رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه می‌گوید وقتی با دیدیه دشان کار می‌کنید لازم نیست برای در اختیار گرفتن سرمربی درِ خانه همسایه را بزنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تعضا مجمع فدراسیون جودو طی نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان با توجه به رفع تعلیق رئیس فدراسیون جودو، خواستار حمایت و همکاری با آرش میراسماعیلی شدند.
به گفته رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، این فدراسیون به ورزشکارانی که در حین فعالیت ورزشی دچار ضایعه نخاعی شده‌اند، به صورت ماهیانه کمک هزینه درمان پرداخت می‌کند.
رئیس فدراسیون ناشنوایان با ابراز خرسندی از قهرمانی تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران در آسیا گفت: برای مسابقات آینده کادر فنی و اعضای تیم تغییراتی خواهند داشت.
رئیس فدراسیون ناشنوایان با ابراز خرسندی از قهرمانی تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران در آسیا گفت: برای مسابقات آینده کادر فنی و اعضای تیم تغییراتی خواهند داشت.
مجید جلالی رئیس کانون مربیان فوتبال ایران با انتشار نامه‌ای به مهدی تاج از انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی حمایت کرده است.
رئیس فدراسیون تنیس گفت: اگر تنیس را یکی دو بار به بازی‌های آسیایی اعزام کنند می‌تواند حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.
رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: اگر در سال 1402 حمایت انجام نشود نه تنها فرصت کسب سهمیه از دست می‌رود بلکه شمشیربازی به یک رشته عادی و یک رشته‌ای که در آن هیچ اتفاقی نمی افتد، تبدیل می‌شود.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ارزیابی بسیار مثبتی از انتخاب قلعه‌نویی برای تیم‌ملی دارم.
رئیس فدراسیون فوتبال حمایت قاطعانه‌ای از سرمربی تیم ملی در حضور بازیکنان داشت.
رئیس سابق فدراسیون فوتبال می‌گوید حالا وقت حمایت از امیر قلعه‌نویی است.
نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری از معرفی سرمربی تیم ملی طی چند روز آینده خبر داد.
رئیس فدراسیون جودو عراق و نایب رئیس جودو آسیا گفت: جودو ایران با هدایت میراسماعیلی گام های خوبی برداشته و باید گفت که تعلیق تاثیری بر جودو ایران نداشته است.
رئیس فدراسیون جودو گفت: وزیر ورزش و جوانان از قهرمانان خوش‌نام ورزش ایران است و اتحادیه اروپا ثابت کرد ورزش تحت تاثیر سیاست است .
رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در فدراسیون تکواندو و پس از دیدار با هادی ساعی از حمایت همه جانبه از این رشته المپیکی خبر داد.
بیسنته لیزارازو، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، معتقد است توییت حمایتی سریع کیلیان امباپه در مورد زیدان نقش مهمی در عقب نشینی و عذرخواهی رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه داشت.
ساموئل اتوئو، رئیس فدراسیون فوتبال کامرون، حمایت خود را از الجزایر برای میزبانی جام ملت‌های آفریقا 2025 اعلام کرد.
فردریک هرمل، فوتبالی‌نویس فرانسوی، امروز در ستون خود در نشریه آاس، متنی در حمایت از زین‌الدین زیدان و در مقابل اظهارنظر شب گذشته رییس فدراسیون فوتبال فرانسه نوشت.
رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه سخنان طعنه آمیزی را درباره زیدان به کار برد و این باعث شد تا کیلیان ام باپه واکنش نشان دهد و به حمایت از اسطوره فوتبال فرانسه بپردازد.
بعد از اظهارات نه چندان دوستانه رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه در مورد زیزو، امباپه به حمایت از اسطوره خروس ها پرداخت.
رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: در این مدت 6 اعزام در رشته تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی داشتیم که تیراندازان ما موفق به کسب 7 مدال شدند.
قهرمان بوکس ایران با انتقاد از افرادی که از حسین ثوری حمایت کردند تا رئیس فدراسیون بوکس شود گفت: حالا همه چهره واقعی او را دیدند که به بوکس کشور خیانت کرد.
رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در پک دیدار صمیمانه‌ای با بازیکنان و اعضای کادر فنی داشتند.
۴۶ فدراسیون آسیایی با ارسال نامه‌ای به شیخ سلمان از ریاست مجدد او در کنفدراسیون فوتبال آسیا حمایت کردند.
رئیس کمیته ملی المپیک در دیداری با رئیس فدراسیون جهانی تکواندو از حمایت همه جانبه از این رشته ورزشی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ