به احتمال زیاد این بزرگترین و قدرتمندترین موسسات و نهاد‌ها خواهند بود که از هرگونه تکنیک لابی‌گری مبتنی بر هوش مصنوعی با بیش‌ترین میزان و احتمال موفقیت به نفع خود استفاده خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بمباران ناگازاکی و هیروشیما به عنوان تنها بمباران اتمی تاریخ، آمریکا را رسوا ساخته‌است؛ کشوری با ۷۵۰ پایگاه نظامی و ۳۳۶ آزمایشگاه بیولوژیک که نامتعارف‌ترین تسلیحاتش در اوکراین آزمایش می‌کند.
با خوردن فلفل، لب‌هایت می‌سوزد، زبانت آتش می‌گیرد و غشا‌های مخاطی که از ریه‌ها در برابر تهدید محافظت می‌کنند، آبریزش بینی شما را تحریک می‌کنند. با خوردن فلفل، رگ‌های خونی منبسط می‌شوند و بدن شما احساس می‌کند که در حال آتش گرفتن است بنابراین برای کمک به خنک شدن بدن، تعریق آغاز می‌شود.
بررسی آمار‌ها حاکی از آن است که برداشت زیاد محصول در روسیه موجب رشد صادرات تا حدود ۵۰ میلیون تن در سال بازاریابی جاری می‌شود. از طرفی انفجار سد کاخوفکا علاوه بر تاثیرگذاری منفی بر میزان تولید محصولات کشاورزی در این کشور، نگرانی در خصوص مسائل ژئوپلیتیک را نیز افزایش داده است؛ چرا که تشدید اختلاف بین روسیه و اوکراین احتمال تمدید قرارداد موسوم به اودسا را کاهش می‌دهد.
اسب‌ها در حالت ایستاده به خواب می‌روند تا میان نیاز خود به خواب و تهدید همیشگی شکارچیان تعادل برقرار کنند.
نتایج پژوهشی تازه که در مقاله ای علمی منتشر شده اشاره می کند که "ترس" و "تهدید" می توانند مدارهای عصبی قشر مغز که کارکردشان برای کنترل کنش می باشد را مسدود کنند و این امر منجر به بی حرکتی غیر ارادی می شود.
رخداد ناخوشایند و تکراری میدان گمرک، شاید تنها بازگو کردن یکی از خطرات موجود در پایتخت باشد، اما در درون ما را به این سمت سوق داد که برای هفته جاری به این موضوع بپردازیم که چه تهدیداتی در کمین تهران و ساکنان پایتخت است؟ موضوعی که شاید روایت جذاب‌تر و شفاف‌تر آن این باشد: «چرا تهران شهر خطرناکی است؟
مروری بر شاخص‌ترین نگرانی‌های کارشناسان در مورد توسعه سریع و شتاب‌زده هوش مصنوعی و تهدیدات بالقوه این فناوری، نشان می دهد که عواقب این فناوری اعتماد، اخلاق و دموکراسی را نشانه می گیرد.
نگران‌کننده‌ترین و عمیق‌ترین تهدید نهفته در مراسم ۲۲ بهمن امسال این است که چنین پنداشته شود دیگر نیاز به افق‌گشایی و اصلاح امور نیست. چرا که مطالبه‌هایی که تحت عنوان اعتراض مطرح می‌شدند، همه‌گی ساختگی و توطئه دشمنان بوده است. ملت واقعی آن‌هایی بوده و هستند که در روز ۲۲ بهمن در خیابان‌ها شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر دادند. آن‌های دیگر فریب‌خورده، ملحد و یا دست نشانده گروهک‌ها هستند. چنین تصوری از هم اکنون می‌تواند ناقوس بحران‌های فراگیر در آینده را به صدا در آورده و زمینه تشدید هر چه بیشتر بی‌نظمی‌ها در داخل باشد
مرور عملکرد نتانیاهو دربیش از ۱۲ سال زمامداری قدرت در رژیم صهیونیستی بیانگر آن است که در دوره جدید حکمرانی وی قرار است فلسطینیان بیشتری قربانی سیاست های وی بشوند.
ذهن انسان طوری تکامل پیدا کرده است که از جسم ما محافظت کند و ما را زنده نگه دارد و سه سامانه‌ی هشداردهنده برای رویارویی با خطرات جدید دارد. یکی از آن‌ها دستگاه عصبی سمپاتیک است که واکنش جنگ یا گریز را کنترل می‌کند و دیگری دستگاه لیمبیک که در واکنش به تهدید، احساسات را فعال می‌کند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
«آن‌ها انتظار دارند که امثال زیدآبادی تکلیف خودش را روشن کند. اگر با برانداز‌ها نیست، پس دشمن آن‌ها است. اهمیتی ندارد که چرا امثال زیدآبادی با آن‌ها همراهی نمی‌کند و چقدر استدلالش منطقی است، چقدر به خاطر فعالیت‌های سیاسی در زندان بود و سختی کشیده و هزینه پرداخت کرده است. برایشان صرفاً این مهم است که زیدآبادی با آن‌ها نیست و شعار برندازی نمی‌گوید. پس باید با تمام توان او را تهدید و تخریب و تحقیر کنند. مشابه این مسئله را در سال ۵۷-۵۶ هم داشتیم. آقای بازرگان و به طور کلی نهضت آزادی معتقد بودند که به جای براندازی، خواهان اصلاح و آزادی زندانیان سیاسی و... باشیم.»
تهدید تجاوز چین به بروز انقلابی آرام در توکیو انجامیده و مقام‌های ژاپنی را برای مقابله با تحت فشار قرار گرفتن آماده می‌سازد.
شرق نوشت: نه تنها خزعلی تصمیمی برای ترک مسند خود ندارد که مصرانه می‌خواهد از زندگی خارج از کشور فرزندش دفاع کند البته اینکه رئیس‌جمهور چرا برای اجرای دستور صریح خود مصر نیست هم جای سؤال دارد!
ترس یک احساس باستانی است و داستان‌های ترسناک در تاریخ بشر ریشه دوانده‌اند. در جوامع اولیه، از داستان‌های ترسناک برای آموزش به کودکان در مورد خطراتی که ممکن بود آن‌ها را تهدید کند، مانند گرگ‌ها و سایر شکارچیان استفاده می‌شد. امروزه سینما دریچه‌ای به سوی ترس‌های جمعی جامعه است.
در حالی که سن معمولی برای نزدیک بینی بینی کودکان هشت تا ۱۲ سالگی است کودکان در سنین پایین‌تر نزدیک بین می‌شوند. هر چه کودک زودتر به نزدیک بینی مبتلا شود احتمال این که در بزرگسالی به نزدیک بینی شدید مبتلا شود افزایش می‌یابد که در نهایت می‌تواند بینایی او را تهدید کند.
اردوغان ادامه داد: جزایری وجود دارد که کنترل آن در دست یونان است و در آن پایگاه نظامی احداث کرده‌اند، اگر تهدیدات غیر قانونی آتن علیه ما ادامه پیدا کند، [ما اقدامی خواهیم کرد]؛ چرا که صبر ما نیز حد و اندازه‌ای دارد.
مهدی علی نژاد بعد از قرار نگرفتن نامش میان کاندیداهای ریاست کمیته ملی المپیک، در نامه ای به صالحی امیری اعتراض کرد.
زن در صورتی که بتواند اثبات نماید عدم تمکین وی به خاطر سوء رفتار و سوء معاشرت شوهرش است مانند ضرب و جرح، اعتیاد شدید، مصرف بیش از حد الکل، توهین، تهدید دادخواست تمکین شوهر رد می‌شود.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
آنها نیز با جان و دل این شهادت را – که خواست معشوقشان (خداوند) بود- پذیرفتند. ظاهراً در همین موضوع انار یا انگور خوردن امام هشتم است که حضرت پس از نپذیرفتن خوردن میوه مسموم، از طرف مأمون تهدید شد که: «اگر نخوری، تو را میکشم.»
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
قبول قطعنامه از طرف امام، به خاطر فهرست مشکلاتی بود که مسؤولین آن روزِ امورِ اقتصادی کشورْ مقابلِ رویِ او گذاشتند و نشان دادند که کشور نمی‌کِشد و نمی‌تواند جنگ را با این همه هزینه، ادامه دهد... پذیرش قطعنامه، به خاطر ترس نبود؛ به خاطر هجوم دشمن نبود؛ به خاطر تهدید امریکا نبود؛ به‌خاطر این نبود که امریکا ممکن است در امر جنگ دخالت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ