معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: از مسؤلان می خواهم همانطور که ما مقید به خرید از داخل هستیم اجازه واردات برای میزان کسری ناوگان صادر کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارزش خودروی وارداتی در کشور مبدأ برای جانبازان ۷۰ درصد( دو پا یا دو دست قطع از مچ و یا قطع نخاع) تا سقف ۳۵ هزار یورو، سایر جانبازان ۷۰ درصد تا سقف ۳۰ هزار یورو و برای جانبازان ۵۰ درصد تا ۶۹ درصد تا سقف ۲۵ هزار یورو (سیف) خواهد بود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: با توجه به اینکه در بازار خودرو ناترازی وجود دارد و قیمت‌ها مناسب نیست، دولت باید با حداقل تعرفه یا تعرفه صفر اجازه دهد واردات خودرو انجام شود.
وزیر خارجه لهستان اعلام کرد که ممنوعیت واردات غلات از اوکراین باید تمدید شود.
یک مقام عراقی به اخبار مربوط به معافیت تحریمی جدید آمریکا که به بغداد اجازه می دهد که هزینه گاز وارداتی از ایران را بپردازد، واکنش نشان داد.
یک مقام عراقی به اخبار مربوط به معافیت تحریمی جدید آمریکا که به بغداد اجازه می دهد که هزینه گاز وارداتی از ایران را بپردازد، واکنش نشان داد.
متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: از سال ۲۰۱۸، وزارت امور خارجه آمریکا مجوز تعدادی معافیت تحریمی را در مشورت با کنگره صادر کرده است که به عراق اجازه می‌دهد تا هزینه واردات برق از ایران را با انتقال وجه به حسابی محدود در عراق بپردازد. او اضافه کرد: بر اساس تحریم‌های ایالات متحده، این وجوه فقط برای معاملات بشردوستانه و سایر مبادلات غیرتحریمی (برای ایران) قابل دسترسی است.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:حمایت مهاجرانی از وزارت خارجه در ماجرای تغییر سالن نشست خبری «بن فرحان» /رشیدی: وزیر کشور با معاون سیاسی برخورد جدی می‌کند / محسن آرمین: اصلاح‌طلبان اصرار دارند بهزاد نبوی ریاست جبهه اصلاحات را بر عهده گیرد/ قرائت خطبه عقد خواهر شهید مدافع حرم مجید قربانخانی توسط رهبر انقلاب و... را می‌خوانید.
شورای عالی سیاسی یمن خواهان منع واردات کالا از کشورهایی شد که اجازه هتک حرمت قرآن کریم را می‌دهند.
مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت گفت: بعد از قرعه کشی به همه بانک‌ها نامه زدیم تا افرادی که نتوانستند ثبت نام کنند یا انصراف داده اند بتوانند وجه خود را بردارند.
مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت گفت: بعد از قرعه کشی به همه بانک‌ها نامه زدیم تا افرادی که نتوانستند ثبت نام کنند یا انصراف داده اند بتوانند وجه خود را بردارند.
کابین پر از نمایشگر؛ این تنها ایده‌ای است که طراحان خودرو‌های چینی در طراحی کابین به کار می‌گیرند. نمایشگر عمودی بزرگ و کشیده و نمایشگر کیلومترشمار، در کنار طراحی خاص دریچه‌های تهویه هوا و کنسول وسط و همچنین فرمان خوش فُرم D کات، از عوامل جذابیت آفرین در این کابین هستند.
رئیس شورای فقهی بانک مرکزی تاکید کرد: بانک مرکزی به جز ارز نیمایی که تامین کننده واردات مواد اولیه ضروری و مورد نیاز جامعه است، باید اجازه مبادله سایر ارزها را در بازار آزاد ندهد.
رییس سازمان دیده بان شفافیت و عدالت در نامه‌ای به رئیس جمهور خواستار شفاف سازی دولت در چرایی اجازه واگذاری واردات ۱۳ میلیون تن کالای اساسی، بدون رعایت تشریفات قانونی، به شرکتی تازه کار که ادعا شده است، شد.
وزیر صمت تاکید کرد: از تولید داخلی حمایت می‌کنیم و حمایت ما از برخی جا‌ها نباید به تولیدات دیگر ضربه بزند. حمایت از تولید را شبکه‌ای می‌بینم نه نقطه ای، لذا به ماشین آلاتی که ظرفیت ساخت داخل ندارند اجازه واردات می‌دهیم و به آن‌ها که ساخت داخل دارند ۵۰ درصد اجازه واردات می‌دهیم.
مرد متهم گفت: مرد جوان تاجری ثروتمند و در کار واردات پوشاک است و وضع مالی خوبی دارد. او خانه‌ای در ترکیه دارد و به خاطر کارش مدام در حال رفت و آمد به ترکیه است. سردسته باند هم از ترکیه به ما دستور داد که از مرد بنزسوار زهرچشم بگیریم.
فاطمی امین گفت: دولت فرانسه در حوادث اخیر موضع گیری‌های نادرستی گرفته است و در حال حاضر برنامه‌ای برای اجازه دادن به واردات خودروهای فرانسوی نداریم.
در شرایطی که قرار است طی هفته های آتی، نخستین خودروهای وارداتی با ارزش کمتر از 10 هزار یورو وارد کشورمان شود، امروز سخنگوی صمت خبر از ممنوعیت واردات محصولات پژو، رنو و سیتروئن داد.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد که فقط اجازه واردات به خودرویی داده می‌شود که بتواند استانداردهای لازم را اخذ کند.
رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: خودروی استاندارد و باکیفیت پس از تایید صللحیت سازمان ملی استاندارد وارد کشور خواهد شد و اگر غیر از این باشد برابر با قانون برخورد می‌کنیم.
امروز کشور با همت اساتید و دانشجویان به سطوح بالایی از قدرت و توانایی دست یافته است. در حالی که روزگاری در این کشور نیازمند واردات سیم خاردار بودیم و همان را نیز از ما دریغ می‌کردند، امروز در زمینه‌های مختلف علمی و صنعتی با وجود گسترده‌ترین تحریم‌ها به پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای دست یافته‌ایم و به مدد الهی این مسیر همچنان ادامه خواهد داشت.
۴ سال از ممنوعیت واردات خودرو می‌گذرد و از ۱۲ هزار خودرویی که به دلایل قانونی اجازه ترخیص نداشتند، ۲ هزار خودرو همچنان در بنادر مانده‌اند که ترخیص آنها نیاز به تدبیر دولت و قوه قضاییه دارد.
وزیر صمت گفت: ما نمی‌خواهیم رانتی برای یک واردکننده ایجاد شود، بنابراین پس از واردات خودرو، به صورت پیش‌فرض و علی الحساب یک سود بازرگانی پیش‌بینی می‌شود و متقاضی خودرو را وارد می‌کند.
ممنوعیت واردات خودرو به دلیل محدودیت‌های ارزی در سال ۱۳۹۷ از سوی شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا مصوب شد و تمدید آن تا اردیبهشت امسال ادامه داشت. در نهایت با تصویب قانون ساماندهی صنعت خودرو، این ممنوعیت پایان یافت و حالا جزئیات آیین نامه واردات خودرو نیزدر دولت مصوب و ابلاغ شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ