ماریو گوتزه که هشت سال قبل جلوی رسیدن لیونل مسی به آرزویش را گرفت نیز لب به تحسین او گشوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهزاد درباره انگیزه‌اش به کارآگاهان گفت: من هرگز انگیزه‌ای برای قتل نداشتم دعوای من با شروین و ۲ نفر دیگر به نام آرش و فرید صرفاً به خاطر نشان دادن قدرت خودمان بود. نمی‌دانم چه شد که الکی به جان هم افتادیم. من ناخواسته با چاقویی که داشتم ضربه‌ای به او زدم. خودم هم زخمی شده بودم و وقتی دیدم او روی زمین افتاد و پلیس به معرکه رسیده است از ترس پا به فرار گذاشتم.
زن کلاهبردار با سکه های تقلبی سر طلافروشان را هم کلاه گذاشت!/ اعتراف عجیب برادر در قتل آتشین خواهرش/ قاتل نامرئی جان زوج مشهدی را گرفت/ سرقت پسر ۱۲ ساله گلستانی از مادرش/ سوخت قاچاق با بارنامه جعلی کشمش/ دفن جسد برادر در خانه مادری/ کیفرخواست سرقت حدی در مسیر دادگاه/ سلطه سیاه پسری بر همکلاسی‌اش
قاتل نامرئی جان زوج مشهدی را گرفت
قاتل نامرئی جان ۳ عضو یک خانواده را گرفت/ قتل مرد تنها توسط 2 برادر در خمین/ قتل مادر در یک قدمی بچه‌هایش/ با دستگیری ۴ سارق ، محموله میلیاردی سیم سرقتی لو رفت/ قتل زن دوم در رابطه سیاه پنهانی با دختر جوان/ ماجرای کودک ربایی ۶۰۰ میلیون تومانی!/ عجیب‌ترین شگرد برای پول بادآورده
قاتل نامرئی جان ۳ عضو یک خانواده را گرفت
استیون بوکت خم شد تا یک بچه گربه ۹ ماهه به نام هندریکس را نوازش کند، سپس چاقویی را از کوله پشتی‌اش برداشت و به او ضرباتی را وارد کرد. هندریکس گریخت و استوارت مونتگومری، صاحب هندریکس، او را در حالی که خونریزی شدیدی داشت نزد دامپزشک برد، اما هندریکس بر اثر جراحات وارده جان باخت. با توجه به این تصاویر، گزارشی مبنی بر حیوان‌آزاری به دفتر پلیس ارائه شد.
هشترود- دو شهروند در هشترود بر اثر نشت گاز مونوکسیدکربن جان باختند.
مهدی قایدی با تیزهوشی پیمان بابایی احتمالا پیروزی استقلال در دیدار برابر فولاد را قطعی کرد.
تبریز- فرمانده انتظامی شهرستان میانه از مرگ زن و شوهری بر اثرنشت گاز و استنشاق گاز دی اکسید کربن خبر داد.
رسانه‌ها و مقامات الجزیرای می‌گویند در ۴ هفته گذشته دست‌کم ۵۶ نفر بر اثر استنشاق مونوکسیدکربن جان خود را از دست داده‌اند.
مشهد ـ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد گفت: بر اثر گازگرفتگی با گاز مونوکسیدکربن یکی از همشهریان مشهدی جان خود را از دست داد.
سال ۱۳۹۶ امید ظفری قهرمان ووشو ایران در درگیری خیابانی به قتل رسید. ووشوکار تیم شهرداری بندرعباس در نهاوند کشته شد و در ادامه دادگاه برای قاتل او حکم قصاص صادر کرد.
تنها رضایت خداوند را در نظر گرفتیم. ما چه‌ کسی باشیم که بخواهیم جان یک نفر را بگیریم. یقین دارم روح برادرم نیز از این تصمیم شاد شده است.
قهرمان ووشوی ایران و آسیا به قاتل برادرش پای چوبه دار رضایت داد تا جان یک جوان را نجات دهد.
کاشمر ـ فرمانده انتظامی کاشمر از مرگ مرد۵۷ ساله بر اثر مسمومیت با گاز منواکسید کربن در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.
رئیس آموزش و پرورش بابل با اشاره به اینکه مشاجره دو نوجوان باعث درگیری فیزیکی می‌شود، گفت: قاتل با وارد کردن ضربه چاقو به کتف مقتول تا رسیدن به بیمارستان در دم جان باخت.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با حضور ماموران انتظامی در محل وقوع و بررسی‌های صورت گرفته مشاهده شد فردی با «ولی نارویی» حدوداً ۸۳ ساله از ریش سفیدان و موذن مسجد روستا توسط تبعه افغانی با پایه آهنی میکروفن مسجد از ناحیه سر دچار ضربه شده و با توجه به شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از فوت مادر و فرزندی بر اثر نشت گاز مونوکسید کربن در بستان آباد خبر داد.
سبزوار ـ مسئول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی سبزوار گفت: قاتل خاموش جان مادر جوان سبزواری به همراه ۲ فرزند پسر و دخترش که حدود هفت و ۱۱ سال سن داشتند را گرفت.
سبزوار ـ مسئول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی سبزوار گفت: قاتل خاموش جان مادر جوان سبزواری به همراه ۲ فرزند پسر و دخترش که حدود هفت و ۱۱ سال سن داشتند را گرفت.
گفتگو با افراد، گروه‌ها، جریانات سیاسی که به قول جناب اژه‌ای ابهام و سؤال و انتقادی دارند، اقدام شایسته و بایسته‌ای است، ولی در حالی که مشتی آشوبگر قاتل و مزدور، دست تعرض به جان و مال و ناموس مردم گشوده‌اند و غیر از تخریب و آتش‌سوزی و کشتار و جنایت در قاموسشان نیست، سخن از گفتگو به میان آوردن، دقیقاً مانند آن است که در هنگامه غروب عاشورا و فاجعه‌ای که حرامیان با قتل عام آل‌الله پدید آورده‌اند، کسانی نگران گُم شدن خنجر شمر ملعون باشند!
میانه- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از فوت دو زن ۳۱ساله و ۱۶ ساله کندوانی بر اثر نشت گاز مونوکسید کربن خبر داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری مرد کرو لال هنگام ربودن دختر ۶ ساله/ بازداشت قاتل عبدالباقی/ سرگذشت تلخ دختر ۱۳ ساله!/ گاز چاه جان ۴ کارگر را گرفت/ اعترافات وحشتناک زنی که بهار ۳ ساله را کشت/ پایان خونین فرار با پراید سرقتی/ دستبرد ۲۰ هزار دلاری با قهوه ترک!/ اعتراف عامل شلیک در بزم شبانه
مرد افغان که سال‌ها قبل در جریان یک درگیری در افغانستان دست به جنایت زده و زندانی بود، پس از ورود طالبان موفق به فرار از زندان شد و به ایران گریخت تا یکی از هولناک‌ترین جنایات سال را در رفسنجان رقم بزند. او به گمان اینکه همشهریانش قصد دارند او را تحویل پلیس افغانستان بدهند جان ۶ افغان و ۴ ایرانی را با ضربات چاقو گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ