در این فیلم رویارویی یک معترض خیابانی و نیروی ضد شورش را مشاهده می‌نمایید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تنیسورهای شماره یک و 2 جهان به فینال مسترز سینسیناتی (آمریکا) راه یافتند.
با انجام قرعه‌کشی آخرین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی، 7 کشتی‌گیر کشورمان حریفان خود را در بوداپست شناختند که محمد نخودی در صورت کسب برد در مبارزه اولش، در دور دوم حریف مارستلر آمریکایی است.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: هدف بازیکنانم این بود که تیم‌های بزرگ جهان را شکست دهند.
دیوید تیلور آمریکایی با حضور در رقابت‌های تورنمنت رنکینگ مجارستان و قرار گرفتن در رده‌های اول تا هشتم می‌تواند جای حسن یزدانی را در رده چهارم بگیرد تا اینبار احتمالا شاهد رقابت این دو چهره پیش از فینال رقابت‌های قهرمانی جهان باشیم.
دیوید تیلور آمریکایی با حضور در رقابت‌های تورنمنت رنکینگ مجارستان و قرار گرفتن در رده‌های اول تا هشتم می‌تواند جای حسن یزدانی را در رده چهارم بگیرد تا اینبار احتمالا شاهد رقابت این دو چهره پیش از فینال رقابت‌های قهرمانی جهان باشیم.
ایرنا نوشت: ملی‌پوش کشتی فرنگی گفت: امسال با رفع برخی نقاط ضعف و بهبود نقاط قوت از لحاظ فنی سعی دارم در صورت رویارویی با رضا کایالپ او را شکست دهم.
با توجه به جایگاه چهارمی و پنجمی یزدانی و تیلور در رنکینگ وزن ۸۶ کیلوگرم، احتمال رویارویی این دو کشتی‌گیر قبل از مرحله نیمه نهایی و فینال رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ وجود دارد.
در حالی که مجامع بین المللی پتانسیل ارتقای همکاری بین کشور‌ها را دارند، به طور فزاینده‌ای از آن‌ها برای رویارویی استفاده می‌شود. در این زمینه، نظم جهانی به رهبری چین و روسیه جایگزینی دموکراتیک و صلح‌آمیزتر برای هژمونی تحت سلطه ایالات متحده ارائه می‌کند و ممکن است گزینه بهتری برای ارتقای همکاری‌های جهانی باشد.
بازگشت تاریخی سوریه به اتحادیه عرب در کنار آمادگی نیروهای انصارالله برای رویارویی با هر احتمالی در سایه تجدید قوای نیروهای دشمن، از محورهای اصلی صفحات نخست روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
معاون شورای امنیت روسیه با بیان اینکه جهان احتمالا در آستانه یک جنگ جهانی جدید قرار دارد، گفت: خطر رویارویی هسته‌ای در حال افزایش است.
ادی جردن در مورد رویارویی فرضی بین قهرمانان هفت دوره جهان، میشائیل شوماخر آلمانی و لوئیس همیلتون انگلیسی صحبت کرد.
با شکست فلامینگو برابر الهلال، رویای ویدال برای رویارویی مقابل رئال در فینال جام باشگاه های جهان نابود شد و حالا همه به کری‌خوانی چند ماه پیش او اشاره می کنند.
تیم ملی کشتی آزاد ایران در نخستین حضور برون مرزی خود درسال جدید میلادی ۲۰۲۳ در نخستین تورنمنت رنکینگ سال کشتی جهان شرکت خواهد کرد.
تیم ملی هندبال ایران از امروز کار خود را در مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان 2023 و با رویارویی با اسلوونی آغاز خواهد کرد.
مبارزه وزن 125 کیلوگرم یکی از کشتی‌های فوق‌العاده جذاب برای آمریکایی‌ها در جام جهانی پیش روست، جایی که امیررضا معصومی قهرمان نوجوانان، جوانان و امیدهای جهان در ترکیب تیم ایران قرار گرفته است.
برخلاف آنکه در فهرست اعلام شده از سوی فدراسیون کشتی برای حضور در جام‌جهانی آمریکا، کامران قاسم‌پور قرار است همچنان در وزن 92 کیلوگرم کشتی بگیرد، اتحادیه جهانی از رویارویی او با اسنایدر خبر داده است.
تیم کشتی آزاد ایران در جام‌جهانی با تیم‌های ژاپن و منتخب جهان هم‌گروه خواهد شد.
هر فردی که در این اعتراضات جان خود را از دست دهد، چه معترض یا نیروی امنیتی؛ زخم و زیانی جبران‌نشدنی بر پیکره جامعه است. آن‌ها که رویارویی قهری را توصیه می‌کنند، چه غایت و آینده‌ای برای جامعه در ذهن دارند؟
در صورتی که قاسمپور در این وزن عازم آمریکا شود، رویارویی وی با دیوید تیلور رقیب جدی حسن یزدانی، یکی از مبارزاتی است که بسیاری از طرفداران کشتی ایران و حتی جهان در انتظار آن خواهند بود.
شاید جذاب‌ترین جدال دیدار دوستانه ایران و سنگال را کولیبالی و مهدی طارمی رقم بزنند.
ستاره‌های مطرح فوتبال جهان آماده رویارویی با ایران طی یک مصاف دوستانه شده‌اند.
تیم ملی والیبال ایران در بیستمین رویارویی خود با یکی از قدرتمندترین و پرافتخارترین تیم های دنیا نتوانست به پیروزی برسد و از راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جهان بازماند.
«هنری کیسینجر» هشدار داد که جهان در حال نزدیک شدن به یک رویارویی بسیار خطرناک بین ایالات متحده از یک سو و چین و روسیه از سوی دیگر است. ما نمی‌خواهیم این ایده را باور کنیم، اما واقعیت آن است که جهان آشکارا به سمت پرتگاه پیش می‌رود.
ایمان و خدامحوری، رمز پیروزی بزرگ مردان جهان، در رویارویی با دشمنان خدا به شمار می رود و تنها نیرویی است که با تکیه بر آن، کاخ های ستمکاری و دشمنی با دین، فرو می ریزد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ