کیلیان امباپه با یک گل و یک پاس گل و درخش در نیمه دوم دیدار فرانسه و استرالیا نشان داد که چرا خروس‌ها آماده و سرحال بودنش را برای موفقیت‌شان در تورنمنت‌های بزرگ مهم می‌دانند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی زنان فرانسه در یک بازی کلیدی موفق شد برزیل مدعی را با نتیجه 2-1 شکست دهد.
سفیر سابق ایران در فرانسه گفت: در بیانیه تروئیکای اروپایی این ادعا مطرح شد که تعهدات ایران کاهش یافته بنابراین بند غروب در برجام نمی‌تواند در موعد مقرر عملی گردد.
تیم ملی ایران در حالی با انتقادات زیادی به دلیل استفاده از تمامی ستارگانش در تورنمنت کافا مواجه است که طی چند روز گذشته شاهد آن هستیم تیم های مطرح دنیا نیز با ترکیب اصلی به مصاف رقبای به مراتب ضعیف تر از خودشان رفته اند.
پس از آنکه بسیاری کشورها از روسیه و چین گرفته تا مصر و پاکستان حذف دلار از مبادلات تجارت خارجی خود را کلید زدند حالا خبر رسیده پای فرانسه هم به این ماجرا باز شده است.
سمیر نصری، ملی‌پوش سابق فوتبال فرانسه، از بازیکنان نیس در دوران گالیته خواست تا در مورد توهین او به بازیکنان مسلمان و سیاه پوست افشاگری کنند.
بازیکن سابق پاری سن ژرمن و تیم ملی فوتبال فرانسه به انتقاد تند از مسی پرداخت.
فدراسیون فوتبال فرانسه از مرگ کلود سیمونه، رئیس سابق این فدراسیون خبر داد.
پاسخ طنزآمیز کارلو آنچلوتی به سوالی درباره تنش اخیر در رابطه کریم بنزما و دیدیه دشان و دعوای رسانه‌ای بین این دو خبرساز شده است.
نخست وزیر عراق میزبان سفیر فرانسه در بغداد بود و درباره روابط کلی عراق و فرانسه، راه های توسعه آن، مسیرهای همکاری دوجانبه میان دو کشور با او رایزنی کرد.
رئیس جمهور به سفیر جدید فرانسه توصیه کرد که انتقال صحیح حقایق جامعه ایران به هیئت حاکمه فرانسه را وظیفه اصلی خود بداند.
اظهارات نوئل لوگرائه، رییس فدراسیون فوتبال فرانسه، باعث ناراحتی مدیران رئال مادرید شده است.
در نامه آمده است: حداقلی‌ترین خواسته دانشجویان ایرانی از دستگاه دیپلماسی برای واکنش به این سوءاستفاده مهوع دولت فرانسه از اصل آزادی بیان و مواجهه دوگانه مقامات پاریس با آن، ابطال استوارنامه و اخراج سفیر این کشور، آقای نیکولارش از خاک جمهوری اسلامی ایران، آن هم در سریع‌ترین زمان ممکن است.
تیری آنری، ستاره سابق فرانسه، از مدیران فدراسیون فوتبال بلژیک خواسته که او را به عنوان سرمربی انتخاب کنند.
به نظر می‌رسد که بحث و درگیری بین هواداران دو تیم آرژانتین و فرانسه قرار نیست به این زودی به پایان برسد.
تصاویری از اعتراضات مردمی فرانسوی‌ها به بهانه شکست تیم ملی فوتبال کشورشان در جام جهانی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
کیلیان امباپه در دو دقیقه همه داشته‌های مسی و آرژانتین را آتش زد و با دبل خود در فینال، بازی دو بر صفر باخته را به تساوی کشاند! در گل دوم لئو توپ را در میانه میدان ازدست داد و همان توپ به گل دوم خروس‌ها بدل شد
کیلیان امباپه در دو دقیقه همه داشته‌های مسی و آرژانتین را آتش زد و با دبل خود در فینال، بازی دو بر صفر باخته را به تساوی کشاند! در گل دوم لئو توپ را در میانه میدان ازدست داد و همان توپ به گل دوم خروس‌ها بدل شد
فینال رقابتهای فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در شرایطی بین تیم های آرژانتین و فرانسه برگزار شد که در پایان این دیدار یکی از این دو تیم در قهرمانی ادوار مختلف جام جهانی هت تریک خواهند کرد.
اگر بخواهید بازی آرژانتین با فرانسه را در ورزشگاه تماشا کنید با توجه به بازار سیاه به وجود آمده در قطر باید هر نفر ۲۰ هزار دلار پرداخت کند که با قیمت این لحظه‌ی دلار باید ۸۰۰ میلیون تومان خواهد شد.
دیدیه دروگبا، ستاره سابق چلسی، معقتد است که تجربه فرانسه در فینال 2018 به کمک این تیم خواهد آمد.
نیمه نهایی بین فرانسه و مراکش سه تقابل فردی جذاب هم در دل خود جای داده است.
درحالیکه دیدیه دشان لیست نهایی تیم ملی فرانسه برای جام جهانی را امشب اعلام خواهد کرد فرانسوی‌ها تمهیدات گسترده‌ای برای جلوگیری از نشت این لیست تدارک دیده‌اند.
بزرگ‌ترین شرکت ارائه دهنده خدمات کلود در فرانسه به علت نگرانی از کمبود برق در این کشور قصد دارد به استفاده از ژنراتورهای دیزلی روی آورد.
پوتین می‌داند که سرنوشت اودسا به دسترسی اوکراین به دریا و تا حدی دسترسی جهان به غذا بستگی دارد. بدون این شهر، اوکراین به وضعیتی محصور در خشکی تبدیل می‌شود. «فرانسوا دلاتر»، دبیر کل وزارت خارجه فرانسه گفت: «از نظر من اودسا کلید اصلی است. از نظر نظامی، اینجا ارزشمندترین هدف است. اگر شما آن را کنترل کنید، دریای سیاه را کنترل می‌کنید.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ