اگر قطعنامه جدیدی علیه ایران صادر شود، نشان‌دهنده این است که طرف مقابل نمی‌خواهد با ایران همکاری کند و یک دور جدید تنش در روابط ایجاد خواهد شد. ولی به احتمال زیاد آژانس قطعنامه جدید صادر نخواهد کرد تا اجازه دهد این روندی که شروع شده، به نتیجه برسد که در این صورت، روند مثبتی خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم‌ملی امید فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در تورنمنت کافا از ساعت 13:30 به مصاف تیم‌ملی ترکمنستان رفت که در پایان با نتیجه دو بر یک شکست خورد.
تیم فوتبال امید عراق با یک اشتباه عجیب داوری حریف ایران در فینال غرب آسیا شد.
فرار عنایتی و امیدها از باخت به فلسطین در دقیقه ۹۷
هر سیاستمداری که به قدرت می‌رسد، ادعا می‌کند مشکلات موجود را دولت‌های قبل ایجاد کرده‌اند، اما خود نیز همان راهی را می‌رود که دیگران با صرف هزینه بسیار پیموده‌اند. این چرخه آنقدر تکرار شده که امید‌ها در حال رنگ باختن است و انگار مردم باور کرده‌اند هیچ دولتی نمی‌تواند ابر چالش‌های موجود را حل‌و‌فصل کند.
مدیران فدراسیون فوتبال روی انتخاب مجتبی حسینی به عنوان سرمربی تیم امید به جمع‌بندی رسیده‌اند و در انتظار پاسخ این سرمربی هستند.
کاهش نرخ تورم سالانه به سطح روز‌های پایانی سال ۲۰۲۱ خبری خوب برای رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه محسوب می‌شود و امید‌ها به پیروزی او را افزایش می‌دهد. او در دوره زمامداری خود موفق شده در فاصله ژانویه ۲۰۰۵ تا مه ۲۰۱۸ نرخ تورم ترکیه را همواره پایین‌تر از ۱۳ درصد نگاه دارد.
کارشناس مسائل منطقه‌ای گفت: به نظر می‌رسد امید‌ها برای برقراری رابطه تا بهار آینده بین ایران و عربستان بسیار بالا است و احتمالا سفارتخانه‌های ایران و عربستان تا اردیبهشت ماه آینده باز گشایی می‌شوند و هیات‌های دیپلماتیک به پایتخت‌های دو کشور اعزام می‌شوند.
پراهمیت‌ترین پالس در بازگشت امید‌ها به احیای برجام را می‌توان مشاهده نشانه‌هایی قطعی و جدی از اراده مصمم مسئولان ایرانی برای احیای تنش‌زدایی مورد ارزیابی قرار داد. هر چند در گذشته مذاکرات در جریان بود و نمایندگان ایران و سایر طرف‌ها در وین در حال مذاکره بودند، اما به طور مشهود، اراده‌ای قاطع مبنی بر بازگشت به توافق مشاهده نمی‌شد. به نظر می‌رسد این بار مسئولان و استراتژیست‌های سیاست خارجی کشورمان در پرونده هسته‌ای، تصمیم قطعی را برای احیای توافق اتخاذ کرده‌اند
دیدار دربی پایتخت میان امیدهای استقلال و پرسپولیس با نیم ساعت تأخیر برگزار می شود.
روزنامه گلوبال تایمز ظرفیت بالقوه همکاری میان تهران و پکن را «عظیم» توصیف می‌کند. این روزنامه با اشاره به تبلیغات منفی امریکا درخصوص روابط ایران و چین می‌نویسد: «رویکرد حاصل جمع صفر ازسوی امریکا متکبرانه، مغرورانه و مستکبرانه است. چین و ایران ضرورتی نمی‌بینند که رفتارشان را بر این اساس تغییر دهند و بعید است که دو طرف مناسبات‌شان را به دلیل نارضایتی عده‌ای کاهش دهند.»
وزیر ورزش و جوانان از مسئولان فدراسیون فوتبال خواست هرچه سریع‌تر نسبت به انتخاب سرمربی تیم ملی و تیم امید اقدام کنند.
این روزها خبر بررسی قانون مالیات بر عایدی سرمایه داغ است، این قانون در زمان دولت حسن روحانی زمانی که امیدها از احیای برجام به خاطر فشارهای ترامپ رنگ باخته بود در حال بررسی بود ولی پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری و کاهش سخت گیری ها برای فروش نفت در آن زمان بررسی این قانون را به حاشیه برد.
با وجود همه نگرانی‌هایی که در خصوص امکان جایگزینی انسان با ربات‌های دارای هوش مصنوعی مطرح می‌شود و مسائلی نظیر امکان سرودن شعر یا تولید متن که درباره آن‌ها سخن گفته می‌شود، یک تهدید به مراتب بزرگ‌تر از جانب این ربات‌ها وجود دارد: هوش مصنوعی می‌تواند در فرآیند‌های دموکراتیک جای انسان‌ها را بگیرد؛ نه از طریق رای دادن بلکه با اثرگذاری روی افکار عمومی و لابی‌گری.
با ورود همتی به ساختمان شیشه‌ای میرداماد، بسیاری امید داشتند که بازار ارز به پایان نوسان خود رسیده و رئیس‌جدید بانک مرکزی به زودی افسار نرخ ارز را خواهد کشید. امید‌ها به همتی برای حفظ ارزش پول ملی، اما تنها چند روز بیشتر دوام نداشت. روند صعودی نرخ ارز با آغاز به کار همتی ادامه یافت تا جایی که نرخ ارز تنها حدود یک ماه پس از آغاز به کار همتی و در میانه همان سال از کانال ۹ هزار تومان به بیش از ۱۵ هزار تومان رسید.
فرمانده کل ارتش گفت: امپراطوری رسانه‌ای تلخی‌ها را بار‌ها بزرگنمایی می‌کند و بلکه اصلا به دروغ، می‌سازد و با ترفند‌های شیطانی با جنگ شناختی روی ادارک مخاطب تاثیر منفی می‌گذارد تا مخاطب شیرینی‌ها، موفقیت‌ها و امید‌ها را نبیند و نشنود و با پاشیدن بذر نا امیدی و یاس و تلخی‌ها و مشکلات کام مردم را دائم تلخ می‌کند.
تیم ملی بسکتبال ایران در یک دیدار حساس نتیجه را 81 بر 72 به چین واگذار کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تمرینات ویژه ای را برای بازیکنان رده امید در آخرین روزهای ارزیابی فنی داخلی برگزار کرد؛ نفراتی که قرار است در پایان جام جهانی نسل بعدی فوتبال ایران را شکل بدهند.
در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز در دور نخست با نتیجه ۳ بر یک احمت تاشکین اوغلو از ترکیه را مغلوب کرد وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۸ بر یک نورزات کابدیرآخیموف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.
دیدار دربی امید‌ها امروز بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه امام رضا (ع) و به میزبانی آبی‌پوشان برگزار شد که این بازی در پایان با یک گل به سود پرسپولیس به پایان رسید.
تا پیش از این گفته می‌شد که تیم ملی فوتبال در این تاریخ به مصاف تیم امید می‌رود، اما امروز حمید استیلی اعلام کرد امید‌ها اردویی در شهریورماه ندارند و بازی با تیم امید منتفی است.
بوشهر- شرکت پتروشیمی پردیس بزرگ‌ترین مجتمع تولیدکننده آمونیاک و اوره در خاورمیانه و یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان این محصولات در سطح جهان با تولید بیش از پنج میلیون تن محصول در سال است.
با درخواست کمیته ملی المپیک، بازیکنان، مربیان و تدارکاتی تیم ملی امید اقلام دریافتی از این کمیته برای حضور در مسابقات همبستگی کشور‌های اسلامی را هنگام ترک اردوی تیم ملی پس دادند.
با درخواست کمیته ملی المپیک، بازیکنان، مربیان و تدارکاتی تیم ملی امید اقلام دریافتی از این کمیته برای حضور در مسابقات همبستگی کشور‌های اسلامی را هنگام ترک اردوی تیم ملی پس دادند.
فرار امیدها و مهدوی‌کیا از شکست با قیچی ثانیه‌ آخر

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ