محمود فکری پس از پیروزی سایپا برابر چادرملو و حواشی این مسابقه، دقایقی به صحبت با خبرنگاران پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواداران دیناموزاگرب یک شورش بزرگ را در قلب یونان برنامه ریزی کرده بودند.
تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی در کافا در حالی مقابل افغانستان به برتری 6-1 رسید که نزدیک به 700 پاس را در این بازی ثبت کرد.
تیم فوتبال اوراوا ردز در شرایطی عنوان قهرمانی آسیا را به دست آورد که این تیم شوتی در چارچوب نداشت.
مربی با تجربه و شناخته شده مس رفسنجان پیش از دربی حساس مقابل کرمانی ها پاسخ گوی سوالات خبرنگاران بود.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر پرسپولیس گفت: حریف سه شوت در چارچوب داشت که از آن به سه گل رسید!
سرمربی تیم فوتبال تراکتور با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر پرسپولیس گفت: حریف سه شوت در چارچوب داشت که از آن به سه گل رسید!
پلیس برزیل برای حفظ جان داور بازی بوتافوگو و سرژیپ از دست بازیکنان خشمگینی که به زمین هجوم برده بودند مجبور به مداخله شد.
مدیر برنامه‌های بزرگ دنیای فوتبال قصد دارند از فیفا به دلیل قوانین جدید جنجالی در زمینه کارشان شکایت کنند.
کاوه رضایی هنوز به شرایط ایده آل نرسیده و باوجود بازگشت به تمرین، شاید در دیدار با استقلال به میدان نرود.
پادشاه فوتبال شب گذشته درگذشت، مردی که برای چند دهه لقب بهترین بازیکن تاریخ فوتبال را به خود اختصاص داده بود.
هافبک تیم هوادار تهران ابراز امیدواری کرد هرچه زودتر به میادین برگردد و کار خود را جلو ببرد.
پس از پایان بازی فوتبال تیم های ملی فرانسه و مراکش در رقابت های جام جهانی قطر، هواداران دو تیم در برخی شهرهای فرانسه با هم درگیر شدند.
گزارش تصویری خبرنگار اعزامی خبرگزاری مهر از حال و هوای طرفداران تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از بازی با تیم ملی فوتبال آمریکا را مشاهده می‌کنید.
بدون شک جواد خیابانی یکی از خاطره‌ساز‌ترین گزارشگران تاریخ فوتبال ماست. گزارشگری که به دلیل علقه و احساس وطن‌دوستانه غلیظی که دارد، بازی‌های ملی را با شور حماسی گزارش می‌کند. با این همه، اما دست‌کم یک دهه است که در گزارشگری فوتبال از متن به حاشیه آمده و حاشیه‌ساز شده است.
پس از باخت تیم ملی فوتبال بلژیک مقابل مراکش در رقابت های جام جهانی که روز یکشنبه برگزار گردید، هواداران خشمگین بلژیکی با حضور در خیابان ها با پلیس درگیر شدند.
تیم ملی فوتبال ایران در مصاف با ولز پیروزی هیجان انگیزی داشت به این خاطر که گل هایش را در دقایق 9+90 و 11+90 به ثمر رساند.
تماشاگران دو تیم ملی فوتبال ایران و ولز که از ساعات ابتدایی صبح امروز در مسیرهای منتهی به ورزشگاه احمد بن علی حضور داشتند با شور و اشتیاق بالا منتظر شروع این دیدار حساس هستند.
بازیکن سابق تیم فوتبال سائوپائولو که تابستان گذشته با ۹۵ میلیون یورو از آژاکس به یونایتد منتقل شد، گفت: من در زاغه هایی بزرگ شدم که در واقع یک جهنم کوچک است.
قلب مردم «آبودان» هنوز هم به عشق صنعت می‌تپد؛ آنها در این شرایط سخت هم پای کارند و امید دارند تیم‌شان از قعرجدول جدا شود.
شوت پرقدرت بوکایو ساکا، ستاره آرسنال، در دیدار دیشب این تیم مقابل بودو گلیمت نزدیک بود هوادار نروژی که از بالکن خانه‌اش بازی تماشا می‌کرد را به شدت مصدوم کند.
15 بازیکن تیم فوتبال زنان اسپانیا در مخالفت با سرمربی خود اعلام کردند که از حضور در تیم ملی انصراف داده‌اند.
نماینده فوتبال خراسان رضوی بعد از سقوط به لیگ دسته اول فوتبال ایران، شرایط بغرنجی دارد و روز‌های عجیبی را سپری می‌کند.
تیم فوتبال پرسپولیس آماری کم نةیر از درصد شوت های تبدیل به گل خود در فصل جاری لیگ برتر به جای گذاشته است.
تیم فوتبال مس کرمان در حالی عصر روز سه شنبه برابر گل گهر به میدان می رود که دو چهره خاص در ترکیب گل گهر برابر مس کرمان به میدان خواهند رفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ