نماینده دائم روسیه نزد سازمان ملل اعلام کرد کشورهای غربی مجوزهای ساختگی برای صادرات مواد غذایی روسی صادر می کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل غرب اروپا خاطرنشان ساخت: اینجا جمهوری اسلامی ایران است و اجازه نمی دهیم با اقدامات خودسرانه، حاکمیت جمهوری اسلامی ایران مورد بی‌توجهی‌ قرار گیرد.
شورای نظامی نیجر در واکنش به تهدید نظامی سران «اکواس» و وضع تحریم‌های ناعادلانه اقتصادی علیه نیامی با پذیرش هیأت‌ ویژه سران غرب آفریقا و نمایندگان اتحادیه آفریقا و سازمان ملل مخالفت کرد.
امیرعبداللهیان توضیح داد: یعنی ما نه سلطه قدرتی را در غرب و یا قدرتی در شرق را خواهیم پذیرفت، نه اجازه می‌دهیم که چنین نگاهی را نظام‌های سیاسی در غرب یا شرق نسبت به ایران داشته باشند.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید امروز اعلام کرد: به اوکراین اجازه نمی‌دهیم از کمک‌های نظامی غرب برای حمله به‌روسیه در داخل مرزهایش استفاده کند.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید امروز اعلام کرد: به اوکراین اجازه نمی‌دهیم از کمک‌های نظامی غرب برای حمله به‌روسیه در داخل مرزهایش استفاده کند.
یک رسانه انگلیسی از رسوایی اخلاقی جدیدی در این کشور پرده برداشت که براساس آن زنان آسیب‌پذیر بریتانیایی به دلیل بحران هزینه‌های زندگی مجبور به روابط اخلاقی نامشروع به‌جای اجاره بها هستند.
بررسی وضعیت اجاره بها در منطقه غرب تهران نشان می دهد با داشتن یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان پول پیش می توان یک خانه ۱۶۰ متری در غرب تهران رهن کرد.
رهن یک واحد آپارتمان ۱۰۰ متری در محدوده شهرک غرب حدود ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است.
فواد ایزدی گفت: «جنگ میان روسیه و اوکراین می‌تواند پایان یابد، آن‌ها می‌خواهند پای میز مذاکره نشسته و توافق کنند و روس‌ها نیز آماده هستند. اما رئیس‌جمهور اوکراین دست‌نشانده غربی‌هاست و کشور خود را ویران کرده است. وقتی جریان غرب‌گرا در کشور‌ها به قدرت می‌رسد این نوع اتفاقات برای کشور‌ها پیش می‌آید. غرب به اوکراین اجازه نداده است که به سمت توافق با روسیه حرکت کند. این فشار‌ها ادامه می‌یابد و دولت روسیه هم نمی‌تواند در این جنگ شکست بخورد و تلاش دارد در برابر غرب مقاومت کند.»
برای اجاره یک واحد آپارتمان ۱۰۰ متری در منطقه غرب تهران حدود ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان الی ۱۸ میلیون تومان در ماه باید پرداخت شود.
سردار سلامی گفت: عصر حاضر عصر سرقت ثروت فرهنگی جوامع توسط غرب است. در این میدان نباید اجازه غلبه دشمن را بدهید. این رویداد یک عملیات مانند عملیات‌های دفاع مقدس بود و خرمشهر‌های امروز در فضای مجازی است و جنگ امروز در ورای مرز‌های زمینی و دریایی است و جنگ امروز در فضای مجازی است.
اجاره یک واحد آپارتمان ۹۵ الی ۱۰۶ متری در منطقه غرب تهران حدود ۳ میلیون الی ۲۴ میلیون تومان در ماه است.
اساسا پروژه‌ها و طرح‌هایی که امریکایی‌ها و متحدان امریکا برای منطقه طراحی کرده بودند و برخی از آن‌ها هم در سال‌های گذشته اجرا شده است، حکایت از آن دارد که این تمایل در غرب و متحدان منطقه‌ای‌اش وجود داشت که ایران را دور بزنند و اجازه ندهند که ایران از موقعیت جغرافیایی و ژئوپلیتیکی خودش استفاده کند.
معاون رسمی دبیر حزب روسیه متحد از جمهوری خلق دونتسک، می‌گوید که کی‌یف حاضر است به قیمت قربانی کردن شهروندانش، به غرب اجازه دهد تا روسیه را تنبیه کند.
در محله شهر زیبا در غرب تهران اجاره بها افزایش داشته به گونه ای که برای اجاره خانه باید حداقل ۱۵۰ میلیون رهن و ماهیانه ۱۲ میلیون تومان پرداخت شود.
رئیس جمهور روسیه می گوید کشورهای غربی سالها از اهداف صلح آمیز دورغین خود صحبت کرده‌اند.
حسین مرعشی گفت: تقریبا معلوم بود در انتخابات ۱۴۰۰ معلوم بود که قرار نیست انتخابات حداکثری برگزار شود، بلکه یک انتخابات حداقلی در دستور کار بود. چرا اجازه ندادید آقای دکتر روحانی برجام را تمام کند و بعد دولت را تحویل آقای رئیسی دهد؟ می شد تا آخر دوره به آقای روحانی انواع تهمت ها و افتراها را زد، ولی منافع توافق با غرب را داشته باشید. چرا اینکار را نکردید؟
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: غربی‌ها با مطرح کردن پرونده حقوق بشری و به موازات آن پرونده هسته‌ای در آژانس انرژی اتمی به دنبال امنیتی سازی پرونده ایران هستند.
آمارهای بازار اجاره بهای مسکن در آخرین ماه فصل پاییز زیاد با نوسان همراه نیست اما ظاهرا مالکان براساس نیاز خود اقدام به اجاره دادن واحد مسکونی خود می کنند.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه قطعنامه ضد روسی سازمان ملل در خصوص پرداخت غرامت به اوکراین را هدف انتقاد قرار داد.
در رژیم‌های تمامیت خواه (توتالیتر) مانند رژیم‌های سیاسی چین و اتحاد جماهیر شوروی سابق دولت بر تمام عرصه‌های زندگی تسلط دارد و اجازه نمی‌دهد یک جامعه مدنی مستقل توسعه یابد. حزب کمونیست چین بر همه چیز در چین مسلط است. هنگامی که یک جنبش اجتماعی خارج از حزب مانند فالون گونگ برمی خیزد حزب آن را یک تهدید مرگبار قلمداد می‌کند و آن را تعطیل کرده و دست به سرکوب اعضایش می‌زند.
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی فضای عمومی مجلس نسبت به مذاکرات را خوب توصیف کرد و گفت: برجام و مساله مذاکرات برای حل مشکلات اقتصادی مردم است پس هر مذاکره‌ای که با حفظ حقوق، شأن و اقتدار ملت ایران به حل مشکلات اقتصادی منتج شود، مورد تایید نمایندگان مجلس است؛ ما کاری به شرق، غرب و آمریکا نداریم و فقط حقوق ملت برایمان مهم است.
رئیس مجلس گفت: اگر طرف غربی بخواهد با قلدری به برجام عمل نکند، اجازه زیاده‌خواهی به آنها نمی‌دهیم.
شرکت بهمن موتور در اطلاعیه ای آمادگی خود برای فروش ون باری اینرودز به شرکت های فعال در شبکه پخش و توزیع کالا را اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ