ستاره سابق آلمان در جام جهانی اظهارات تندی علیه کریس رونالدو مطرح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موفقیت عظیم وی‌چت در چین ایلان ماسک را شدیداً تحت تأثیر قرار داده است و او می‌خواهد ایکس را شبیه به آن کند.
پاتریس اورا توضیح می‌دهد که چرا زیدان به عنوان یک مربی هم در فوتبال هم موفق است.
روز هفدهم دسامبر سال ۱۹۰۳، برادران رایت بالآخره موفق شدند. بعد از بیش‌از ۴ سال تلاش و ده‌ها سال مشقت و زحمتی که سایر آچاربه‌دست‌های جاه‌طلب برای‌شان ایجاد کرده بودند، اورویل و ویلبر توانستند با پرواز به مدت ۵۹ ثانیه در ارتفاع ۸۰۰ فوتی در کارولینای شمالی، نخستین پرواز با پرنده رایت را محقق کنند.
عربستان سعودی به روشنی یک کشور مهم در منطقه‌ی خاورمیانه است. آمریکایی‌ها هم باید روابط گسترده‌ای با آن داشته باشند و راه‌هایی برای همکاری با این کشور در مورد موضوعات خاصی که در آن منافع دو کشور همپوشانی دارد؛ پیدا کنند. اما هیچ دلیلی وجود ندارد که آمریکا در نزاع‌های منطقه‌ای به صورت خودکار یا نیمه خودکار در کنار سعودی‌ها باشد. آمریکا هیچ ارزش سیاسی مشترکی با عربستان سعودی ندارد.
مگر نمی‌گویند که پرسپولیس در خارج از زمین برنده می‌شود؟ مگر اعتقاد ندارند فلان وزیر و وکیل و... حتی برای این تیم گل (‍!) می‌زنند؟ پس چرا هر سال دنبال ستاره‌های این تیم هستند و اتفاقا با کمک از بازیکنان سابق پرسپولیس در پی موفقیت می‌گردند؟
پیاده‌روی فضایی فضانوردان روس که با هدف جابه‌جایی یک هوابند آزمایشی برنامه‌ریزی شده بود، با موفقیت به پایان رسید.
افرادی که گزارش می‌دهند احساس هدف دارند رضایت بیشتری در کار، موفقیت مالی و رضایت کلی از زندگی نشان داده اند. هدف با احساس قوی‌تر هویت و بهبود سلامت روان مرتبط است.
بزرگان فوتبال اروپا و تعدادی از فاتحین سابق لیگ قهرمانان اروپا شانس زیادی برای موفقیت ناپولی در چمپیونزلیگ قائل‌اند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال در هفته‌های اخیر به بلوغ تاکتیکی رسیده، گفت: هم سرمربی تیم شرایط بهتری نسبت به گذشته پیدا کرده و هم نیمکت‌نشینانی که استقلال دارد به کمک تیم آمده‌اند.
مردان سیگما به فضای خصوصی بسیاری نیاز دارند تا هدفشان در یادگیری و موفقیت را تحقق بخشند. آن‌ها ممکن است به یکباره تغییر بزرگی کنند و به کسی اجازه نمی‌دهند سد راهشان شود.
به احتمال زیاد این بزرگترین و قدرتمندترین موسسات و نهاد‌ها خواهند بود که از هرگونه تکنیک لابی‌گری مبتنی بر هوش مصنوعی با بیش‌ترین میزان و احتمال موفقیت به نفع خود استفاده خواهند کرد.
مدیر اجرایی آئودی توضیح داد که چرا امیدوار است در فرمول یک موفق خواهند شد.
رونالدو درباره حضور در فوتبال آسیا گفت: من در فوتبال اروپا همه موفقیت‌ها را به دست آوردم و اکنون نوبت چالش در آسیا است و به دنبال موفقیت در فوتبال آسیا هستم. خودم و خانواده‌ام از شور و هیجان زیادی برخوردار هستیم و همه چیز اینجا خوب است.
سطح زندگی در فقیرترین کشور‌های جهان، با نرخ‌های رشد جاری که دارند، سرانجام به آمریکا خواهد رسید‌اما به حدود ۷۰۰ سال‌زمان نیاز دارد، اما اگر بتوانیم علل جهش اقتصادی کره‌جنوبی را شناسایی کنیم، خواهیم توانست چنین معجزه‌ای را به امری عادی تبدیل کنیم و شاهد کشور‌های بیشتری باشیم که طی چند دهه و نه چند قرن همانند کره‌جنوبی خودشان را همپای کشور‌های توسعه یافته کنند.
اگر هدف از تعیین سقف قیمت قطع سرمایه‌هایی بوده که روسیه برای راه اندازی ماشین جنگی‌اش از آن استفاده می‌کند محاسبه اشتباهی در مورد قیمت صورت گرفته است. قفل کردن قیمت فعلی نفت روسیه فشار زیادی بر کرملین وارد نخواهد کرد. حتی اگر با موفقیت اجرا شود ممکن است تاثیر مادی بر توانایی روسیه برای راه اندازی جنگ نداشته باشد.
وزیر صمت گفت: به عنوان یک کارشناس می‌گویم که چرا نباید از پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی ایرانی استفاده کنیم؟ در همه زمینه‌ها به موفقیت رسیدیم و در این حوزه هم می‌توانیم به موفقیت برسیم.
کریستوف گالته سرمربی پاریسن ژرمن معتقد است موفقیت در جام جهانی نمی‌تواند تعیین کننده آینده شغلی او در این باشگاه باشد.
یک رسانه عرب زبان با اشاره به عدم موفقیت فراخوان تظاهرات در مصر در روز جمعه یازده نوامبر جاری به بررسی دیدگاه حامیان دولت مصر و مخالفان آن پرداخته است.
یک رسانه عرب زبان با اشاره به عدم موفقیت فراخوان تظاهرات در مصر در روز جمعه یازده نوامبر جاری به بررسی دیدگاه حامیان دولت مصر و مخالفان آن پرداخته است.
یک رسانه عرب زبان با اشاره به عدم موفقیت فراخوان تظاهرات در مصر در روز جمعه یازده نوامبر جاری به بررسی دیدگاه حامیان دولت مصر و مخالفان آن پرداخته است.
کارلوس هنوز نیامده، دعوا و دودستگی در فضای فوتبال و ورزش ایران شکل گرفته است. موافقان کی‌روش او را تنها راه موفقیت تیم ملی در جام جهانی می‌دانند و مخالفانش می‌گویند او آزمونش را پس داده و آزمودن دوباره‌اش خطاست. گو اینکه این موضوع تمام ماجرا نیست. به‌راستی چه کسی می‌خواهد کارلوس به ایران بیاید و چه کسی از حضور کی‌روش در ایران واهمه دارد؟
تمرینات ساپینتو برای استقلالی ها سخت و طاقت فرساست؛ چرا که او خوب می داند کار سختی را در جمع آبی ها پیش رو دارد.
بنابر اعلام سازمان فضایی ایرانی به دلیل درصد بسیار بالای موفقیت پرتابگر سایوز، پرتاب ماهواره خیام به کشور روسیه واگذار شده است.
واعظ آشتیانی گفت: از اصلاح‌طلبان می‌پرسم چرا از موفقیت‌های دولت ناراحت می‌شوید؟ آیا به فکر منافع ملی هستید یا به فکر آنکه مبادا جبهه اصلاحات به تاریخ بپیوندد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ