محمدحسین آقاسی از جمله وکلایی است که اعلام می‌کند قاضی پرونده اجازه حضور او در پرونده محمدمهدی کرمی را صادر نکرده است. در شرایطی که روابط عمومی دیوان دیروز از تایید نشدن درخواست فرجام‌خواهی دو نفر از متهمان پرونده شهید عجمیان خبر داده، آقاسی وکیل تعیینی خانواده کرمی اعلام می‌کند با وجود نامه مستشار دیوان‌عالی و توصیه رییس دادگستری البرز، رییس شعبه یک دادگاه انقلاب کرج اجازه حضور وکیل در این پرونده را هنوز صادر نکرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشریه کیکر آلمان ادعا کرد که اگر میلان بتواند مهاجم بلژیکی خود را بفروشد، برای جذب سردار آزمون اقدام خواهد کرد.
پدر نوجوان ۱۴ ساله گفت: وقتی خبر پیچید مسوولان استان به من گفتند؛ تو اغتشاشگری و می‌خواهی شلوغ کنی. باز رییس بیمارستان و مسوول بخش آزمایشگاه که همسر رییس بیمارستان بود با حضور خانواده ما جلسه گذاشتند، اما در آن جلسه ما را محکوم کردند و گفتند که شما نباید به پسرتان موتوسیکلت می‌دادید.
یکی از راه‌های کنار آمدن با نشخوار فکری این است که برای آن وقت بگذارید. یک تایمر را روی ۱۰ یا ۱۵ دقیقه تنظیم کنید و در آن زمان بدون احساس گناه در مورد شریک زندگی سابق خود فکر کنید. می‌توانید در این زمان کمی بنویسید یا روی چند سؤال در رابطه با این رابطه فکر کنید، اما وقتی تایمر خاموش شد، کارتان باید تمام شود. این کار به شما این امکان را می‌دهد که فضایی را برای احساسات خود نگه دارید، اما اجازه ندهید آن‌ها شما را از پا دربیاورند.
ظریف: ترامپ می‌خواست من را در فرانسه ببیند، اجازه ملاقات نداشتم/ هدف طائب از گاندو زدن من بود؛ فکر می‌کرد من نایاک را تاسیس کرده‌ام/ اگر برجام خیانتی بدتر از ترکمنچای است چرا آن را دور نمی‌اندازید؟ دو سال است کاره‌ای نیستیم، اما هنوز به دنبال همان برجام هستند/ تمام مذاکرات را برای رهبری می‌فرستادیم؛ هر وقت می‌خواستند نظر می‌دادند/ اقدامات فعلی که برای مذاکره انجام می‌شود بسیار خوب است. اما این اقدامات برخلاف مصوبات مجلس است
اگرچه در سال ۱۴۰۲ مجوز ورود زنان به ورزشگاه برای دو بازی تدارکاتی تیم ملی گرفته شد؛ ولی در اقدامی عجیب هنوز به تماشاگران زن اجازه حضور در ورزشگاه برای بازی‌های لیگ داده نشده است.
رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی گفت: هنوز آیین نامه اجرایی ایجاد سازمان اقتصادی دانشگاهها و پژوهشگاهها و نیز اجاره ۹۹ ساله زمین ها بمنظور بسط زیست ساختارهای علمی و فناورانه کشور ابلاغ نشده است.
طبق گزارش بلومبرگ که براساس گفته‌های یکی از منابع نزدیک به بایدو تهیه شده است، بزرگ‌ترین موتور جستجوی چین قصد دارد در ماه مارس یک برنامه کاربردی به سبک ChatGPT را معرفی کند و در ابتدای کار، از آن در موتور جستجوی خود استفاده خواهد کرد. این ابزار که هنوز نام آن مشخص نشده است، به کاربران اجازه می‌دهد تا مانند پلتفرم محبوب OpenAI نتایج جستجو خود را به سبک مکالمه دریافت کنند.
هنوز رقم این انتقال مشخص نیست اما نکونام که خود چندسال در اوساسونا بازی کرده است مستقیما با این باشگاه اسپانیایی مذاکره کرده و اجازه ورود دلالان را نداد.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
وزیر خارجه ترکیه امروز با تأکید بر اینکه «تاریخ دیدار اسد، پوتین و اردوغان هنوز مشخص نیست» در سخنانی به آتن هشدار داد: اجازه گسترش یونان در آب های سرزمینی دریای اژه را نخواهیم داد.
قهرمان پیشین کشتی آزاد ایران با تاکید بر اینکه اجازه نخواهد داد پسرش از چارچوب خارج شود، گفت: گاهی در مبارزه اشتباهاتی از امیررضا سرمی‌زند که مشخصا شبیه نوجوانان کشتی می‌گیرد.
املاک شهرداری پیش از واگذاری باید اجازه شورای شهر را دریافت کنند اما ‌مطابق با گفته نمایندگان تهران هنوز شهرداری لیست این املاک را ارائه نداده است.
هماهنگ‌کننده ارتباطات شورای امنیت ملی آمریکا روز پنج‌شنبه در گفت‌وگویی با خبرنگار فاکس‌نیوز با تاکید بر اینکه دولت بایدن هرگز به ایران اجازه دستیابی به سلاح هسته‌ای نمی‌دهد، عنوان کرد به باور رئیس جمهوری ایالات متحده حل مشکلات خاورمیانه با هسته‌ای شدن ایران آسان‌تر نمی‌شود و «دیپلماسی» هنوز بهترین راه جلوگیری از آن است.
قاضی آرژانتینی روز سه شنبه حکم آزادی ۱۲ خدمه از ۱۹ خدمه این هواپیما را صادر کرد، ۱۱ خدمه آزاد شده ونزوئلایی و یک نفر از آن‌ها ایرانی است و هنوز به سه خدمه ونزوئلایی و ۴ خدمه ایرانی اجازه خروج از آرژانتین را نداده اند.
جانشین رئیس پلیس راهور با اشاره به اینکه تردد در هر دو مسیر محور مهران به ایلام برقرار است و این محور هنوز یکطرفه نشده است، گفت: دیگر اجازه خروج از کشور به زائران داده نمی شود.
ریمدان- فرمانده انتظامی کل کشور گفت: در مرز شلمچه هنوز اجازه ورود عزیزان پاکستانی و اتباع افغانستانی توسط کشور عراق داده نشده است.
با وجود این که رئیس فدراسیون فوتبال توافقاتی با سرمربی پیشین تیم ملی داشته اما هنوز موانعی وجود دارد که اجازه نداده قرارداد با مرد پرحاشیه پرتغالی برای حضور روی نیمکت تیم ملی امضا شود.
وزیر ورزش در مورد احتمال تغییرات در نیمکت تیم ملی و انتخاب سرمربی جدید، تنها به بیان این نکته اکتفا کرد: «هنوز که اردو شروع نشده است. اجازه بدهید اردو تشکیل شود تا بعد.»
وزیر ورزش در واکنش به ابهام در مورد سرمربی تیم ملی فوتبال و احتمال تغییرات برای حضور در جام جهانی گفت: هنوز که اردو شروع نشده است، اجازه بدهید اردو شروع شود تا بعد!
لاپید گفت: ما نباید به وضعیتی برگردیم که در سال ۲۰۱۵ در آن قرار داشتیم. هنوز در حال خسارت دادن بابت سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا هستیم که در نتیجه آن، دولت آمریکا گفتمان با ما را متوقف کرد و به اسراییل اجازه نداد پیشنهادات اصلاحی‌اش را برای توافق ارائه کند.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی درباره آخرین تحولات مذاکرات رفع‌تحریم‌ها و شیوه‌ی اجرای تعهدات ایران، گفت:همچنان در مسیر مذاکره هستیم و اجازه دهید هنوز به استقبال جزئیات نرویم.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی درباره آخرین تحولات مذاکرات رفع‌تحریم‌ها و شیوه‌ی اجرای تعهدات ایران، گفت:همچنان در مسیر مذاکره هستیم و اجازه دهید هنوز به استقبال جزئیات نرویم.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی درباره آخرین تحولات مذاکرات رفع‌تحریم‌ها و شیوه‌ی اجرای تعهدات ایران، گفت:همچنان در مسیر مذاکره هستیم و اجازه دهید هنوز به استقبال جزئیات نرویم.
محمد یکی از آن‌هایی است که شش عزیزش را در سیل از دست داده. بچه لرستان است و با پسرعمو‌ها و پسرخاله‌هایش برای ساختن زندگی بهتر به امامزاده داوود آمده بودند و رستوران و مسافرخانه‌ای را اجاره کرده بودند. از شش نفرشان سه جسد پیدا شده و سه نفر دیگر زیر خروار‌ها گل مدفون شده‌اند. بی‌حوصله است و به سختی جواب می‌دهد. می‌گوید: «همه چیزمان رفت. از ماشین‌ها تا تمام وسایل و مواد خوراکی و هرچه داشتیم. فدای یک تار مویشان، جوانان ۲۵ ساله‌مان را از دست دادیم. عموزاده‌ها و پسرخاله‌هایم رفته‌اند و خودم جسدشان را پیدا کردم».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ