از ظاهر مهاجم استقلال در هنگام پیاده شدن از اتوبوس می‌شد فهمید که مدافعان سپاهان کار سختی برای کنترل او دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان فولاد علی‌رغم ناراحتی زیاد از شکست اما اتفاقات بازی را از دل هافبک صنعت در آورد.
تیم فوتبال گل‌گهر پس از کسب یک پیروزی پرگل و روحیه بخش آماده دومین بازی خود می‌شود.
پیکان در نخستین بازی فصل امتیاز ارزشمندی در خانه نساجی به دست آورد.
جانشین فرمانده کل فراجا گفت: امنیت مردم خط قرمز ما است؛ فرقی ندارد در کجای کشور باشد هر کس که عزت و عفت مردم را هدف گرفته باشد با آنان برخورد می‌شود.
فرمانده انتظامی یگان امداد تهران بزرگ در دیدار با فرمانده پایگاه‌های بسیج و بسیجیان شمال تهران گفت: تعامل بسیج و نیروی انتظامی آرامش و امنیت را برای مردم به ارمغان می‌آورد.
مارکا رقم شگفت انگیز 400 میلیون یورو را برای انتقال احتمالی کیلیان امباپه تعیین کرد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: آرامش مردم، حفظ منافع ملی و افزایش قدرت بازدارندگی کشورمان خط قرمز نیروهای مسلح است.
خوزه لوئیس مندیلیبار، مربی سویا، به بازیکنانش گوشزد کرد که رمز پیروزی برابر یووه، صبوری، آرامش و دقت در زدن ضربات نهایی است.
شاهرود- معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود بابیان اینکه ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح امنیت و آرامش را به مردم هدیه کرده است، گفت: این خدمات همچنان با پشتیبانی ملت از ارتش ادامه دارد.
شاهرود- معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود بابیان اینکه ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح امنیت و آرامش را به مردم هدیه کرده است، گفت: این خدمات همچنان با پشتیبانی ملت از ارتش ادامه دارد.
سرمربی فوتبال استقلال گفت: تیم ما همواره متمرکز است و خیلی سخت هر هفته تلاش می‌کند. تیم ما بسیار متحد بوده و روی کار خود بسیار متمرکز است. بازیکنان ما در هر بازی می‌جنگند تا پیروز میدان شوند. من به بازیکنان تیمم افتخار می‌کنم.
به همت مدیران، کارکنان و شبکه فروش شرکت بیمه ملت رقم پرتفوی مربوط به بودجه‌ی سال 1401 شرکت به صورت کامل محقق شد و با توجه به اینکه در این بازه زمانی برخی پرتفوهای زیان‌ده بیمه ملت از سبد بیمه‌ای شرکت خارج شد، لذا سود حداقل سه برابری را  نسبت به سال گذشته تجربه خواهیم کرد.
تبریز- رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: از والدین و دانش‌آموزان می‌خواهیم آرامش خود را حفظ کنند و احتیاط لازم را داشته باشند.
فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه عهد می‌بندم آسایش خود را مشتاقانه فدای آرامش شهروندانی کنم که یا هم کیشان من هستند و یا هم نوعان من، گفت: آسایش و آرامش مهمترین حق همه شهروندان با هر گرایش و مرام است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امنیت و آرامش ایران اسلامی را ثمره خون شهداست و اگر جانفشانی و ایثار شهدا نبود، کشور ما همچون سوریه و افغانستان می‌شد.
شاگردان هاجیمه موریاسو در کمال ناباوری توانستند یکی دیگر از مدعیان قهرمانی جهان را شکست دهند.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: امنیت و آرامش خط قرمز پلیس است، نیروی انتظامی در حوادث اخیر سنگ خورد و جانفشانی کرد، اما نگذاشت امنیت و آسایش شهروندان خدشه‌دار شود.
برخلاف فراخوان‌های شبکه های معاند فارسی زبان ؛ کسبه بازار تهران مغازه‌های خود را باز نمودند و مردم نیز در حال رفت و آمد هستند.
رئیس کل بانک مرکزی ضمن اعلام اینکه روز شنبه از چک الکترونیک رونمایی می شود، گفت: بانک مرکزی دنبال ایجاد آرامش در بازار ارز است و سیاست‌های لازم را اتخاذ کردیم.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: امنیت و آرامش امروز کشور عزیزمان ایران مرهون خون شهیدانی است که خالصانه در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب جنگیدند.
سرمربی پیکان می‌گوید تیمش باید با تمرکز بالا و آرامش مقابل استقلال ظاهر شود و جریان مسابقه را کنترل کند.
سرمربی پیکان می‌گوید تیمش باید با تمرکز بالا و آرامش مقابل استقلال ظاهر شود و جریان مسابقه را کنترل کند.
مهدی پاشازاده به انتخاب خسرو حیدری به عنوان دستیار ساپینتو واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ