فرانسه به عنوان ششمین تیم تاریخ جام جهانی که حضور متوالی در فینال را تجربه می کند، به دنبال شکستن طلسم شصت ساله مدافعان عنوان قهرمانیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم والیبال نوجوانان ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی جهان برابر کره‌جنوبی به پیروزی رسیدند و راهی دیدار فینال شدند تا برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف تیم فرانسه بروند.
اسپانیا حالا در رده ملی به تمام افتخارات در سطح اروپا دست یافته و از این حیث با فرانسه برابر شد، ولی از لحاظ کمیت، اسپانیا شماره یک اروپاست.
اسپانیا حالا در رده ملی به تمام افتخارات در سطح اروپا دست یافته و از این حیث با فرانسه برابر شد، ولی از لحاظ کمیت، اسپانیا شماره یک اروپاست.
خرس ها به دنبال انسان برای حمله و خوردن نیستند و حتی خرس ها ترجیح می دهند شما از آنها دوری کنید و آنها از شما دوری کنند. حملات خرس معمولاً برای محافظت از توله ها، فضای آنها یا غذای آنها اتفاق می افتد. خرس ها اغلب از انسان ها می ترسند.
دوازدهمین روز از مسابقات هندبال قهرمانی جهان ۲۰۲۳ با پیروزی نزدیک فرانسه مقابل اسپانیا دنبال شد.
رئیس جمهوری فرانسه از عملکرد سرمربی تیم ملی این کشور رضایت دارد.
اولیویه ژیرو از تعویض عجیب دیدیه دشان در نیمه اول بسیار عصبانی بود و عصبانیت خود را روی بطری آب کنار زمین خالی کرد.
فینال رقابتهای فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در شرایطی بین تیم های آرژانتین و فرانسه برگزار شد که در پایان این دیدار یکی از این دو تیم در قهرمانی ادوار مختلف جام جهانی هت تریک خواهند کرد.
بازیکنان بیمار و مصدوم فرانسه امروز بدون مشکل تمرین کردند تا این تیم با تمام قوا برای بازی با آرژانتین در فینال جام جهانی آماده شود.
دیدیه دشان در دوره 10 ساله حضور در نیمکت فرانسه تیمش را به سه فینال تورنمنتهای بزرگ رسانده است.
خیال فرانسه را یک بازیکن تعویضی ثانیه‌هایی پس از ورود به زمین راحت کرد.
تیم ملی فوتبال فرانسه با راهیابی به فینال بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی، به جمع چند تیم دیگر و دارای رکورد اضافه شدند.
تیم ملی فوتبال فرانسه که قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بود با پیروزی برابر مراکش در مرحله نیمه نهایی بیست و دومین دوره این مسابقات به دیدار فینال صعود کرد تا حریف آرژانتین شود.
فدراسیون فوتبال مراکش به دنبال فراهم کردن شرایط انتقال صدها هوادار به قطر برای تقابل تاریخی با فرانسه است.
دیدار تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با برتری خروس‌ها به پایان رسید تا قهرمان دوره گذشته به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، اعلام کرد کریم بنزما از شنبه در کمپ رئال مادرید حضور یافته و با بازیکنان این تیم تمرین خواهد کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه می‌گوید وقتی با دیدیه دشان کار می‌کنید لازم نیست برای در اختیار گرفتن سرمربی درِ خانه همسایه را بزنید.
هلند و آرژانتین موفق شدند راهی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی شوند و امروز، انگلیس و فرانسه به مصاف رقبا می روند.
دیدار فرانسه و دانمارک از گروه چهارم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پیروزی ۲ بر یک خروس‌ها پایان یافت.
آواز صعود خروس‌ها با دبل امباپه
بر اساس گزارش‌های متعدد رسانه‌ای زین‌الدین زیدان با فدراسیون فوتبال فرانسه به توافق رسید تا در پایان جام جهانی قطر به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور معرفی شود.
بر اساس گزارش‌های متعدد رسانه‌ای زین‌الدین زیدان با فدراسیون فوتبال فرانسه به توافق رسید تا در پایان جام جهانی قطر به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور معرفی شود.
مدیربرنامه‌های پل پوگبا خبر از نرسیدن این ستاره فرانسوی به رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ