دروازه‌بان 35 ساله فرانسه بهترین نمایش ممکن را در بازی نیمه نهایی مقابل مراکش انجام داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فینال لیگ اروپای فصل ۲۳-۲۰۲۲ شب گذشته بین دو تیم رم ایتالیا و سویا ایتالیا برگزار شد و در نهایت با قهرمانی هفتم سویا همراه بود. رم و ژوزه مورینیو که در اخرین گام دستشان از جام کوتاه ماند، پس از پایان بازی به شدت ناراحت و عصبی بودند. مورینیو باور داشت که اگر آنتونی تیلور (داور بازی) یک قضاوت عادلانه به اجرا می‌گذاشت، جام به تیم او می‌رسید. سرمربی رم پس از پایان بازی به صورت علنی تیلور را تحت هجمه انتقادات خودش قرار داد و این پایان کار نبود. زمانی که همه چیز به پایان رسید و تیلور قصد داشت وارد خودروی داوران شود، مورینیو را دید که در پارکینگ استادیوم پوشکاش آرنا در انتظارش ایستاده است.آقای خاص با فحاشی و الفاظ رکیک اینگونه از خجالت داور فینال لیگ اروپا برآمد.
ژوزه مورینیو در نشست خبری خود گفت پائولو دیبالا مصدوم است و به احتمال زیاد به فینال لیگ اروپا برابر سویا نخواهد رسید. او در این بین به تاتنهام هم کنایه زد.
تجربه نشان داده که استادیوم خانگی فامالیسائو برای مهدی طارمی خوش یمن است و او با به ثمر رساندن 2 گل، به صدر جدول گلزنان لیگ پرتغال صعود کرد.
آنتونیو کاسانو، ستاره سابق فوتبال ایتالیا، بار دیگر از ژوزه مورینیو به تندی انتقاد کرد و گفت او با خوش‌شانسی محض به فینال لیگ اروپا رسیده است.
اریک تن‌هاخ به سیتی و موفقیت های بزرگ این تیم توجهی ندارد و برای او فعلا کسب سهمیه لیگ قهرمانان اهمیت بیشتری دارد.
استفانو پیولی معتقد است اینتر آخرین پل برای رسیدن میلان به فینال است و تیمش توان شکست دادن هر تیمی را دارد. او در مورد آخرین وضعیت رافائل لیائو نیز حرف زد.
با اینکه به نظر می‌رسید رافائل واران، مدافع فرانسوی یونایتد، فصل را از دست داده است اما سرمربی او می‌گوید ستاره فرانسوی به فینال جام حذفی مقابل منچسترسیتی خواهد رسید.
رسانه‌های انگلیسی خبر داده‌اند که مصدومیت رافائل واران جدی‌تر از تصورات است و او تنها شانس رسیدن به فینال جام حذفی را خواهد داشت.
آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی رئال مادرید، در تمرین امروز رئال مادرید حضور نداشت اما او سعی دارد خودش را به ال‌کلاسیکو برساند و به حضور در آن بازی امیدوار است.
دیدیه دشان، مربی فرانسه، در مورد رسیدن بازوبند کاپیتانی به کیلیان امباپه و ناراحتی آنتوان گریزمان از این بابت صحبت کرد.
امیرقلعه نویی، در این سالها از نحوه رفتنش از تیم ملی گله مند بود، او اعتقاد داشت به او فرصت کمی داده شد.
آلوارو بنیتو، بازیکن سابق رئال مادرید و کارشناس کادناسر، معتقد است که اورلین شوامنی برای رسیدن به جایگاه کاسمیرو هنوز راه درازی در پیش دارد.
از ظاهر مهاجم استقلال در هنگام پیاده شدن از اتوبوس می‌شد فهمید که مدافعان سپاهان کار سختی برای کنترل او دارند.
ماریو گوتزه که هشت سال قبل جلوی رسیدن لیونل مسی به آرزویش را گرفت نیز لب به تحسین او گشوده است.
ناصر الخلیفی دوست دارد امشب فرانسه به خاطر امباپه قهرمان جهان شود ولی به خاطر لیونل مسی از قهرمانی آرژانتین نیز خوشحال خواهد شد. او می گوید کاش جام به هر دو بازیکن می رسید.
باشگاه بارسلونا از بابت حضور لیونل مسی در جام جهانی و رسیدن او به فینال رقابت‌ها پاداش دریافت می‌کند.
باشگاه بارسلونا از بابت حضور لیونل مسی در جام جهانی و رسیدن او به فینال رقابت‌ها پاداش دریافت می‌کند.
بی تردید لیونل اسکالونی در رسیدن آرژانتین به فینال جام جهانی نقش مهمی داشته اما نمی توان از کار درخشان کادر فنی او نگفت. شاید نقطه عطف آلبی‌سلسته روزی بود که مسی در اردوی آرژانتین تنبیه شد.
شماره ده تیم ملی برزیل درست از لحظه‌ای که نیاز به او بیش از پیش احساس خواهد شد، به جمع طلایی‌پوشان برگشت.
کی‌روش امروز با یک انتخاب در میانه زمین قصد دارد راه‌های حمله انگلیس را قبل از رسیدن به دفاع ببندد.
وکیل مدافع خانواده مهسا امینی گفت: والدین مهسا امینی از عاملان دستگیری مهسا از زمان رسیدن او به پلیس امنیت اخلاقی و سپس جریان تحقیقات و صحبت کردن با او، شکایت کردند.
آزادکار دسته سنگین وزن کشورمان معتقد است که یک لحظه غفلت در پای فینال او را از رسیدن به طلا بازداشت.
یونس امامی کشتی‌گیری که که در مسابقات قهرمانی جهان در بلگراد شایستگی صعود به فینال و کسب نشان طلا را داشت، با اشتباهات خودش دو بر دو به حریف آمریکایی باخت و به برنز رسید. او هنگام دریافت نشان برنز اشک ریخت و بسیار ناراحت بود
غلامرضا تختی با کسب سه مدال المپیک و چهار مدال جهانی، با هفت مدال، یکی از پرافتخارترین کشتی‌گیران تاریخ ایران است. او یک مدال طلا و دو نقره در المپیک دارد و دو طلا و دو نقره در بازی‌های جهانی. مجموع مدال‌های ارزشمندش به عدد هفت رسید. این عدد را حسن یزدانی سال پیش با برتری در فینال رقابت‌های قهرمانی جهان در نروژ به دست آورد. او حالا فقط به یک مدال دیگر نیاز دارد تا از جهان‌پهلوان غلامرضا تختی، در کشتی آزاد عبور کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ