تمرینات ساپینتو برای استقلالی ها سخت و طاقت فرساست؛ چرا که او خوب می داند کار سختی را در جمع آبی ها پیش رو دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، بعد از شکست تیمش مقابل وستهم گفت آبی‌ها در نیمه اول عالی بودند ولی بعد از پنالتی‌ای که از دست دادند از نظر ذهنی شکست را پذیرفتند.
بر خلاف شایعات درباره توافق پی‌اس‌جی با رندال کولو موآنی، مدیر ورزشی آینتراخت فرانکفورت گفت این باشگاه مهاجم فرانسوی‌اش را به پاری سن ژرمن واگذار نمی‌کند.
دکتر اسماعیل للـه گانی، مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن 27 مرداد ماه سالروز تاسیس این بانک را تبریک گفت.
صادق درودگر می‌گوید باشگاه پرسپولیس مشکلی بابت پیوستن عبدی به نساجی ندارد اما خود این بازیکن با تراکتور قرارداد بسته است.
رسمی: پیام خداحافظی ساپینتو با استقلال
هواداران پرسپولیس از سرمربی استقلال خاطره خوبی دارند و به همین خاطر دلشان می‌خواهد ریکاردو ساپینتو همچنان سمت خود را حفظ کند.
هواداران پرسپولیس از سرمربی استقلال خاطره خوبی دارند و به همین خاطر دلشان می‌خواهد ریکاردو ساپینتو همچنان سمت خود را حفظ کند.
بیرانوند در مورد اینکه گفته می شود در زمان زدن پنالتی مسعود شجاعی از دروازه بیرون آمده گفت: نه! صحنه را ندیدم. شجاعی گفت پایت جلو آمده. اگر پایم جلوتر آمده بود آقا مسعود یک بار دیگر پنالتی بزند!
طرح هواداران استقلال روی سکوها، تکلیف نیمکت این تیم برای فصل بعد را مسجل کرد.
مهدی فنونی‌زاده معتقد است در شهرآورد تهران، پرسپولیس استقلال را شکست نداد بلکه این پیام حیدری بود که تیم ساپینتو را برد.
مهاجم بوشهری استقلال استوری جدیدی در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد.
ساپینتو: با پیام رفیقم، پرتغالی حرف نزدم که فحش بدهم
سرمربی استقلال در گفتگو با رسانه رسمی این باشگاه، شایعات توهین به پیام حیدری و تیم داوری دربی پایتخت را تکذیب کرد.
در جریان نیمه اول دربی ۱۰۰، سرمربیان استقلال و پرسپولیس اعتراض‌های زیادی به قضاوت پیام حیدری و کمک‌هایش داشتند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال پیامی را خطاب به هواداران این تیم منتشر کرد.
کمتر کسی انتظار انتقاد ساپینتو از مشکلات مالی استقلال پس از پیروزی بزرگ برابر فولاد را داشت، ولی این اتفاق در نشست خبری بعد از بازی رخ داد.
بخش کوتاهی از گفتگوی مطبوعاتی روز گذشته ریکاردو ساپینتو پیش از بازی مس رفسنجان، نکات قابل توجهی در خود داشت.
سرمربی پرتغالی استقلال، عصر امروز در یک استوری اینستاگرامی به حمایت از تیم ملی فوتبال کشورش پرداخت.
ریکاردو ساپینتو از باشگاه خواسته خبر مربوط به جدایی بازیکنان را رد کند و اینکه او هیچ بازیکنی را در لیست فروش تیم قرار نداده و با این بازیکنان به کار ادامه خواهد داد.
ارسلان بیرون از تیم بود و قهرمان تیم شد. این فوتبال است. نباید خسته شوی. این پیام من برای همه بازیکنان است. اگر تسلیم شوی، انتخابی برای سرمربی نخواهی بود. ارسلان کار کرد و او را به تیم برگرداندم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از قهرمانی تیمش در سوپرجام فوتبال ایران گفت: به بازیکنانم گفته بودم که تاریخ ساز خواهند شد.
به نظر می رسد داوران روی حرکات ساپینتو در کنار خط بی اندازه حساس شده اند و هر اعتراض او را با یک کارت زرد مدیریت می کنند، اتفاقی که دیروز در بازی با هوادار هم رخ داد.
حلقه‌ای که بازیکنان استقلال دور ساپینتو زدند حتی اجازه نداد او آرزوی خود را نیز به صورت کامل انجام بدهد و موقع فوت کردن شمع‌ها هم با انگشت‌های آغشته به کیک مواجه شد که تکه‌های خامه را روی صورتش می‌زدند!
ریکاردو ساپینتو پس از دربی امیدها گفت‌وگوی کوتاهی با خبرنگاران داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ