با اینکه به نظر می‌رسید رافائل واران، مدافع فرانسوی یونایتد، فصل را از دست داده است اما سرمربی او می‌گوید ستاره فرانسوی به فینال جام حذفی مقابل منچسترسیتی خواهد رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ما نباید به دلخوشی‌های کوچک دل ببندیم. اگر می‌خواهیم در قطب اقتصادی منطقه‌ای جایی داشته باشیم، باید همکاری گسترده و همگرایی منطقه‌ای ایجاد کنیم؛ همانطور که اعراب با یکدیگر کار و سرمایه گذاری می‌کنند. در حال حاضر عراقی‌ها با شورای همکاری‌های خلیج فارس و به ویژه عربستان و امارات همین رفتار را دارند و سرمایه گذاری‌های چندمیلیارد دلاری در بصره و سایر شهر‌های مهم، جذب می‌کنند. ترکیه نیز رفتاری مشابه انجام داده است. سفر اخیر اردوغان به عربستان، امارات و کشور‌های عرب منطقه با همین هدف انجام شد و پیش بینی می‌شود سرمایه گذاری‌های ده‌ها میلیارد دلاری بین ترکیه و کشور‌های منطقه شکل بگیرد. دلخوشی ما به تعدادی سفر درست نیست. این سفر‌ها به لحاظ دیپلماتیک مثبت است، اما باید دستاورد اقتصادی نیز داشته باشند. تحقق همه این اهداف به عملکرد تیم دیپلماسی دولت سیزدهم بستگی دارد.
لوکا مودریچ از اینکه قرار است در بیشتر بازی‌های فصل نیمکت‌نشین باشد، چندان راضی نیست.
روزنامه اسپانیایی آ اس مدعی شد پاری سن ژرمن بعد از درخواست نیمار برای جدایی از این باشگاه قیمت مد نظرش برای واگذاری او را 150 میلیون یورو اعلام کرده است.
آنسو فاتی باور نمی کرد که ژاوی در پایان بازی با تاتنهام از احتمال فروش او حرف بزند.
اسپورت امروز نوشت که فرانک کسیه از رفتاری که در بارسلونا با او شده به شدت ناراحت است و حس می کند به او خیانت شده است.
هافبک ارومیه‌ای سپاهان بابت بی‌توجهی مسئولان این باشگاه گلایه خود را به شکل جالبی مطرح کرد.
در حالی که مربیان و کادر پزشکی پرسپولیس و تیم ملی در جریان کمر درد بیرو هستند و به این خاطر هم یحیی اصرار دارد که دروازه‌بان خارجی خوب برای رقابت با گلر اول تیمش به خدمت بگیرند.
ملی پوش ایرانی روستوف از مسئولان استان بوشهر بخاطر عدم حمایت از تیم‌های فوتبال گلایه کرد.
بسیاری از کشور‌های عضو ناتو بن والاس، وزیر دفاع انگلیس را گزینه مناسبی برای جانشینی ینس استولتنبرگ، دبیرکل کنونی ناتو می‌دانستند. والاس روز چهارشنبه تمایل خود را برای در دست گرفتن ریاست ناتو اعلام کرد، اگرچه بار‌ها گفته بود که "قرار نیست اکنون اتفاق بیفتد".
زلنسکی خواستار نقشه راه پیوستن کیف به ناتو قبل از اجلاس سران در ماه جولای در لیتوانی است.
عزیز فریسات می‌گوید اگر حمایت‌ها از استقلال ملاثانی بیشتر شود جای دوری نمی‌رود، چراکه دلخوشی مردم ملاثانی به فوتبال و همین تیم است.
دانیال گفت: ما با آرتین دوست بودیم، اما او رفتار‌هایی انجام می‌داد که همیشه به او حسادت می‌کردیم. ما دل خوشی از او نداشتیم. آخرین بار سر موضوع بچگانه‌ای با هم دعوا کردیم و او به ما فحاشی کرد. به همین خاطر من و باربد و مسعود با چاقو به جانش افتادیم.
تیم فوتبال اتحاد کلباء نتوانست از فرصت میزبانی در هفته ما قبل پایانی ادنوک لیگ امارات استفاده ببرد و برابر خورفکان متوقف شد.
مارتينز مونوئرا داور ال‌کلاسیکوی برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری خواهد بود؛ در حالی که رئال و بارسا دل خوشی از او ندارند.
حمایت چشمگیر هواداران استقلال از بازیکنان و کادر فنی این تیم، تنها دلخوشی آبی‌ها برای ادامه فصل است.
حال در شرایطی وزیر ارشاد خواهان اجرای کنسرت‌ها و رخدادهای هنری به صورت نامحدود و عادی شده که جامعه هنری در چهار دهه، مشارکت هنری آزاد و معمولی می‌خواست و شاید یکی از چندین دلخوشی و خواسته جوانانی که امروز معترض تعریف می‌شوند اجرا یا حضور آزادانه و بی‌دغدغه در همین رویدادهای هنری بود. چند نسل با آن خاطرات نه‌چندان خوشایند، طبیعی است که امروز نسبت به تن دادن به خواسته وزیر ارشاد اکراه داشته باشند .
نشریه «هیل» در گزارشی مدعی شد که مقامات آمریکایی قصد دارند با تصویب لایحه‌ای، روسیه را به دلیل عملیات نظامی در اوکراین، «دولت متجاوز» قلمداد کنند.
این روزها تمام دلخوشی قطری‌ها در جامی که میزبان آن هستند درخشش و پیروزی‌های مراکش است‌.
برخی از برزیلی‌ها چندان دل خوشی از نیمار ندارند، به دلیل اینکه او در انتخابات ریاست جمهوری از کاندیدای راست‌گرا حمایت می‌کرد.
الخاندرو گارناچو از اینکه لیونل اسکالونی او را به جای مهاجمان مصدوم آرژانتین دعوت نکرد، ناراحت است و این دلخوری را با لایک کردن یک توییت نشان داد.
بارسلونا در آخرین دیدارش در رقابت های این فصل چمپیونزلیگ با نتیجه 4-2 ویکتوریا پلژن را شکست داد.
نکته عجیب‌تر درباره سامان قدوس اینکه او چندان دل خوشی هم از کی‌روش ندارد. در عصر این مربی پرتغالی، کی‌روش زمان بسیار اندکی را از سامان بازی گرفت به طوری که وقتی کی‌روش از تیم ملی جدا شد، سامان ابراز خوشحالی کرد
سرمربی تیم پیکان تهران اعتقاد دارد مردم مسجدسلیمان دلخوشی دیگری جز فوتبال و تیم نفت ندارند.
بیشتر افرادی که در بدنه دولت حضور دارند، در کنار نزدیکان آنها، دل خوشی از حضور زنان در ورزشگاه ندارند و هر بار به بهانه مهیا‌نبودن زیرساخت، این مسئله را به زمان دیگری موکول می‌کنند. با این حال، هیچ‌کدام از همین افراد دولت هم حاضر به پاسخ‌گویی به چنین سؤالی نیستند که چطور برای اجرای برخی برنامه‌های غیرورزشی که خانواده‌ها کنار همدیگر در ورزشگاه آزادی نشسته و به صورت مختلط اجرای برنامه کردند، کسی نگران فراهم‌بودن زیرساخت ورزشگاه نبود!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ