در صورت رسیدن تیم ملی فرانسه به فینال جام جهانی قطر باشگاه رئال مادرید به کریم بنزما اجازه سفر به قطر و حضور در کنار تیم ملی کشورش را خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس تصمیمات امروز سازمان لیگ، محمد نادری اجازه بازی در لیگ برتر را پیداکرد.
یورگن کلوپ بعد از پیروزی 4-0 تیمش بر لستر درباره عملکرد چند نفر از بازیکنانش به خصوص داروین نونیز و الکسیس مک‌آلیستر توضیحاتی داد.
رسانه‌های روسیه گزارش دادند چند نفر از خریدهای جدید روستوف به دلیل ممانعت فیفا از ثبت قراردادهایشان امروز در اولین بازی فصل در دیدار با فاکل بازی نخواهند کرد.
وزارت ‌خارجه سوئد امروز اعلام کرد که مجوز برگزاری تجمع را صادر می کند؛ اما اجازه اهانت به کتب دینی را نمی‌دهد.
رئیس فدراسیون بوکس فعالیت بانوان در این رشته را منوط به صادر شدن اجازه آن از سوی نهادهای بالا دستی عنوان کرد.
جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، امروز در تمرین این تیم شرکت کرد و بعد از گفتگویی با یورگن کلوپ و کسب اجازه از او موافقت خود را با پیشنهاد باشگاه عربستانی الاتفاق اعلام کرد.
اتهام ۱۱ نفر از متهمان این پرونده، تیراندازی منتهی به قتل و جرح است و برای ۱۵ نفر باقیمانده به اتهام سوء استفاده از موقعیت شغلی، تیراندازی بر خلاف مقررات، لغو دستور و ترک فعل‌هایی که اتفاق افتاد کیفرخواست صادر شده است.
اگر قطعنامه جدیدی علیه ایران صادر شود، نشان‌دهنده این است که طرف مقابل نمی‌خواهد با ایران همکاری کند و یک دور جدید تنش در روابط ایجاد خواهد شد. ولی به احتمال زیاد آژانس قطعنامه جدید صادر نخواهد کرد تا اجازه دهد این روندی که شروع شده، به نتیجه برسد که در این صورت، روند مثبتی خواهد بود.
سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نجباء عراق تأکید کرد که نباید اجازه داد نفت عراق به رژیم صهیونیستی صادر شود.
نماینده دائم روسیه نزد سازمان ملل اعلام کرد کشورهای غربی مجوزهای ساختگی برای صادرات مواد غذایی روسی صادر می کنند.
بیگدلی گفت: اگر ایران بخواهد همین مسیر را ادامه دهد و اجازه ندهد که کارشناسان بیایند دوربین وصل کنند و سه منطقه مشکوک را برای بازدید معرفی نکنند، ممکن است در جلسه اینده شورای حکام قطعنامه تنبیهی علیه ایران صادر شود که به شورای امنیت می‌رود و بار دیگر تحریم‌های قبل از ۲۰۱۵ علیه ایران اعمال شود و حتی ممکن است بعد از شورای امنیت پرونده ما ذیل فصل هفتم منشور قرار گیرد که وضعیت خیلی خطرناک می‌شود.
محمد درویش، فعال محیط زیستی با انتشار تصویری از آبگیری سد چمشیر در توییتر خود نوشت: «آقای سلاجقه در حالیکه صبح امروز شما مشغول تکذیب آبگیری سد چم‌شیر در رسانه رسمی دولت بودید، یک از محیط‌بان‌های شما این عکس را برایم فرستاد! درها را باز کنید و اجازه دهید واقعیت‌ها فاش شود اگر صادق هستید.»
بر اساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، اجازه ورود یک خودرو برای جانبازان بالای ۷۰ درصد صادر شد.
محمدحسین آقاسی از جمله وکلایی است که اعلام می‌کند قاضی پرونده اجازه حضور او در پرونده محمدمهدی کرمی را صادر نکرده است. در شرایطی که روابط عمومی دیوان دیروز از تایید نشدن درخواست فرجام‌خواهی دو نفر از متهمان پرونده شهید عجمیان خبر داده، آقاسی وکیل تعیینی خانواده کرمی اعلام می‌کند با وجود نامه مستشار دیوان‌عالی و توصیه رییس دادگستری البرز، رییس شعبه یک دادگاه انقلاب کرج اجازه حضور وکیل در این پرونده را هنوز صادر نکرده است.
مهاجم قرضی لورکوزن با عملکرد خودش شاخک‌های مدیران چلسی را دوباره تکان خواهد داد.
اپل تصمیم دارد اجازه نصب فروشگاه های اپلیکیشن جایگزین در آیفون و آی پدهایش را در اتحادیه اروپا صادر کند.
طبق اعلام ایلان ماسک بیش از ۳ میلیون و ۱۶۰ هزار در این نظرسنجی غیررسمی شرکت کرده و ۷۲.۴ درصد آن‌ها بر این اعتقاد بوده‌اند که توییتر باید اجازه فعال‌شدن مجدد حساب‌های تعلیق‌شده را تا زمانی که مقرراتی را نقض نکرده‌اند یا «خطای فاحشی» نکرده‌اند، صادر کند.
بسیاری از داوطلبان کنکور نظام قدیم نسبت به برگزاری نامناسب آزمون‌های ترمیم معدل اعتراض داشته و از مسئولان نظام آموزشی خواسته‌اند تا اجازه برگزاری مجدد آزمون ترمیم معدل را صادر کنند.
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: از مسؤلان می خواهم همانطور که ما مقید به خرید از داخل هستیم اجازه واردات برای میزان کسری ناوگان صادر کنند.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در شبکه اجتماعی خود به نام «تروث سوشال» علیه مدارک مجوز بازرسی که روز گذشته از سوی اف‌بی‌آی منتشر شد و قاضی که بر اساس آن اجازه تفتیش عمارت مارالاگوی او را صادر کرد، مطالبی منتشر کرد.
ITC پورعلی‌گنجی صادر شد و از این پس اجازه همراهی سرخپوشان را دارد.
سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران به علت استاندارد نبودن شرایط سالن تمرین، اجازه تمرین به شاگردانش نداد.
ترافیک نیمه سنگین در ۵ محور مواصلاتی
بایرن مونیخ اجازه خروج لواندوفسکی را صادر کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ