براساس گزارش‌ها در تحولات امروز مریوان به دفتر ارتباطات مردمی «شیوا قاسمی پور» نماینده مریوان و سروآباد و همچنین به ساختمان شورا شهر مریوان حمله شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس پاسخ سرپرست این تیم را داد و اقدام عجیبی را در فضای مجازی انجام داد.
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس پاسخ سرپرست تیمش را داد و وارد درگیری لفظی با او در فضای مجازی شد.
محققان می‌گویند مصرف بستنی می‌تواند بر روی سیستم ایمنی بدن تاثیر بگذارد. حال تصور کنید بدن در مواجهه به عوامل بیماری‌زا نیازمند پاسخ سیستم ایمنی بدن است، در حالی که پیش‌تر سیستم ایمنی بدن به دلیل مصرف مواد غذایی خاص مانند بستنی دچار التهاب شده و درگیر آن است.
گروه‌هایی که مایلند جامعه ما ملتهب و آشفته باشد می‌توانند داخل یا خارج از کشور باشند. این که کجا هستند مهم نیست، هر طیف و افرادی که می‌خواهند اعتبار ایران را زیر سوال ببرد می‌توانند در گروهی باشند که به آنان اشاره کردم. البته تاکید می‌کنم که هرگز نمی‌توان یک جامعه یک دست داشت. اما باید به سمت توازن حرکت کرد. باید مرزبندی‌های حقوق یکدیگر را پاس بداریم. همچنین نباید اجازه بدهیم این شرایط، زمینه ساز سوء استفاده‌های سیاسی شود. من معتقدم برخی در تلاشند اهداف سیاسی خود را در این آب گل آلود پیگیری کنند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برای ساماندهی و کاهش التهاب بازار اجاره بها باید در میان مدت و بلندمدت ریشه‌های مختلف افزایش قیمت مسکن را کنترل کنیم.
محققان آمریکایی دریافتند، یک ماده شیمیایی در «پونه کوهی» (اورگانو) موسوم به «کارواکرول» باعث از بین رفتن نوروویروس‌ها در بدن موش می‌شود.
آرتریت به التهاب مفاصل گفته می‌شود که ممکن است یک یا چند مفصل را درگیر کند. علائم آرتریت معمولاً با گذشت زمان خود را نشان می‌دهند، اما این امکان که به طور ناگهانی ظاهر شوند نیز وجود دارد.
اگزما به التهاب پوست گفته می‌شود که ناشی از یک آلرژن یا یک محرک است. اگزما می‌تواند ژنتیکی هم باشد و در حضور محرک‌های خاصی شعله‌ور شود. اگزما عارضه‌ای شایع است که می‌تواند هر قسمتی از بدن را درگیر کند.
گروهی از دانشمندان دانشگاه توهوکو کشف کرده‌اند که سفتی لثه بر خواص فیبروبلاست‌های لثه تأثیر می‌گذارد، که به نوبه خود بر احتمال وقوع التهاب و ایجاد مشکل در فیبر‌های لثه تأثیر می‌گذارد.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: نهادهای امنیتی و اطلاعاتی کشور در بحث التهابات ارزی بررسی‌هایی داشتند که نشان از دخالت سرویس‌های امنیتی و عوامل خارجی دارد.
زردچوبه، پرکاربردترین ادویه در دنیاست که از هزاران سال پیش به‌دلیل خواص آنتی‌اکسیدانی و ضدالتهابی کاربرد داشته است. چای زردچوبه یکی از روش‌های مفید استفاده است که در کنار بهره‌مندی از خواص این ادویه، انتخاب خوبی به‌عنوان نوشیدنی گرم در روز‌های زمستان خواهد بود.
التهاب در کوتاه مدت یک پاسخ سالم طبیعی به مهاجمان است. هنگامی که بدن شما با یک عامل متخلف مانند ویروس‌ها، باکتری‌ها یا مواد شیمیایی سمی مواجه می‌شود سیستم ایمنی بدن را فعال می‌کند.
گاستریت یا ورم معده موجب التهاب بافت‌های معده شده و زمانی اتفاق می‌افتد که بافت درون معده تحریک پذیر می‌شود. ترش کردن، حالت تهوع و استفراغ، از علائم ورم معده است؛ البته ورم معده معمولا قابل درمان است.
التهاب لثه یک شکل خفیف و اولیه از بیماری لثه است که زمانی رخ می دهد که باکتری ها و پلاک ها در دهان جمع شوند و منجر به عفونت شوند.
نوسان نرخ ارز عامل التهاب قیمت‌ها در بازار خودرو/ بی‌ثباتی بازار به زیان خودروساز و مصرف‌کننده واقعی
التهاب و ورم حلق دارای دو حالت حاد و مزمن است. نوع حاد التهاب حلق غالبا با التهاب مجاری فوقانی تنفسی همراه می‌باشد وعلت آن عفونت‌های ویروسی یامیکروبی است. گیاهان زیر در رفع التهاب و ورم مخاط حلق و همچنین ناراحتی‌های ناشی از آن اثر درمانی دارند.
بیماری کبد به شرایطی که موجب التهاب کبد یا آسیب آن می‌شود اشاره دارد و ممکن است بر عملکرد کبد تاثیر بگذارد. درد کبد اغلب نشانه بیماری کبد است. علایم بیماری کبد، اغلب تا زمانی که بیماری پیشرفت نکند، ظاهر نمی‌شوند، بنابراین مهم است که از درد کبد و علایم آن آگاه باشید، زیرا می‌تواند منجر به اختلال کبد شود.
بیماری کبد به شرایطی که موجب التهاب کبد یا آسیب آن می شود اشاره دارد و ممکن است بر عملکرد کبد تاثیر بگذارد. درد کبد اغلب نشانه بیماری کبد است.
یک مقام آگاه گفت: «این غائله در حدود نیم ساعت به طول کشید و با حضور پلیس پایان یافت.»
پسوریازیس یک بیماری مزمن است که باعث التهاب گسترده و پایدار در بدن شما می‌شود. رژیم‌های غذایی ما باید به کاهش التهاب کمک کند تا باعث تشدید آن و در نتیجه بدتر شدن پسوریازیس و علائم آن نشود.
هدف نخست پیونگ یانگ این است که از فضای ملتهب مناسبات میان آمریکا و روسیه نهایت استفاده را داشته و زمینه را برای توسعه برنامه موشکی خود فراهم کند
دکتر علیرضا ترابی‌نیر: التهاب روده می‌تواند بسیار دردناک و مخرب باشد و در بعضی موارد حتی ممکن است مرگ‌آفرین باشد. علت التهاب معده و روده میکروب‌هایی هستند که از خارج وارد بدن می‌شوند و معمولاً چند روز بعد از ورود، علائم و نشانه‌های التهاب و بیماری مشخص می‌شود.
به دلیل خواص ضد التهابی چای سبز مصرف آن باعث کاهش سطح قند خون و کاهش نفوذپذیری روده می‌شود. مورد دوم یکی از عوامل دخیل در "سندرم روده نشتی" است که بر این مفهوم استوار است که روده بیش از حد نفوذپذیر می‌تواند سموم یا مواد ناخواسته را وارد جریان خون کند.
به دلیل خواص ضد التهابی چای سبز مصرف آن باعث کاهش سطح قند خون و کاهش نفوذپذیری روده می‌شود. مورد دوم یکی از عوامل دخیل در "سندرم روده نشتی" است که بر این مفهوم استوار است که روده بیش از حد نفوذپذیر می‌تواند سموم یا مواد ناخواسته را وارد جریان خون کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ