دیدیه دشان در دوره 10 ساله حضور در نیمکت فرانسه تیمش را به سه فینال تورنمنتهای بزرگ رسانده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه آمریکا با اذعان به اینکه کی‌یف شرایط سختی در مصاف با روسیه در پیش دارد، مدعی شد که اوکراین نیمی از اراضی را که روسیه در ابتدای جنگ به تصرف خود درآورده بود، بازپس گرفته است.
یک حقوقدان گفت: شورای نگهبان به عنوان پاسدار شریعت و قانون اساسی در نظام جمهوری اسلامی ایران، در بسیاری از نظرات خود به صیانت از اصول استقلال کشور و نفی سلطه بیگانگان پرداخته است.
کارنامه مستاجر جدید ساختمان سمیه این بارقه امید را به وجود می‌آورد که او بتواند دست به یک جراحی بزرگ در حوزه صنعت، معدن و تجارت بزند آن هم به دور از هرگونه تبعیت از اقتصاد دستوری و پرهیز از هرگونه نسخه‌های کوتاه مدت و مقطعی.
علی عدنان در سری آ ایتالیا پیراهن اودینزه و آتالانتا را برتن کرده بود و فصل گذشته نیز برای روبین کازان در لیگ روسیه توپ می‌زد. او همچنین سابقه بازی در تیم های ریزه اسپور ترکیه، وایتکپس کانادا و وایله دانمارک را در کارنامه خود دارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: کارنامه سیاه صهیونیست‌ها باید باعث ‎شرم و خجالت حامیان غربی این ‎رژیم آپارتاید باشد.
امروز منافقین، یک گروه نوکر آمریکا هستند، با داعش که گروه دیگر دست پرورده آمریکا است.
در شرایطی که خوان رامون لوپز کارو یکی از گزینه های هدایت استقلال است که نام وی در میان بدترین مربیان تاریخ رئال مادرید دیده می شود.
فرانک لمپارد در ادامه روزهای تیره مربیگری خود طی 5 بازی 5 باخت با چلسی داشته است.
نظریه‌پرداز سرشناس آمریکایی با اشاره به شکاف میان دولت کنونی رژیم صهیونیستی و دولت بایدن، به سرکوب‌ها در سرزمین‌های اشغالی اشاره کرده و گفت که دیوان عالی این رژیم کارنامه افتضاحی در مورد سرزمین‌های اشغالی دارد.
با مصدومیت دوباره نیمار نشریه فرانسوی اکیپ در یک یادداشت به بررسی همه مصدومیت‌های او از زمان پیوستن به این باشگاه فرانسوی پرداخته است.
پس از جدایی یورگن لوکادیا مهاجم هلندی تیم پرسپولیس، مدیران این باشگاه به فکر جذب مهاجم جدید خارجی افتادند و در نهایت یک برزیلی را جایگزینش کردند.
تمام تلاش‌های بایدن موفقیت‌آمیز نبوده است. خروج آمریکا از افغانستان در سال ۲۰۲۱ یک فاجعه بود، حتی اگر باعث شد جنگ ۲۰ ساله‌اش پایان یابد. واقعیت‌های جبر جغرافیایی، با وجود تاکید‌های اولیه تیم بایدن بر دموکراسی و حقوق بشر، آن‌ها را به مسیر تعاملات ناخوشایندی هدایت کرده است.
شروع فصل بدون مهاجم درجه یک و از دست دادن بهترین بازیکن در سه بازی پایانی نیم فصل و در نهایت صدرنشینی: این کارنامه شایسته تمجید است.
کاشمر ـ راوی و جانباز دفاع مقدس گفت: متأسفانه در حوزه فرهنگ کارنامه قابل قبولی نداریم بجای اینکه جنگ و دفاع مقدس را در جامعه نهادینه کنیم تنها خاطرات جنگ را زخمی کرده ایم.
محمدمهدی اسماعیلی درباره دعوتش از گروه‌های هنری در زمینه‌های مختلف سینما، تئاتر و موسیقی برای فعالیت و اجرا گفت: پرونده‌ و کارنامه ما در بخش هنری روشن است. در ۴ ماه اول سال حجم مجوزهایی که داده شد و رویدادهایی که برگزار شد، با هیچ دوره‌ای قابل مقایسه نیست.
بررسی‌ها از آخرین وضعیت اشتغال در بخش صنعت کشور حکایت از آن دارد که در تابستان امسال ۸ میلیون و ۲۹ هزار و ۳۱۳ شاغل صنعتی داشته ایم که یعنی بیانگر سهم ۳۳.۸ درصدی صنعت از کل اشتغال کشور است.
علی چینی که تجربه پیروزی در دربی در قامت مربی استقلال را در کارنامه دارد، درباره شرایط شهرآورد تهران توضیحاتی ارائه داد.
پاکو خمز تاکنون روی نیمکت آلکالا، کوردوبا، کارتاخنا، لاس پالماس، رایو وایه‌کانو، گرانادا، کروز آزول و ایبیزا نشسته است
بایرون مورنو شاید بدترین داور تاریخ جام های جهانی باشد، اما در ایتالیا او را یک احمق می دانند که خودش را به ورطه سقوط کشاند.
دولت بایدن در چند قدمی انتخابات کنگره، پرونده ای از بحران‌ های داخلی و خارجی همچون رتبه نخست قربانیان کرونا، کشتار جمعی، نابسامانی اقتصادی، خروج از افغانستان، تنش با چین و جنگ اوکراین را در
دکتر فرزین در آیین عملیات اجرایی شهرک زنجیره فوتوولتائیک انرژی های تجدیدپذیر ایران بر عزم بلند بانک ملی ایران بر حمایت از طرح های بزرگ ملی و شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.
علی فتح‌الله‌زاده در شرایطی به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال منصوب شد که در گذشته 4 بار روی صندلی مدیریت این باشگاه نشسته است.
پذیرفته شدگان برای اطلاع از نحوه و تاریخ ثبت نام و مدارک لازم، علاوه بر مدارک مندرج در این اطلاعیه، ضرورت دارد در ۲ مهر ۱۴۰۱ به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه و یا مؤسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند.
امسال در بخش جیسئوک جشنواره که به آثار فیلمسازان آسیایی اختصاص دارد ۸ فیلم انتخاب شده‌‌اند که در کنار «دِرب» فیلم‌های دیگری چون «تغییر» ساخته یالکین تویچیف از ازبکستان، «دسامبر» به کارگردانی آنشال کاهوان از ژاپن، «زندگی و زندگی» ساخته علی قوی‌تن از ایران، «داستان‌گو» به کارگردانی آنانت نارایان ماهدوان از هند، «هفده نفر» ساخته پریتوی کانانور از هند، «شش شخصیت» ساخته ام. ال. باندوانوف دِواکولا از تایلند، «یک بال و یک دعا» به کارگردانی لی کوانگوک از کره جنوبی رقابت می‌کنند. این بخش مختص فیلمسازانی است که در کارنامه کاری‌شان سه فیلم یا بیشتر از آن کارگردانی کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ