روز دوشنبه، حامیان ژائیر بولسونارو رئیس جمهور پیشین برزیل که در انتخابات شکست خورده با نیرو‌های پلیس درگیر شده و چند خودرو را به آتش کشیدند. شاهدان عینی به رویترز گفتند که هواداران بولسونارو که بسیاری از آن‌ها پیراهن تیم فوتبال برزیل را پوشیده بودند یا پرچم‌های برزیل را حمل می‌کردند با نیرو‌های پلیس درگیر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای شورای شهر تهران در جلسه علنی امروز (۳ مرداد) این شورا همزمان با ایام دهه نخست محرم به عزاداری پرداختند.
ورزش اسنوکر از زمانی که حسین وفایی در رنکینگ جهانی در سال ۲۰۲۲ در شهر لستر انگلیس به مقام قهرمانی رسید، در ایران رو به گسترش است.
ساعتی قبل؛ آتش سوزی در شرکت تولید پلاستیک در شهرک صنعتی شهرستان شوش استان خوزستان را ببینید.
یک سرباز اوکراینی در حال خوردن پاپ‌کورن در حالی که همه چیز را در روسیه تماشا می کند!
پوتین"شورش" گروه واگنر را خیانت به آرمان نیرو‌هایی معرفی کرد که در نبرد اوکراین جان خود را از دست داده اند. او گفت:مسئولان اجازه نمی‌دهند که شکاف در روسیه رخ دهد و از مردم محافظت خواهد شد.
هواداران منچسترسیتی در بیرون از ورزشگاه تجمع کرده و به تشویق تیم محبوبشان پیش از آغاز دیدار رئال مادرید پرداخته‌اند.
پس از تجمع صبح‌ امروز مقابل شورا؛ علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر و مشاور رسانه‌ای او برای شنیدن حرفهای آنها حاضر شدند. یکی از این زنان به مشاور نادعلی گفت اگر نیرو ندارید ما حاضریم در مترو حاضر شویم و رایگان برای گسترش حجاب تبلیغ کنیم.
مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در جریان یکصد و چهل و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در دستور رسیدگی به حفظ و گسترش فضای سبز شهر‌ها خطاب به یک عضو شورا گفت: آقای صادقی شما گفتید منطقه یک نزدیک خانه ماست من را در این منطقه بگذارید. احمد صادقی نیز گفت: شما روزه هستید من کی چنین حرفی را زدم.
در جریان درگیری پلیس ضد شورش فرانسه و معترضان این کشور در ساحل چپ رود سن در پاریس معترضان یکی از رستوران‌های مورد علاقه «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور این کشور را آتش زدند.
برخلاف آب شیرین منجمد، یخ روی سطح اقیانوس از دو عنصر تشکیل شده است. کریستال یخ نسبتاً خالص است، زیرا آب بیشتر نمک را در طول فرآیند انجماد حذف می‌کند. آب شور باقیمانده به دلیل دمای انجماد پایین، مایع باقی می‌ماند و کانال‌های نمکی بسیار شور در بلوک یخ متخلخل ایجاد می‌کند.
یزله‌خوانی جذاب و با شور اعراب خوزستانی در برنامه معلی که از شبکه سه سیما پخش می‌شود را ببینید.
سازمان منافقین در ویدئویی که به تازگی منتشر کرده از رژه نیرو‌های شورشی خود در تهران خبر داد؛ رژه‌ای ۹ نفره در اتاقی مخفیانه، بدون نشانه‌ای که بتوان ثابت کرد که این فیلم در تهران ضبط شده است. خبرگزاری دانشجو این فیلم را منتشر کرده است.
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی که زمانی عضو شورای شهر تهران بوده گفت من اصلا نمی خواستم به شورا بروم. من می خواستم رئیس فدراسیون شوم اما دولت آقای احمدی نژاد یعنی آن بنده خدایی که رییس سازمان تربیت بدنی بود مرا راه نداد.
فرمانده سابق انتظامی تهران بزرگ: شنیدیم رهبر انقلاب از منطقه شوش و مولوی گله‌ای کردند از بهمن ۱۳۹۷ که کار را شروع کردیم پارک و کوچه و خیابانی نبود که مملو از معتاد نباشد./امروز بیش از ۹۰ درصد نقاط شوش و مولوی و هرندی پاکسازی شده است./عرض و اندام اراذل و اوباش در تهران برچیده شده است.
دوربین‌های مدار بسته لحظه خونسردی باورنکردنی یک دزد در حین سرقت یک موتور در شوش خوزستان را به تصویر کشیدند.
برایان والش ۴۷ ساله به اتهام قتل و مثله و امحاء کردن جسد همسرش دستگیر و محاکمه شده است. کشف متهم اصلی این قتل به مدد موتور جستجوی گوگل صورت گرفته، چون جستجوهای محرمانه او در گوگل پیش و پس از ارتکاب به قتل همسرش، کلید افشای راز قاتل شد./آخرین خبر
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نمایندگان محترم مجلس! برادران و خواهران عزیز، کاری نکنید فقرا علیه ما شورش کنند، گفت: متاسفانه برخی نمایندگان مجلس مخالف طرح عایدی بر سرمایه، حتی به اندازه یک برگه دو رو هم درباره این طرح نخوانده‌اند، اما مخالفت می‌کنند!
خضریان، نماینده مجلس گفت: در جریان اتفاقات اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نه تنها حرفی نداشته و یک بیانیه هم نداده و خاموش و بی عمل است بلکه حتی هیچ چشم‌اندازی هم ارائه نکرده است و این نشان از نیازمندی این شورا به تغییرات است.
تماشاگران ایرانی که در مسیر رسیدن به ورزشگاه قرار دارند با شور و شوق خاصی تیم ملی ایران را تشویق می‌کنند.
طالبان از یگان ضد شورش زن رونمایی کرد. این زنان معتقدند باید همه زنان به مردم و کشور خود خدمت کنند. در این ویدئو از زنانی که به عنوان پلیس در حکومت پیشین خدمت کرده‌اند، خواسته شده تا دوباره بر سر کارشان برگردند.
طالبان از یگان ضد شورش زن رونمایی کرد. این زنان معتقدند باید همه زنان به مردم و کشور خود خدمت کنند. در این ویدئو از زنانی که به عنوان پلیس در حکومت پیشین خدمت کرده‌اند، خواسته شده تا دوباره بر سر کارشان برگردند.
در دنیای امروز چاقی برای برخی مایه شرمساری است و به معضل و مانعی در تحقق آرزوها و خواسته‌هایشان بدل شده است، اما تیم پسران درشت که متشکل از مردان چاق و میانسال است با عبور از این مانع و با شور و اشتیاق خواسته‌‌شان را که بازی فوتبال است، دنبال می‌کنند.
در پی شورش های و ناآرامی‌ها در بغداد، پایتخت عراق، آشوبگران و طرفداران صدر به تصاویر شهدای مقاومت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس بی حرمتی کردند. منبع: خبرگزاری دانشجو
زن جوان تبعه افغانستان که از خیانت‌های شوهرش خسته شده بود، او را با ضربه چاقو کشت و جسدش را تکه تکه کرد. متهم به قتل قصد داشت با پختن جسد در دیگی، آن را ازبین‌ببرد که ناکام ماند. متهم به قتل ۲۲ ساله با دستور قضایی در بازداشت به‌سر می‌برد و امیدوار است بتواند با پرداخت دیه رضایت اولیای‌دم را جلب کند و نزد دختر پنج‌ساله‌اش برگردد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ