دیدار فرانسه و دانمارک از گروه چهارم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پیروزی ۲ بر یک خروس‌ها پایان یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اشتباه مسلم داور هلندی گل سالم ایتالیا مقابل فرانسه مردود اعلا شد.
تیم ملی والیبال کشورمان در اولین دیدار خود مقابل ژاپن با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد اما لهستان در اولین دیدار خود مقابل فرانسه با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی برسد.
تیمی از پژوهشگران انستیتو پاستور فرانسه ویروس جدیدی را شناسایی کردند که عامل یک بیماری مرموز کبدی است. این ویروس یک گونه سیرکوویروس ناشناخته بوده و نام موقت آن Human Circovirus ۱ (HCirV-۱) است.
تجمع مردمی- دانشجویی بعدازظهر امروز (چهارشنبه ۲۱ دی ماه) مقابل سفارت فرانسه در خیابان نوفل لوشاتو تهران شکل گرفت. این تجمع در اعتراض به اقدام سازمان یافته دولت فرانسه در پی توهین به ساحت مرجعیت صورت گرفت.
شبکه TF۱ فرانسه از صحبت‌های انگیزشی ام باپه در بین دو نیمه دیدار با آرژانتین سخن به میان آورد که باعث شد تا فرانسه متحول شود و عملکرد بهتری در نیمه دوم داشته باشد.
کیلیان امباپه در دقیقه ۷۹ نیمه دوم اولین گل فرانسه را به ثمر رساند تا نتیجه بازی ۲-۱ شود.
عثمان دمبله در دقیقه ۲۱ آنخل دی‌ماریا را در محوطه جریمه سرنگون کرد.
تیم ملی فوتبال کرواسی که در دوره گذشته جام جهانی با شکست برابر فرانسه نایب قهرمان شده بود، در دوره بیست و دوم این مسابقات دیدار رده بندی را از مراکش برد و به عنوان سوم رسید.
از سال ۱۹۷۴ تا ۲۰۰۲ همیشه یکی از تیم‌های فینالیست، یا در دوره بعد و یا در دوره قبل هم یک پای فینال بود، اما این روند در سال ۲۰۰۲ پاره شد تا جام جهانی ۲۰۱۸ که فرانسوی‌ها توانستند به فینال برسند و با شکست کرواسی قهرمان شوند و حالا بار دیگر امسال یک پای فینال هستند. اگر فرانسه قهرمان شود، بعد از ایتالیا و برزیل به سومین تیمی تبدیل می‌شود که دو بار پیاپی قهرمان جهان شده است.
دیدار تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با برتری خروس‌ها به پایان رسید تا قهرمان دوره گذشته به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کند.
در آخرین دیدار از مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، فرانسه با برتری ۲-۱ مقابل انگلیس به جمع ۴ تیم برتر جام رسید.
در آخرین دیدار از مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، فرانسه با برتری ۲-۱ مقابل انگلیس به جمع ۴ تیم برتر جام رسید.
(ویدیو) خلاصه بازی فرانسه ۳ - ۱ لهستان
(ویدیو) خلاصه بازی فرانسه ۳ - لهستان ۱
جو بایدن و امانوئل مکرون روز پنج‌شنبه ۱۰ آذر-۱ دسامبر در ضیافت شام کاخ سفید برای ساکن الیزه تاکید کردند که مصمم به جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای هستند. در بیانیه منتشره از سوی دو رئیس‌جمهور ادعا شده است: «فرانسه و ایالات متحده به همکاری با سایر شرکای بین‌المللی برای مقابله با تنش آفرینی برنامه هسته‌ای ایران، همکاری ناکافی اش با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، فعالیت‌های بی ثبات کننده اش در خاورمیانه و مهم‌تر از همه انتقال موشک و پهپاد به طرف‌های مختلف از جمله بازیگران غیردولتی ادامه می‌دهند.»
تیم‌های ملی فرانسه و استرالیا در پایان رقابت‌های گروه D جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر جواز حضور در مرحله یک‌هشتم نهایی را به‌دست آوردند.
تیم‌های ملی فرانسه و استرالیا در پایان رقابت‌های گروه D جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر جواز حضور در مرحله یک‌هشتم نهایی را به‌دست آوردند.
تیم فوتبال تونس با نتیجه یک بر صفر برابر فرانسه مدعی اول قهرمانی جهان به پیروزی رسید اما از صعود به مرحله بعدی جام جهانی بازماند.
تیم ملی کشورمان در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه توانست با نتیجه شیرین ۲ بر ۱ برابر تیم ملی فوتبال آمریکا به پیروزی برسد.
فرانسه با شکست دانمارک در حساس‌ترین بازی گروه C جام‌جهانی ۲۰۲۲ راهی مرحله بعد شد و به احتمال زیاد صدرنشین هم خواهد ماند.
خلاصه دیدار تیم‌های ملی فوتبال تونس و استرالیا در مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ و برتری ۱ بر صفر کانگورو‌ها را ببینید. با این برد استرالیا و تونس برای تعیین شانس صعود باید منتظر نتیجه بازی دانمارک و فرانسه بمانند.
در نخستین دیدار تیم ملی فرانسه در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قهرمان دوره قبل مقابل استرالیا پیروز شد.
سومین روز از رقابت‌های فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پیروزی پرگل فرانسه مقابل استرالیا در گروه D خاتمه یافت.
تیم فوتبال پاری سن ژرمن درهفته چهارم لیگ یک فرانسه در خانه مقابل موناکو با تساوی ۱-۱ متوقف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ