتر از ۲.۸ ثانیه است.
زندگی فاطمه سلطان انیس‌الدوله مسیر عجیب و دراماتیکی را طی کرده است؛ دختر یتیمی که در لواسان چوپانی می‌کرد، به قدرتمندترین و محبوب‌ترین زن دربار ایران تبدیل شد و نهایتا با فاصله کمی از قتل ناصرالدین شاه از دنیا رفت.
ظاهرشاه سعی کرد تا اصلاحاتی را در زمینۀ توسعۀ زیرساخت‌ها انجام بدهد، اما تاثیر این اصلاحات، به‌ویژه در خارج از پایتخت، بسیار اندک و نامحسوس بود. با این‌حال صِرف وجود ثبات و آرامش در افغانستان را می‌شود دستاوردی برای حکومت ظاهرشاه به حساب آورد.
در اینجا تصاویری بزرگنمایی‌شده و حیرت‌انگیز از انواع مختلف مورچه‌ها را ملاحظه می‌کنید؛ عکس‌هایی که این جانوران کوچک را به موجوداتی هیولاوار شبیه کرده‌اند.
هفته گذشته یک رکورد شکنی بزرگ و جذاب در ورزش ایران رخ داد.
«پاتریک تیلور» (Patrick Taylor)، رئیس بخش رادار «رصدخانه گرین بانک» (GBO) و «رصدخانه ملی رادیو اخترشناسی آمریکا» (NRAO) گفت: بسیار شگفت‌انگیز است که ما با مصرف انرژی کمتری نسبت به یک وسیله خانگی معمولی توانسته‌ایم این عکس‌ها را بگیریم.
ترکیب‌بندیِ زیبای تصاویر ادگرتون باعث شد که این تصاویر بار‌ها در مجلات و روزنامه‌های سراسر جهان منتشر شوند و بیش از ۱۰۰ عکس در موزه هنرِ اسمیت‌سونین در آمریکا نگه‌داری می‌شوند. اما ادگرتون به دنبالِ لقب و عنوان بیش‌تر نبود.
عکس‌هایی که در اینجا ملاحظه می‌کنید، اولین ساعات ورود مهاجران اروپایی به آمریکا در ابتدای قرن بیستم را نشان می‌دهند؛ مهاجرانی که با رویای فرار از فقر با سختی از اقیانوس اطلس گذشته بودند.
کاری از دست مرد ۳۷ ساله کروات در مقابل رقص پا، شوت و پاس‌های هم‌نوع او در آرژانتین برنیامد تا او با گریه زمین لوسیل را ترک کند.
مأموران یگان ویژه در کنار همه مأموریت های ریز و درشت خود این شبها در وقت استراحت غذای خود را با کودکان کار تقسیم می کنند اما رسانه های معاند این تصاویر را به شما نشان نمی دهند.
عکس‌هایی از هتل تیم ملی فوتبال در اتریش

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ