جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، امروز در تمرین این تیم شرکت کرد و بعد از گفتگویی با یورگن کلوپ و کسب اجازه از او موافقت خود را با پیشنهاد باشگاه عربستانی الاتفاق اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه برزیلی گرمیو اعلام کرد به هیچ وجه اجازه جدایی لوئیس سوارز و انتقال او به اینترمیامی را نمی‌دهد. سوارز به شدت خواهان همبازی شدن با لیونل مسی است.
رئال و پی اس جی چند سالی است که باهم مشکل دارند و این به آن‌ها اجازه مذاکرات رودرو برای انتقال کیلیان امباپه را نمی‌دهد. قرار شده یک ایجنت ایرانی به این معضل پایان بدهد.
رئال و پی اس جی چند سالی است که باهم مشکل دارند و این به آنها اجازه مذاکرات رودرو برای انتقال کیلیان امباپه را نمی دهد. قرار شده یک ایجنت ایرانی به این معضل پایان بدهد.
رئال و پی اس جی چند سالی است که باهم مشکل دارند و این به آنها اجازه مذاکرات رودرو برای انتقال کیلیان امباپه را نمی دهد. قرار شده یک ایجنت ایرانی به این معضل پایان بدهد.
مدیران باشگاه ون‌پارس قصد انتقال امتیاز تیم فوتبال خود را به آریو اسلامشهر داشتند، اما از رخ دادن این اتفاق جلوگیری شده است.
باشگاه لایپزیش به دومینیک سوبوسلای اجازه داد برای انجام معاینات پزشکی پیش از انتقال به لیورپول به انگلیس سفر کند.
سید پیام نیازمند در گفتگو با برنامه شب‌های فوتبالی در خصوص رقم پرداختی باشگاه سپاهان برای حضور قرضی او به باشگاه پورتیموننزه پرتغال در فصل گذشته عنوان کرد: برای انتقال قرضی مبلغ کمی بود، ولی اجازه ندارم بگویم، چون باشگاه باید عنوان کند.
دیمیتار برباتوف، مهاجم سابق منچستریونایتد، معتقد است که مائوریسیو پوچتینو اجازه انتقال میسون مونت به این باشگاه را نخواهد داد.
پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، تاکید کرد که تنها در ازای انتقال دو بازیکن ایتالیایی PSG اجازه حضور برناردو سیلوا را در این تیم می دهد.
رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: اجازه ندهیم دست نسل‌های جوان ما از منابع ادبی کوتاه شود و با ساده سازی این فرهنگ و ادبیات آن را به نسل‌های جدید انتقال دهیم.
چلسی با بایرن مونیخ برای انتقال آنتونی بَری، دستیار سابق توخل، به باشگاه آلمانی به توافق رسید. این شرط باواریایی‌ها برای صدور اجازه انتقال یولیان ناگلزمان به چلسی بود.
صدور اجازه انتقال یولیان ناگلزمان همچنان منوط به موافقت بایرن مونیخ است. چلسی در تماسی با بایرن درباره مبلغ مد نظر این باشگاه برای صدور اجازه ناگلزمان پرس و جو کرده است.
شرکت ماهان یک فروند هواپیمای ایرباس دیگر برای انتقال مسافران از آلماتی به پکن ارسال کرد، اما فرودگاه آلماتی به دلیل قوانین سخت کشور قزاقستان اجازه فرود به هواپیمای پشتیبان ماهان را نداد.
رییس فدراسیون تیراندازی می‌گوید که برای اعزام به جام جهانی هند مشکل ویزا و بلیت ندارند، اما از دهلی به بوپال مشکل انتقال سلاح وجود دارد.
فیفا به بارسلونا به خاطر تاخیر ۱۸ ثانیه‌ای در ثبت مستندات خرید جدید خود اجازه نداد تا این انتقال صورت گیرد.
هنوز رقم این انتقال مشخص نیست اما نکونام که خود چندسال در اوساسونا بازی کرده است مستقیما با این باشگاه اسپانیایی مذاکره کرده و اجازه ورود دلالان را نداد.
گشایش چند پالایشگاه نفتی در آینده نزدیک و رونمایی از انتقال ۱۵۰ بازی پر مخاطب به داخل کشور با هدف کاهش زمان پینگ بازی تا یک چهارم و افزایش سقف تسهیلات بانک‌ها با عنایت دولت سیزدهم از مهم‌ترین مسائل مطرح در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت بود.
کیلیان امباپه علاقه دارد با رئال مادرید قرارداد ببندد، اما باشگاه فرانسوی فقط اجازه انتقال او به لیورپول را صادر می کند.
کیلیان امباپه علاقه دارد با رئال مادرید قرارداد ببندد، اما باشگاه فرانسوی فقط اجازه انتقال او به لیورپول را صادر می کند.
آلوارو موراتا تایید کرد که زمستان گذشته با ژاوی حرف زده بود و چیزی تا پیوستن به بارسلونا فاصله نداشت ولی با مخالفت مکس آلگری انتقال نهایی نشد.
حسن صالح حمیدزیچ مدعی شد بایرن مونیخ تا یافتن جانشین برای روبرت لواندوفسکی، اجازه فروش او را نمی داده است.
حسن صالح حمیدزیچ مدعی شد بایرن مونیخ تا یافتن جانشین برای روبرت لواندوفسکی، اجازه فروش او را نمی داده است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: پاسخ ایران به آمریکا انتقال داده شد و ما منتظر پاسخ آمریکا هستیم. امیدواریم این پاسخ به ما اجازه دهد که مذاکرات را کامل کنیم. امیدوارم این اتفاق بیفتد، اما نمی‌توانم به شما در این زمینه اطمینان بدهم.
جوزپ بورل گفت: پاسخ ایران به آمریکا انتقال داده شد و ما منتظر پاسخ آمریکا هستیم. امیدواریم این پاسخ به ما اجازه دهد که مذاکرات را کامل کنیم. امیدوارم این اتفاق بیفتد، اما نمی‌توانم به شما در این زمینه اطمینان بدهم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ