یک رسانه عرب زبان با اشاره به عدم موفقیت فراخوان تظاهرات در مصر در روز جمعه یازده نوامبر جاری به بررسی دیدگاه حامیان دولت مصر و مخالفان آن پرداخته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افزایش دما مصرف روزانه آب شهر تهران به رکورد بی سابقه سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون لیتر در شبانه‌روز رساند که گویای نقطه هشدار برای پایتخت نشینان است.
آمار مرتبط با میزان تأمین برق صنایع در خرداد ماه سال جاری نشان می‌دهد که به طور کلی میزان تأمین برق صنایع کشور نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد افزایش یافته که فولادی ها در صدر قرار دارند.
استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان با رشد ۵۴ درصدی مصرف نسبت به مدت مشابه سال گذشته در صدر استان های با مصرف زیاد برق قرار دارند.
یک جستجوی ساده اینترنتی صد‌ها سایت را می‌آورد که به دروغ از دورانی در گرند کنیون صحبت می‌کنند که اهرام و طراحی‌های هیروگلیف مصری در آن‌ها پیدا شده است.
در پی حادثه امنیتی امروز در مرز مصر و اراضی اشغالی، فرمانده منطقه جنوب ارتش رژیم صهیونیستی طرف مصری را به تحقیقات جدی در خصوص این حادثه تهدید کرد.
معاون مدیر عامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران مهمترین دلیل افزایش مصرف بنزین وجود خودروهای غیر استاندارد دانست و گفت:خودرو های موجود در کشور ۲.۵ برابراستاندارد جهانی مصرف دارند.
دیدار دو تیم المصری و حرس الحدود در هفته بیست و چهارم لیگ برتر مصر با بازگشت فناوری کمک داور ویدیویی به این رقابت‌ها همراه بود.
با وجود برخی تکذیب ها، اما رسانه هایی مانند فورفورتو و فوت مرکاتو از جدایی محمد صلاح خبر می دهند.
براتی گفت: شهروندان با صرفه جویی ۱۰ تا ۱۵ درصدی در مصرف آب در روزهای پایانی سال ما را همراهی کنند تا با مشگل قطعی آب مواجه نشویم.
سخنگوی صنعت برق گفت: مصرف سوخت نیروگاه‌ها در تابستان یک و نیم برابر فصل زمستان است به طوری که مصرف فعلی ۱۹۵ میلیون لیتر است در صورتی که این عدد در تابستان به ۳۰۰ میلیون متر مکعب می رسد.
سخنگوی صنعت برق گفت : مصرف سوخت نیروگاه‌ها در تابستان یک و نیم برابر فصل زمستان است به طوری که مصرف فعلی ۱۹۵ میلیون لیتر است در صورتی که این عدد در تابستان به ۳۰۰ میلیون متر مکعب می رسد.
معاونت کنترل آفات سازمان حفظ نباتات کشور مصرف فرآورده های غیر مجاز هورمون های فاقد مصوبه هیئت نظارت بر سموم و مجوزهای لازم از این سازمان را ممنوع اعلام کرد.
بریدن گوشه‌ها، کوچک کردن بخش‌ها، اختراع جایگزین‌ها؛ خانواده‌های مصری در میانه افزایش بی سابقه قیمت‌ها در زمستان سال جاری با مشاهده محدودیت‌ها خلاقیت شان را برای برآورده ساختن نیاز‌های تغذیه‌ای اعضای خانواده شان به کار می‌گیرند.
مصری ها سال ۲۰۲۳ را در حالی آغاز کردند که وزارت بازرگانی این کشور تصمیم به افزایش قیمت کالاهای اساسی گرفت.
رونالدو برای مصری‌ها خوردن پای مرغ تبلیغ کرد!
سخنگوی صنعت آب گفت: وضعیت آبی کشور نسبت مدت مشابه افزایش ۱۰ درصدی بارندگی را نشان می دهد.
منابع مصری از درگیری شدید میان نیروهای مصری و داعشی ها به دنبال تسلط تکفیری ها بر برخی مناطق در شهر القنطره در استان اسماعیلیه این کشور خبر دادند.
بزرگترین اشتباه در فوتبال مصر در چند وقت گذشته رفتن کارلوس کی روش بود. او توانایی بالایی داشت و می‌توانست فوتبال مصر را رو به جلو هدایت کند.
رکورد مصرف آب در روز جمعه ۲۲ مهرماه از نقطه اوج مصرف در تابستان نیز عبور کرد.
کارشناسان معتقدند، اهتمام ناکافی حکومت مصر به بخش صنعت و کشاورزی و مهیا نبودن فضای امن سرمایه‌گذاری ریشه بحران اقتصادی این کشور است.
برگ‌های مولوخیا با کمک موثر به کاهش فشار خون، خطر ابتلا به فشار خون را کاهش می‌دهد. این گیاه سرشار از پتاسیم است و از آن جایی که پتاسیم به عنوان یک گشاد کننده عروق شناخته می‌شود، به شل شدن رگ‌ها کمک می‌کند. این خاصیت پتاسیم به بهبود اکسیژن رسانی و کاهش فشار‌های قلبی عروقی کمک می‌کند.
«عبدالفتاح السیسی» از تلاش طرف های عراقی برای توقف تنش ها و خشونت که منجر به کنترل سریع بحران در این کشور شد، قدردانی کرد.
اتیوپی درحال بهره برداری از بزرگترین سد بر روی رود نیل است که تهدیدی قریب‌الوقوع برای مصر، دولت، تاریخ و تمدن آن به شمار می‌رود، البته براساس اسناد تاریخی این نخستین سابقه اقدامات حبشه نیست.
اسقاط هر خودروی فرسوده در شرایط فعلی سبب کاهش مصرف ۲۰۰۰ لیتر بنزین در سال می‌شود. ارزش صادراتی این میزان بنزین بیش از ۱۸۰۰ دلار معادل با ۵۴ میلیون تومان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ