رئیس جمهوری فرانسه از عملکرد سرمربی تیم ملی این کشور رضایت دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رقیب اصلی اردوغان در انتخابات ریاست جمهوی اخیر بدلیل طرح برخی شکایت‌ها با خطر ۱۱۰ سال زندان احتمالی و ممنوعیت فعالیت سیاسی روبرو است.
یک مؤسسه فلسطینی نسبت به وخامت حال ولید دقه اسیر فلسطینی در زندان رژیم صهیونیستی و احتمال شهادت وی هشدار داد.
بررسی ابعاد شهادت خضر عدنان در زندان رژیم صهیونیستی و احتمال واکنش‌های کوبنده آتی از سوی نیروهای مقاومت از محورهایی است که روزنامه مطرح جهان عرب به آنها پرداخته‌اند.
مارکا امروز نوشت که به احتمال قریب به یقین، کارلو آنچلوتی فصل بعد نیز مربی رئال خواهد بود و زیدان شانسی برای بازگشت ندارد.
به نظر می‌رسد رییس‌جمهور سابق فرانسه نیز در پی متقاعد‌کردن زیدان به پذیرش هدایت پی‌اس‌جی است.
در توییتر تصاویری شبیه‌سازی‌شده منتشر شده است که پلیس در حال دستگیری دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا است. تصاویر شبیه‌سازی‌شده که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده‌اند، ترامپ را در حال درگیری، و فرار از ماموران پلیس و همچنین در زندان نشان می‌دهند. روز شنبه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا در شبکه‌های اجتماعی گفت که انتظار می‌رود روز سه‌شنبه هفته جاری دستگیر شود. وی اعلام کرد دلیل این دستگیری پولی است که پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ به استورمی دانیلز ۴۴ ساله، بازیگر سابق فیلم‌های مستهجن پرداخت شده بود. هنوز کیفرخواستی صادر نشده است و هیئت منصفه پس از شنیدن شواهد مربوط به این پرونده به خانه بازگشت. این هیئت روز دوشنبه آینده تشکیل جلسه خواهد داد. الوین براگ، دادستان منطقه منهتن، که در حال تحقیق در مورد این پرونده بوده است، هیچ اظهارنظر عمومی درباره کیفرخواست احتمالی ارائه نکرده است.
یک خبرنگار فرانسوی مدعی شد زین‌الدین زیدان به دعوت پی‌اس‌جی در این باشگاه حضور یافته و احتمال منصوب شدن او به عنوان سرمربی این تیم به جای کریستوف گالتیه بالا است.
در شرایطی که منچسترسیتی به اتهام تخلف مالی در آستانه مجازات قرار دارد و ممکن است پپ گواردیولا این باشگاه را ترک کند بحث درباره جانشینان احتمالی او داغ شده است.
رادیو مونت‌کارلو می‌گوید زیدان مصمم است از تابستان آینده به دنیای مربی‌گری برگردد و یوونتوس، مارسی و رئال مادرید گزینه‌های مد نظر او هستند.
وزیر کار از احتمال تغییر و اصلاح برخی از مصادیق و مفاهیم مورد نیاز در آیین نامه تعیین مشاغل سخت و زیان آور خبر داد.
با توجه به ماندگاری شاخص کل در کانال ۶/ ۱میلیون واحد بعد از حدود ۲۸ماه و احتمال ادامه روند صعودی بازار سرمایه، حالا پس از یک دوره فرسایشی بیش از دوساله این امید وجود دارد که بازار بالاخره از رخوتی که در آن بود، خارج شود. به باور برخی کارشناسان، شاخص کل تا انتهای سال جاری مجدد کانال ۲میلیون واحد را فتح خواهد کرد و آنها که به ریسک‌های بازار وزن بیشتری می‌دهند نیز اعتقاد دارند این مهم در نیمه نخست سال۱۴۰۲ محقق خواهد شد. حالا به‌نظر می‌رسد تحلیلگران روی پایان یک دوره رکود بیش از دو ساله در بازار سهام اتفاق نظر دارند. البته پس گرفتن احتمالی کانال ۲میلیون واحدی برای شاخص کل نیز به معنی جبران زیان سرمایه‌گذارانی که در نیمه اول سال۹۹، وارد میدان پرریسکی به نام بورس تهران شدند، نخواهد بود. اما شواهد حاکی از آغاز روند صعودی بازار سرمایه است؛ صعودی که امکان دارد با اصلاح گاه و بی‌گاه شاخص کل نیز همراه شود و بار دیگر زیان سنگینی‌ را روی دست عده‌ای از سهامداران بگذارد.
مهاجم سابق پرسپولیس و تراکتور به دلیل حمل مواد مخدر احتمال دارد به ۷ سال زندان محکوم شود.
اگر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس یک جو اهمیت داشتند نباید در قبال نوع تعامل حاکمیت با خبرنگاران و هنرمندان سکوت می‌کردند. آقای قاضی، آقای نماینده، آقای وزیر! با خبرنگاران و هنرمندان گفتگو کنید! به آن‌ها احترام بگذارید! و از قصور و تقصیر‌های احتمالی آن‌ها بگذرید.
فاطمه قره‌حسنلو، خواهر دکتر حمید قره‌حسنلو گفت: در تلاش هستیم تا بی‌گناهی کامل حمید و همسرش ثابت شود. در حال حاضر حمید راهی زندان خواهد شد و خانواده احتمالا از این پس خواهند توانست با او دیدار کنند.
احتمال توافق زین الدین زیدان با یوونتوس در ماه های آتی وجود دارد.
هنوز احتمال بازگشت کریم بنزما به ترکیب تیم ملی فرانسه در آینده وجود دارد.
رسانه‌ها از احتمال انتخاب فدراسیون فوتبال برزیل از بین سرمربیان سابق و فعلی رئال برای جانشینی تیته خبر می‌دهند.
در شرایط فعلی بعید است شاهد حضور زین الدین زیدان روی نیمکت تیم ملی فرانسه باشیم و او باید احتمالا کار در باشگاه را انتخاب کند.
شکیرا، همسر سابق جرارد پیکه در آستانه یک محکومیت سنگین مالیاتی قرار گرفته است.
زندانیانی که با بدهی به زندان می‌روند با بدهی بیش تری از زندان بیرون می‌آیند. افزایش قیمت مواد غذایی در آلمان زندگی را به ویژه برای زندانیان دشوارتر ساخته و احتمال وقوع مجدد جرم را افزایش داده است.
رسانه های صهیونیستی در گزارش هایی درباره احتمال آغاز انتفاضه اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی و همزمان با آن قیام مردم فلسطین در کرانه باختری هشدار دادند.
فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست گفت: پس از برگزاری جلسه دادگاه و آنطور که شهود روایت کرده اند، در زمانی که مأموران قصد انتقال محیطبان نجفی از مجتمع قضائی کرمانشاه به زندان را داشتند، یکی از اقوام مقتول به سرباز زندان که محیطبان را همراهی می‌کرد، حمله ور شده و او را از ناحیه دست مجروح می‌کند. در همین زمان، پدر مقتول هم با سلاح گرم که احتمالاً کلاشینکف بوده به سمت محیطبان نجفی تیراندازی و او را به قتل می‌رساند.
در پی بازداشت بسام السعدی از رهبران جهاد اسلامی در کرانه باختری، منابع صهیونیستی بلافاصله تصویری از وی منتشر کردند تا از واکنش مقاومت فلسطین جلوگیری کنند.
وزیر کشاورزی در آغاز آئین رونمایی از نقشه راه تأمین مالی زنجیره‌ای در بخش کشاورزی گفت: سرعت تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در کشور اعجاب برانگیز است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ