تیم ملی فوتبال فرانسه با راهیابی به فینال بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی، به جمع چند تیم دیگر و دارای رکورد اضافه شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسپانیا حالا در رده ملی به تمام افتخارات در سطح اروپا دست یافته و از این حیث با فرانسه برابر شد، ولی از لحاظ کمیت، اسپانیا شماره یک اروپاست.
اسپانیا حالا در رده ملی به تمام افتخارات در سطح اروپا دست یافته و از این حیث با فرانسه برابر شد، ولی از لحاظ کمیت، اسپانیا شماره یک اروپاست.
پرونده عوامل و متهمان کشتن یک خرس در شهرستان ایذه که سال گذشته اتفاق افتاده بود، با صدور کیفر خواست برای سه نفر سرانجام بسته شد.
یک خرس سیاه کمیاب مکزیکی و توله شجاعش از صخره‌ای با شیب زیاد در دره سانتا النا، بخشی از پارک ملی بیگ بند در تگزاس بالا می‌روند.
شیک، پر دار و جذاب؛ الکس تن ناپل، عکاس پرتره، تصاویری حیرت‌آور از مرغ و خروس‌های متفاوتی ثبت کرده است.
دوازدهمین روز از مسابقات هندبال قهرمانی جهان ۲۰۲۳ با پیروزی نزدیک فرانسه مقابل اسپانیا دنبال شد.
پوست خرس طبیعتا در برابر سرما محافظ بهتری نسبت به پوست آدمیزاد است. خرس‌ها در گرم‌ترین اوقات هم کت گرمی به تن دارند. در زمستان، با ایجاد یک لایه زیرین، پوست آنها به عایق بهتری در برابر سرما تبدیل می‌شود.
رئیس جمهوری فرانسه از عملکرد سرمربی تیم ملی این کشور رضایت دارد.
ستاره سابق فوتبال آلمان از علت شکست خروس‌ها در فینال جام جهانی صحبت کرد.
اولیویه ژیرو از تعویض عجیب دیدیه دشان در نیمه اول بسیار عصبانی بود و عصبانیت خود را روی بطری آب کنار زمین خالی کرد.
فینال رقابتهای فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در شرایطی بین تیم های آرژانتین و فرانسه برگزار شد که در پایان این دیدار یکی از این دو تیم در قهرمانی ادوار مختلف جام جهانی هت تریک خواهند کرد.
بازیکنان بیمار و مصدوم فرانسه امروز بدون مشکل تمرین کردند تا این تیم با تمام قوا برای بازی با آرژانتین در فینال جام جهانی آماده شود.
فرانسه به عنوان ششمین تیم تاریخ جام جهانی که حضور متوالی در فینال را تجربه می کند، به دنبال شکستن طلسم شصت ساله مدافعان عنوان قهرمانیست.
آنتوان گریزمان با نمایش های متنوع خود، فقط نفر اول جشن های فرانسه نیست، او در پازل تاکتیکی دشان نیز یک همه کاری استراتژیک است.
خیال فرانسه را یک بازیکن تعویضی ثانیه‌هایی پس از ورود به زمین راحت کرد.
کریم بنزما، ستاره مصدوم فرانسه، در حمایت از بازیکنان تیم ملی این کشور پیامی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و گفت خروس‌ها به یک قدمی مقصد رسیده‌اند.
دیدار تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با برتری خروس‌ها به پایان رسید تا قهرمان دوره گذشته به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، اعلام کرد کریم بنزما از شنبه در کمپ رئال مادرید حضور یافته و با بازیکنان این تیم تمرین خواهد کرد.
هلند و آرژانتین موفق شدند راهی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی شوند و امروز، انگلیس و فرانسه به مصاف رقبا می روند.
دیدار فرانسه و دانمارک از گروه چهارم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پیروزی ۲ بر یک خروس‌ها پایان یافت.
آواز صعود خروس‌ها با دبل امباپه
کیلیان امباپه با یک گل و یک پاس گل و درخش در نیمه دوم دیدار فرانسه و استرالیا نشان داد که چرا خروس‌ها آماده و سرحال بودنش را برای موفقیت‌شان در تورنمنت‌های بزرگ مهم می‌دانند.
فقط دو نفر فرانسوی اصیل در ترکیب برنده جام جهانی روسیه وجود داشت! تیم ملی فرانسه در سال 2018 و اصلیت بازیکنان این تیم نشان می‌دهد که خروس‌ها کاملا از بازیکنان متولد شده در این کشور و ریشه فرانسوی حداقل از یک نسل یعنی تا پدر ،تهی هستند. آیا آنها در قطر هم با این تیم چند ملیتی جام را خواهند برد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ